quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
k wilde t net gaan posten spideyje was me voor.
het lijkt eropquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Heb ik niks beters te doen ofzo.
dat is redelijk concreetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:34 schreef Djekko het volgende:
OB Teletekst meldt dat Roberto de Pinho Souza naar PSV komt!Hij is vandaag op De Herdgang voor een medische keuring en gaat tekenen voor 4,5 jaar.
quote:
EINDHOVEN - De Braziliaan Roberto de Pinho de Souza, kortweg Beto, speelt de komende viereneenhalf jaar voor PSV. Dat is zojuist bekend geworden op trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven. De spits meldde zich daar voor een keuring.
De Pinho de Souza is 23 en voetbalt nu bij Club Atlas in Mexico. Daarvoor speelde hij onder meer Spartak Moskou en Botafago in Brazilië. De transfer moest voor maandag rond zijn, want dan sluit de transferperiode.
Bron www.vi.nlquote:PSV haalt Braziliaanse aanvaller Robert
28/1/2005 14:10
PSV heeft dan toch een nieuwe aanvaller gehaald. Robert de Pinho de Souza komt per direct over van het Mexicaanse Atlas en zou komende zondag al mee kunnen spelen als de Eindhovenaren op bezoek meoeten bij RKC Waalwijk. Vrijdagmiddag 16.00 uur zal coach Guus Hiddink zijn aanwinst presenteren.
Robert tekende een contract voor drieënhalf seizoen bij PSV. De 1,83 meter lange aanvaller kan zowel in het centrum als aan de rechterkant uit de voeten. De rechtsbenige speler is redelijk snel en pikt koppend ook zijn goalstjes mee.
uit het linkje van Cultheld:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef Zapper het volgende:
Een transfer! Een transfer naar PSV! PSV koopt daadwerkelijk iemand!
Ben benieuwd naar deze speler, tegen RKC is een leuk oefenpotje om 'm uit te testen
Iemand al een foto van Beto, want zo gaan we 'm noemen mag ik aannemen?
die loting zegt wat over de AC, met 2 wedstrijden tegen eerstedivisieclubjes en je staat in de halve finale. Die cup houdt qua toernooi nix in. Iedereen zou vanaf het begin mee moeten doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:43 schreef hellmondunited het volgende:
Tsjongejonge wat heeft psv toch weer mazzel met die loting.. als de finale van de AC niet wordt bereikt vind ik dat PSV zich dood moet schamen. En later beginnen en dan ook nog tot en met de kwartfinale gouden gids divisie clubs tegen hebben.
en godverdomme wat baal ik hiervan, ik zei al van te voren dat RKC te pakken was.. we hadden van top gewonnen en eindelijk konden we eens voor een invasie zorgen in t philipsdorp![]()
Overigens nog gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! als ik die info over die spits lees.. lijkt me een aanwinst
quote:PSV MEDIA EXCLUSIEF: PSV haalt Robert
28 januari 2005 14:40
PSV heeft zich versterkt met de Braziliaanse spits Robert de Pinho de Souza. Hij is vanochtend medisch goedgekeurd in het St. Annaziekenhuis in Geldrop en wordt vanmiddag door Guus Hiddink in het Philips Stadion gepresenteerd.
De 23-jarige aanvaller speelt onder de voetbalnaam ‘Robert’ en is afkomstig van de Mexicaanse club Atlas. Hij werd pas uitgeroepen tot Voetballer van het Jaar in de Mexicaanse competitie. In 22 duels scoorde hij zestien keer. Robert is geboren in Salvador en wordt dus na Gomes, Alex en Leandro de vierde Braziliaanse voetballer in de selectie PSV.
Robert is ook jeugdinternational. Hij speelde twaalf keer in het nationale team onder 20 en vijf keer voor het Olympisch elftal. Bij PSV zal hij gaan spelen met rugnummer 29. Eerder speelde Robert voor de clubs Coritiba, São Caetano (beide in Brazilië), Spartak Moskou (Rusland) en tot voor kort dus Atlas (Mexico).
PSV heeft Robert al langere tijd in beeld, vooral via internationale toernooien. Robert kwam vanmiddag rond kwart over twaalf aan op De Herdgang, waar hij kennismaakte met de staf en spelers. Vanmiddag presenteert Guus Hiddink hem aan de media in het Philips Stadion.
PSV Media Exclusief staat er dan ook nog..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:iedereen is me vandaag net voor, nu wilde k net de foto posten, nouja dan t bericht erbij maar:
[..]
Klopt!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die loting zegt wat over de AC, met 2 wedstrijden tegen eerstedivisieclubjes en je staat in de halve finale. Die cup houdt qua toernooi nix in. Iedereen zou vanaf het begin mee moeten doen!
nouja, de foto is tenminste exclusiefquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:59 schreef Djekko het volgende:
[..]
PSV Media Exclusief staat er dan ook nog..Iedereen heeft er al melding van gemaakt en als laatste pas de officiële clubsite
Sibon kan wel doelpunten maken tegen middenmoters in de HCE, maar dat is geen 700.000 euro waard. Voor 50.000 meer had PSV El Hamdaoui gehad, dus ja, ik denk dat we van een miskoop kunnen spreken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:19 schreef Zapper het volgende:
Waarom Sibon nou een miskoop noemen?Die jongen heeft de winnende tegen FC Twente gemaakt, scoorde tegen Vitesse een belangrijke goal... dat ie niet speelt, ok. Maar miskoop?
Dennis Rommedahlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
Jongens ik weet het zeker, deze jongen gaat het helemaal maken. Waarom?? Het zit 'm allemaal in "Ro"
Romario
Ronaldo
Robben
Robert
Dat is een algemeen bekend verhaal. Waarom dat nooit rond is gekomen wist ie zelf ook niet te zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Daarom wilden ze Robinho ook zo graag hebben. Zou PSV ooit achter Ronaldinho aan hebben gezeten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |