![]()
Ach ja mensen posten in de voorgaande 157 topics wel vaker over compieproblemen.
En je weet noooit of iemand ineens met een heldere tip komt.
![]()
Maar de schijf uit het raam gooien .. ik hoopte juist nog wat informatie te kunnen terugwinnen.
Tevens moest ik nog wat e-mail verkeer van een oude vriendin opduiken om haar en d'r nieuwe vriend even aan te pakken.
![]()
Doen een beetje lullig tegen mij
zachtgezegd terwijl ik 4 maanden geleden alleen maar vroeg hoe het met haar ging uit pure belangstelling voor iemand waar ik van dacht dat het een aardig mens was.
![]()
Dat had nog een leuk feestje kunnen worden.
![]()
Helaas, geen belangrijke dingen terug kunnen halen, alles wat ik terug wilde winnen is weg, inclusief mijn zorgvuldig-opgebouwde-uit-de-tenen-komende-en-veel-versteultelde cv en (standaard-maar-brilliante) sollicitatiebrief die ik dan alleen nog even op het betreffende bedrijf hoefde te tweaken.
Straks weer even de harde schijf en compie van mijn ex'collega opnieuw teruginstalleren.
Die had ik van de week meegenomen om na te kijken, maar kon nu die HD gebruiken om de back-up op weg te schrijven.
![]()
Alleen een beetje dubbel werk, herstellen van een fataal (boot)MSN virus, toch maar Windows er opnieuw opzetten -en vervolgens weer wissen voor gebruik als back-up schijf.
Affijn straks de laatste hand leggen aan de computerfeiten. Done, over, en de oude schijf begraven.
Recovery programma kon er nog wel iets mee, maar zelfs het BIOS wilde hem niet meer herkennen, dus dat zegt wel wat...[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 23-01-2005 13:59:52 (typo) ]