Weltrusten D.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:52 schreef D.Rose het volgende:
ik hoor net dat het bedtijd is
prettige voortzetting van de nacht allen
Dat ging over mijquote:Op zondag 23 januari 2005 02:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Meneer Pontiac, waar bent u? Wat was er nou met die kutpubers?
Slaap wel en zacht D.!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:52 schreef D.Rose het volgende:
Ach mens, zodra ik jouw naakte lijf zie ben ik weer helemaal gelukkig. Op zo'n moment kan ik me even niet voorstellen met wie ik anders nog zou willen zijn.quote:
Wel zelf opruimen natuurlijk.quote:
Kijk, nu klopt de TT toch wel erg goed!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:53 schreef ArtyShock het volgende:
Nog even vanuit het vorige topic...
[..]
Ach mens, zodra ik jouw naakte lijf zie ben ik weer helemaal gelukkig. Op zo'n moment kan ik me even niet voorstellen met wie ik anders nog zou willen zijn.
Beter?![]()
Ik ben er nog.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Meneer Pontiac, waar bent u? Wat was er nou met die kutpubers?
Klopt, ik sta er versteld van hoe kwaad ik ben te krijgen over een schraal forumpje...quote:
Ik ook, daar het absoluut nergens over ging, maar jij al in de verdediging springt terwijl je niet wordt aangevallen, althans, niet door mijquote:Op zondag 23 januari 2005 02:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Klopt, ik sta er versteld van hoe kwaad ik ben te krijgen over een schraal forumpje...
Dank, en welterusten!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:52 schreef D.Rose het volgende:
Dat zou best lief van je zijn Dudequote:Op zondag 23 januari 2005 02:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja?
Nou, dan laat ik het maar gewoon rusten oké?
Ik kan weinig hebben...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, daar het absoluut nergens over ging, maar jij al in de verdediging springt terwijl je niet wordt aangevallen, althans, niet door mij![]()
Let it be. Het is te laat om je nog ergens druk over te maken, vind je niet?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Klopt, ik sta er versteld van hoe kwaad ik ben te krijgen over een schraal forumpje...
Goh, maar puur ter verduidelijking van de context; waar ging het over dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, nu begin ik juist net te leven...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Let it be. Het is te laat om je nog ergens druk over te maken, vind je niet?
Klaar, over, uit, we gaan gezellig doen toch? Agree to disagree kan soms erg bevrijdend werkenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, daar het absoluut nergens over ging, maar jij al in de verdediging springt terwijl je niet wordt aangevallen, althans, niet door mij![]()
Weet niet meer.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Goh, maar puur ter verduidelijking van de context; waar ging het over dan?
Hmm. Te ver over-the-top?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk, nu klopt de TT toch wel erg goed!
* Emmertje pakt *
Wil je dan alsjeblieft in dit topic geen akkefietjes uitvechten? Dit is het Grote Lieve Vrede-topic. Ben dat gekibbel een beetje zat zo nu en danquote:Op zondag 23 januari 2005 02:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, nu begin ik juist net te leven...
Tja, tegenwoordig kunnen alleen mensen die ikzelf hoog heb zitten me op die manier nog op de kast krijgen. Van de rest denk ik dan maar: ze weten niet beter...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Weet niet meer.
Moet iets zijn geweest dat ik in mijn waarde word gekrenkt, anders ben ik niet zo gek te krijgen.
Niet zo kibbelen zeg! :pquote:Op zondag 23 januari 2005 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft in dit topic geen akkefietjes uitvechten? Dit is het Grote Lieve Vrede-topic. Ben dat gekibbel een beetje zat zo nu en dan
Bij mij is het net andersom...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig kunnen alleen mensen die ikzelf hoog heb zitten me op die manier nog op de kast krijgen. Van de rest denk ik dan maar: ze weten niet beter...
Ik heb mijn momenten. Daar moet je ook meteen gebruik van maken dan voor zolang het duurt!quote:
En als ik het daar nou niet mee eens ben? Nou? Nou?!?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil je dan alsjeblieft in dit topic geen akkefietjes uitvechten? Dit is het Grote Lieve Vrede-topic. Ben dat gekibbel een beetje zat zo nu en dan
Jaaah, je hoort er helemaal bij.quote:
Ik duik daar gelijk als een wilde bovenopquote:Op zondag 23 januari 2005 03:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten. Daar moet je ook meteen gebruik van maken dan voor zolang het duurt!
Cryptogram:quote:Op zondag 23 januari 2005 03:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En als ik het daar nou niet mee eens ben? Nou? Nou?!?
Ik doe maar een smiley posten, want ik weet niet hoe lang typen nog goed gaat met mijn alcoholpromilage.quote:
Het vlees is zwak... en de geest ook al.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:00 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk was mijn bedoeling om nu allang in bed te liggen![]()
Maar wat doe ikIk pak nog iets te drinken
![]()
Wat is je promillage dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik doe maar een smiley posten, want ik weet niet hoe lang typen nog goed gaat met mijn alcoholpromilage.
Ik kon het gewoon niet latenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het vlees is zwak... en de geest ook al.Maar eh, proost dan maar.
quote:Op zondag 23 januari 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Niet zo kibbelen zeg! :p
OK, ik sta nu in de lieve-vrede-mode.
Een alcoholpromillage is iets wat je ontzettend moet bijhouden. Voordat je het weet daalt het weer. Heel erg lastig. Maar hoe was uitgaan?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik doe maar een smiley posten, want ik weet niet hoe lang typen nog goed gaat met mijn alcoholpromilage.
Gezellig toch! Slaap je morgen gewoon wat langer uit!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:00 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk was mijn bedoeling om nu allang in bed te liggen![]()
Maar wat doe ikIk pak nog iets te drinken
![]()
Ja, dat is waar, en daar is het ook zondag voorquote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig toch! Slaap je morgen gewoon wat langer uit!
Bijzonder gezellig.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een alcoholpromillage is iets wat je ontzettend moet bijhouden. Voordat je het weet daalt het weer. Heel erg lastig. Maar hoe was uitgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |