quote:Op maandag 24 januari 2005 16:08 schreef hicham het volgende:
Die eennalaatste vind ik mooiAchteruit een mooie bocht en direcht een stille tocht
EnieweejJe blijft Yoessef zeggen he
![]()
Wat die tasjesdief betreft, boeiiuhhBeetje kansloos van 'de Marokkaanse gemeenschap' om hem zo in te dekken en maar te blijven beweren dat het zo een goede jongen was. Het is al lang en breed bekend dat hij al heel wat keren in aanraking is geweest met de politie (laat staan die keren dat de politie hem niet heeft opgepakt
) en toch een stille tocht / rouwtocht voor hem organiseren.
Al die mensen die er mee hebben gelopen mogen wat mij betreft ook aan een achterbumper geplakt worden
/bash
quote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Oesie het volgende:
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor heb
quote:
Er waren ook zeker wel mooie bochten daar he ?quote:Op maandag 24 januari 2005 16:23 schreef Rausdouwer het volgende:
SOMMIGEN hebben gewoon talent.Deze SOMMIGEN schijten niet meteen de broek vol als ze op een motor zitten en durven nog eens wat te proberen.
Absoluutquote:Op maandag 24 januari 2005 16:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als ik het zo lees kunnen we van SOMMIGEN nog wel wat verwachten @ Zolder![]()
je ben er zelf geweest, en dan weet je ook wat voor bochten er zitten,quote:Op maandag 24 januari 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er waren ook zeker wel mooie bochten daar he ?
Hard rechuit kan iedereen......Overmoedigheid is deathcase nr.1 bij motorrijden
Maar 1 probleem: geen Kawa.quote:Op maandag 24 januari 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Youssef
is dit misschien aantrekkelijk voor jou ?
Yamaha FZR600
Je weet wel hoe het moet maar je hebt er geen rechten voor?quote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Oesie het volgende:
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor heb
Vooral suggesties zijn wenselijk, die krijg ik maar niet dus bouw ik er maar in wat ik zelf leuk vind.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien heeft hij nog tips voor motor-meet.nl
Lars is heel goed bezig, maar elke (mogelijke) hulp is welkom toch?
Hoeveel rondjes rotonde heeft dat gekostquote:Op maandag 24 januari 2005 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vroemmmmmm !
[afbeelding]
[afbeelding]
Amen to that mamma!quote:Op maandag 24 januari 2005 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben dan wel een beginneling en ik benader de dingen ook wel heel rustig hoor. Wat ik niet denk aan te kunnen ga ik ook niet uitproberen. Maar ik ga niet nu al zeggen dat ik op bepaalde motoren niet kan rijden of dat ik nooit van mijn leven een kneedown zou kunnen maken of net wat. Ik wil het op z'n minst proberen. Lijkt me toch heel realistisch niet?
Er staat Y A M A H A opquote:Op maandag 24 januari 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Youssef
is dit misschien aantrekkelijk voor jou ?
Yamaha FZR600
Lukt het nog met internet RB, ik msnde nog wat gister maar volgens mij was dat een monoloogquote:Op maandag 24 januari 2005 18:00 schreef RB het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes rotonde heeft dat gekost![]()
Klinkt allemaal erg leuk in theorie ja....quote:Op maandag 24 januari 2005 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben dan wel een beginneling en ik benader de dingen ook wel heel rustig hoor. Wat ik niet denk aan te kunnen ga ik ook niet uitproberen. Maar ik ga niet nu al zeggen dat ik op bepaalde motoren niet kan rijden of dat ik nooit van mijn leven een kneedown zou kunnen maken of net wat. Ik wil het op z'n minst proberen. Lijkt me toch heel realistisch niet?
De praktijk is nog leuker. Zo probeer je nog eens wat!quote:Op maandag 24 januari 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg leuk in theorie ja....
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Anders blijf je ook altijd maar Bandit rijden![]()
Je hebt toch een andere motor gekocht?quote:Op maandag 24 januari 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is mis met een Bandit? Weleens op gereden?
Waarom zou ik een andere motor kopen terwijl ik nog 25kw moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |