Camerastandpunt...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:03 schreef Remzz het volgende:
Ja maar wel raar ik zag idd de schaatsen teglijk over de streep gaan zoniet die van Wennemars eerder.
Vrouwen en breder worden gaan nou eenmaal goed samen.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ik wil wel zeggen dat het vrouwenschaatsen echt is vooruit gegaan.Vroeger had je er één die er bovenuit stak. Maar het is veel breder geworden.
Kip kan zo naar Circus Ballerini.quote:
Dit is de site waar je toernooi-uitslagen kunt terugvinden: http://skate.jeroenheijmans.com/quote:Op zondag 23 januari 2005 23:01 schreef tong80 het volgende:
Arcee kun jij de tijd achterhalen en z''n positie van Ard Schenk toen ie dezelfde val maakte als Carpenter nu op de spelen van Saporo in 72 ? Volgens mij reed ie nog in de top tien
Nou ja hij reed een acceptabele tijd. Krienbuhl kwam er niet aanquote:Op zondag 23 januari 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je geheugen laat je in de steek. Schenk werd na zijn val op de 500 meter in 1972 uiteindelijk 34ste op die afstand.
Leuke site.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:10 schreef Kozzmic het volgende:
Dit is de site waar je toernooi-uitslagen kunt terugvinden: http://skate.jeroenheijmans.com/
Dat zelfde lot had Wennemars ook kunnen overkomen. Tja..:)quote:Op zondag 23 januari 2005 23:21 schreef tong80 het volgende:
Arme Nijenhuis die moet toezien wat de Koning er van maakt.
Ja een grof schandaalquote:Op zondag 23 januari 2005 23:22 schreef Ruimer het volgende:
Waarom is die Wennemars niet gediskwalificeerd gisteren?
Waarvoorquote:Op zondag 23 januari 2005 23:22 schreef Ruimer het volgende:
Waarom is die Wennemars niet gediskwalificeerd gisteren?
Dat is toegestaan bij het uit de bocht komen,mits ze mekaar niet hinderen...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:27 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Reed in de verkeerde baan.
Gevaarlijk bovendien.
t was niet hinderlijk.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:27 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Reed in de verkeerde baan.
Gevaarlijk bovendien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |