Bij mij is het net andersom...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig kunnen alleen mensen die ikzelf hoog heb zitten me op die manier nog op de kast krijgen. Van de rest denk ik dan maar: ze weten niet beter...
Ik heb mijn momenten. Daar moet je ook meteen gebruik van maken dan voor zolang het duurt!quote:
En als ik het daar nou niet mee eens ben? Nou? Nou?!?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil je dan alsjeblieft in dit topic geen akkefietjes uitvechten? Dit is het Grote Lieve Vrede-topic. Ben dat gekibbel een beetje zat zo nu en dan
Jaaah, je hoort er helemaal bij.quote:
Ik duik daar gelijk als een wilde bovenopquote:Op zondag 23 januari 2005 03:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten. Daar moet je ook meteen gebruik van maken dan voor zolang het duurt!
Cryptogram:quote:Op zondag 23 januari 2005 03:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En als ik het daar nou niet mee eens ben? Nou? Nou?!?
Ik doe maar een smiley posten, want ik weet niet hoe lang typen nog goed gaat met mijn alcoholpromilage.quote:
Het vlees is zwak... en de geest ook al.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:00 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk was mijn bedoeling om nu allang in bed te liggen![]()
Maar wat doe ikIk pak nog iets te drinken
![]()
Wat is je promillage dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik doe maar een smiley posten, want ik weet niet hoe lang typen nog goed gaat met mijn alcoholpromilage.
Ik kon het gewoon niet latenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het vlees is zwak... en de geest ook al.Maar eh, proost dan maar.
quote:Op zondag 23 januari 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Niet zo kibbelen zeg! :p
OK, ik sta nu in de lieve-vrede-mode.
Een alcoholpromillage is iets wat je ontzettend moet bijhouden. Voordat je het weet daalt het weer. Heel erg lastig. Maar hoe was uitgaan?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik doe maar een smiley posten, want ik weet niet hoe lang typen nog goed gaat met mijn alcoholpromilage.
Gezellig toch! Slaap je morgen gewoon wat langer uit!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:00 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk was mijn bedoeling om nu allang in bed te liggen![]()
Maar wat doe ikIk pak nog iets te drinken
![]()
Ja, dat is waar, en daar is het ook zondag voorquote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig toch! Slaap je morgen gewoon wat langer uit!
Bijzonder gezellig.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een alcoholpromillage is iets wat je ontzettend moet bijhouden. Voordat je het weet daalt het weer. Heel erg lastig. Maar hoe was uitgaan?
Het gebruikelijke; onzin, toespelingen, platvloersheid... Je kent het wel.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar wat houdt ons bezig op dit uur?
Kipfilet bestellen? Je woont in dezelfde tijdszone als wij?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik wilde net kipfilet bestellen, maar ze willen niet meer bezorgen (10km).
Wie weet nog een smoes?
Maar jullie zijn dus het ?e Fok!-paar?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het gebruikelijke; onzin, toespelingen, platvloersheid... Je kent het wel.
Geen idee.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat is je promillage dan?
of ben je oom agent niet tegen gekomen![]()
De overdadige inaugeratie van Bush, de gevolgen van de tsunami voor de Aziatische economie, de schoorvoetende ontwikkeling van de vrije energiemarkt en de omstreden huur-maatregelen van minister Peijs.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar wat houdt ons bezig op dit uur?
Ja, R'dam Brussel enzoquote:Op zondag 23 januari 2005 03:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kipfilet bestellen? Je woont in dezelfde tijdszone als wij?
Da's nooit verkeerd!quote:
En nu mag iedereen gaan invullen wat met "de grootste" bedoeld wordt.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Er was ook een enigzins erg aangeschoten jongedame die bij iedereen ging voelen wie nou de grootste had.
Ik werd 2e.
van m'n telefoon blijven ze af die vieze wijfen!!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bijzonder gezellig.
Er was ook een enigzins erg aangeschoten jongedame die bij iedereen ging voelen wie nou de grootste had.
Ik werd 2e.
Daar kom ik dus voorquote:Op zondag 23 januari 2005 03:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu hebben we het net weer even over seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |