Laat staan in de door jou voorspelde 1.06.quote:
Ja, laat staan de door jou gemarkte door mij voorspelde 1.06.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Laat staan in de door jou voorspelde 1.06.
Zou kunnen ja...quote:Op zondag 23 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Het wachten is trouwens op dat de ISU daadwerkelijk helmen gaat invoeren
Grote kans inderdaad voor hem, maar Wotherspoon staat in mijn voorspellijstje nog op plaats 1.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:19 schreef Arcee het volgende:
De 500 van Wennemars was niet perfect en morgen heeft-ie de laatste buitenbocht en hij kan de 1000 rijden zonder een kwartier te hoeven wachten. Kortom: ik ben hoopvol over prolongatie van z'n titel.
Ik neem aan dat-ie nog even bij de eerste 20 moet gaan rijden nu Van Velde eruit ligt. Anders zijn er volgend jaar maar drie startplekken voor NL...quote:
En bij wielrennen zijn er een aantal overleden na een valpartij. Das bij schaatsen niet gebeurt naar mijn weten.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie zelden serieuze valpartijen op de baan. Mischien 1-2 per seizoen. Dat is bij het fietsen wel anders.
inderdaad. zijn verklaring van rugproblemen geeft ook zijn zwakke start aan. maar die 1000 m was om te smullen! ik denk dat bos alles op de 1000 m gaat zetten voor turijn.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:27 schreef komrad het volgende:
Als jan bos zijn openingen bijschaaft gaat hij winnen
* komrad is een rasoptimist en vind JB technisch wonderbaarlijk
Volledig mee eensquote:Op zondag 23 januari 2005 00:27 schreef komrad het volgende:
Als jan bos zijn openingen bijschaaft gaat hij winnen
* komrad is een rasoptimist en vind JB technisch wonderbaarlijk
Ik denk dat hij niet eens meer mag deelnemen, omdat hij zijn rit niet uitgereden heeft.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:44 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT staat nu ook dat hij afziet van verdere deelname aan dit WK. Verstandig, hij heeft er nu toch niks meer te zoeken..
Ik denk dat de 1.43:33 van Shani Davis op de 1.500m het scherpste record is. Aan de 1.43:95 van Parra kwamen ze al nooit, laat staan aan deze waanzinnige 1.43:33. Hangt ook van de omstandigheden af. Misschien was de luchtdruk vorige week toen Davis z'n record reed lager dan nu.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:33 schreef Sidekick het volgende:
Het wereldrecord op de 1000 meter staat gewoon te scherp. Althans, ik zie het als het scherpste record van alle afstanden bij de mannen.
frank snoeksquote:Op zondag 23 januari 2005 11:46 schreef Leatherface het volgende:
Alleen wat te verwachten van Kobayashi? Is dat misschien niet de spreekwoordelijke 3e hond. Volgens Frank Snoeks is die Japanner niet de meest consistente schaatsenrijder. Maar ik denk dat veel zal afhangen van zijn 500 meter.
in de dweilpauzes kunnen we 24 volgenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:09 schreef Bauhaus het volgende:
Is het vanavond weer live of gaat de NOS er weer een potje van maken ?
Het was gisteren toch ook live?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:09 schreef Bauhaus het volgende:
Is het vanavond weer live of gaat de NOS er weer een potje van maken ?
je bedoelt dat we in de reclame naar het schaatsen kunnen kijken.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in de dweilpauzes kunnen we 24 volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |