Erben staat 1 tiende achter Wotherspoon ze rijden tegen elkaar met erben die de laatste binnenbocht heeft.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:33 schreef The_Hives het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting hoe wennemars ervoor staat? (kom net van werk)
En hoe de dames het er vanaf gebracht hebben
Ga nou maar weer korfballen.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:33 schreef Ruimer het volgende:
't is dat Wotherspoon van Nederlanderse sponsers afhankelijjk is
Niet hinderlijk zeggen de chauvinistische buiskijkertjes. Veel ervaring mee zeker.
12 honderste.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erben staat 1 tiende achter Wotherspoon ze rijden tegen elkaar met erben die de laatste binnenbocht heeft.
Alle sponsoring in het schaatsen is Nederlands...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:33 schreef Ruimer het volgende:
't is dat Wotherspoon van Nederlanderse sponsers afhankelijjk is
Niet hinderlijk zeggen de chauvinistische buiskijkertjes. Veel ervaring mee zeker.
Niet nodig, Wennemars zou hem normaal gesproken moeten kunnen kloppen op de 1000.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:37 schreef prinsrob het volgende:
Wotherspoon gaat onderuit in de tweede bocht, zie ik in mijn glazen bol.
Zoals al gezegd: hij hinderde daarbij zijn tegenstander niet, dus geen enkele reden voor uitsluiting.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef Ruimer het volgende:
De laatste bocht, zeg maar
Veel wel, ook de veel geziene 'Yacht' is Nederlands.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alle sponsoring in het schaatsen is Nederlands...
Zie trouwens nu net nokia op een fin z'n hoofd staan dus dat gaat niet helemaal op maar toch...
Zou zeker jammer zijn, maar als ik het voor het kiezen zou hebben wat ik in m'n glazen bol zou zien... zou een mooie boel worden danquote:Op zondag 23 januari 2005 23:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet nodig, Wennemars zou hem normaal gesproken moeten kunnen kloppen op de 1000.
Zou jammer zijn.
thnxquote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erben staat 1 tiende achter Wotherspoon ze rijden tegen elkaar met erben die de laatste binnenbocht heeft.
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:39 schreef komrad het volgende:
Hives, eerste klas waailap.
Helemaal goed verwoord 25,7 is echt ziekquote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef komrad het volgende:
een slotronde van 25,7 dat is ziek verval van 0.7![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:41 schreef komrad het volgende:
Nou dan betekent wel dat erben een WR gaat rijden
moet je ff voorstellen dat er een vracht mensen daar de 1e ronde niet eens 25,7 halenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Helemaal goed verwoord 25,7 is echt ziek
Rot eens op met je stupide geblaat?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef Ruimer het volgende:
Die Davis is een buitenlander. Mogen die ook meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |