abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 12:30:34 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24796159
k wilde t net gaan posten spidey je was me voor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:34:40 #252
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24796244
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
k wilde t net gaan posten spidey je was me voor.

Heb ik niks beters te doen ofzo.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 12:41:23 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24796383
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:34 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Heb ik niks beters te doen ofzo.
het lijkt erop
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:34:57 #254
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24797337
OB Teletekst meldt dat Roberto de Pinho Souza naar PSV komt! Hij is vandaag op De Herdgang voor een medische keuring en gaat tekenen voor 4,5 jaar.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 13:38:24 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24797396
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:34 schreef Djekko het volgende:
OB Teletekst meldt dat Roberto de Pinho Souza naar PSV komt! Hij is vandaag op De Herdgang voor een medische keuring en gaat tekenen voor 4,5 jaar.
dat is redelijk concreet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24797661
Ik denk dat 't rond is, als ik de berichten zo lees
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 13:54:36 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24797679
het volledige bericht van de site van OB:
quote:

EINDHOVEN - De Braziliaan Roberto de Pinho de Souza, kortweg Beto, speelt de komende viereneenhalf jaar voor PSV. Dat is zojuist bekend geworden op trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven. De spits meldde zich daar voor een keuring.

De Pinho de Souza is 23 en voetbalt nu bij Club Atlas in Mexico. Daarvoor speelde hij onder meer Spartak Moskou en Botafago in Brazilië. De transfer moest voor maandag rond zijn, want dan sluit de transferperiode.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24797683
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24798008
Dan nadert het einde van Sibon bij PSV. Of ze willen hem als pinchhitter behouden.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 14:18:24 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798071
dan wordt het wel druk met spitsen als je sibon wil behouden, maar aangezien een transfer avn Sibon niet echt snel voor de dag zal komen zal hij het seizoen bij PSV wel afmaken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24798080
Geraldinho kan maar beter quasi-grappige stukjes schrijven bij de Sportweek.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:20:10 #262
90464 R4V3
Forza PSV
pi_24798109
quote:
PSV haalt Braziliaanse aanvaller Robert

28/1/2005 14:10

PSV heeft dan toch een nieuwe aanvaller gehaald. Robert de Pinho de Souza komt per direct over van het Mexicaanse Atlas en zou komende zondag al mee kunnen spelen als de Eindhovenaren op bezoek meoeten bij RKC Waalwijk. Vrijdagmiddag 16.00 uur zal coach Guus Hiddink zijn aanwinst presenteren.
Robert tekende een contract voor drieënhalf seizoen bij PSV. De 1,83 meter lange aanvaller kan zowel in het centrum als aan de rechterkant uit de voeten. De rechtsbenige speler is redelijk snel en pikt koppend ook zijn goalstjes mee.
Bron www.vi.nl

Mooi zo, gaat goed komen dit jaar met PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 14:25:58 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798198
we worden steeds gevaarlijker met al die goede koppers
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24798241
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden. Altijd afwachten dit soort spelers.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24798297
Min of meer mislukt bij Coritiba, Spartak Moskou en São Caetano. Nee, dat gaat het helemaal worden!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:32:00 #266
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24798318
Een transfer! Een transfer naar PSV! PSV koopt daadwerkelijk iemand!

Ben benieuwd naar deze speler, tegen RKC is een leuk oefenpotje om 'm uit te testen
Iemand al een foto van Beto, want zo gaan we 'm noemen mag ik aannemen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 14:34:49 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798361
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef Zapper het volgende:
Een transfer! Een transfer naar PSV! PSV koopt daadwerkelijk iemand!

Ben benieuwd naar deze speler, tegen RKC is een leuk oefenpotje om 'm uit te testen
Iemand al een foto van Beto, want zo gaan we 'm noemen mag ik aannemen?
uit het linkje van Cultheld:
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:43:48 #268
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24798513
Tsjongejonge wat heeft psv toch weer mazzel met die loting.. als de finale van de AC niet wordt bereikt vind ik dat PSV zich dood moet schamen. En later beginnen en dan ook nog tot en met de kwartfinale gouden gids divisie clubs tegen hebben.

en godverdomme wat baal ik hiervan, ik zei al van te voren dat RKC te pakken was.. we hadden van top gewonnen en eindelijk konden we eens voor een invasie zorgen in t philipsdorp

Overigens nog gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! als ik die info over die spits lees.. lijkt me een aanwinst
OJAAJOH?
pi_24798517
Om 16:00 wordt ie gepresenteerd aan de pers, PSV is dodelijker dan ooit (hopelijk ) Het is geen Robinho of Tevez, maar ook geen Marcello/Edson heb ik me laten vertellen Ik heb nog geen wedstrijden gezien van deze jongen, maar als PSV 5 miljoen dollar betaalt voor deze speler is Hiddink er denk ik redelijk zeker van
pi_24798585
Ik lees net op het psv.nl forum dat Murcia Addo wil hebben It's only getting better every second What's next: RC Genk haalt Schaaf?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 14:52:54 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798655
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:43 schreef hellmondunited het volgende:
Tsjongejonge wat heeft psv toch weer mazzel met die loting.. als de finale van de AC niet wordt bereikt vind ik dat PSV zich dood moet schamen. En later beginnen en dan ook nog tot en met de kwartfinale gouden gids divisie clubs tegen hebben.

en godverdomme wat baal ik hiervan, ik zei al van te voren dat RKC te pakken was.. we hadden van top gewonnen en eindelijk konden we eens voor een invasie zorgen in t philipsdorp

Overigens nog gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! als ik die info over die spits lees.. lijkt me een aanwinst
die loting zegt wat over de AC, met 2 wedstrijden tegen eerstedivisieclubjes en je staat in de halve finale. Die cup houdt qua toernooi nix in. Iedereen zou vanaf het begin mee moeten doen!
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:53:11 #272
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24798665

Ziet er mooi uit
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 14:56:09 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798701
iedereen is me vandaag net voor, nu wilde k net de foto posten, nouja dan t bericht erbij maar:
quote:
PSV MEDIA EXCLUSIEF: PSV haalt Robert

28 januari 2005 14:40

PSV heeft zich versterkt met de Braziliaanse spits Robert de Pinho de Souza. Hij is vanochtend medisch goedgekeurd in het St. Annaziekenhuis in Geldrop en wordt vanmiddag door Guus Hiddink in het Philips Stadion gepresenteerd.
De 23-jarige aanvaller speelt onder de voetbalnaam ‘Robert’ en is afkomstig van de Mexicaanse club Atlas. Hij werd pas uitgeroepen tot Voetballer van het Jaar in de Mexicaanse competitie. In 22 duels scoorde hij zestien keer. Robert is geboren in Salvador en wordt dus na Gomes, Alex en Leandro de vierde Braziliaanse voetballer in de selectie PSV.

Robert is ook jeugdinternational. Hij speelde twaalf keer in het nationale team onder 20 en vijf keer voor het Olympisch elftal. Bij PSV zal hij gaan spelen met rugnummer 29. Eerder speelde Robert voor de clubs Coritiba, São Caetano (beide in Brazilië), Spartak Moskou (Rusland) en tot voor kort dus Atlas (Mexico).

PSV heeft Robert al langere tijd in beeld, vooral via internationale toernooien. Robert kwam vanmiddag rond kwart over twaalf aan op De Herdgang, waar hij kennismaakte met de staf en spelers. Vanmiddag presenteert Guus Hiddink hem aan de media in het Philips Stadion.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:59:44 #274
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24798763
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
iedereen is me vandaag net voor, nu wilde k net de foto posten, nouja dan t bericht erbij maar:
[..]
PSV Media Exclusief staat er dan ook nog.. Iedereen heeft er al melding van gemaakt en als laatste pas de officiële clubsite
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:03:13 #275
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24798830
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die loting zegt wat over de AC, met 2 wedstrijden tegen eerstedivisieclubjes en je staat in de halve finale. Die cup houdt qua toernooi nix in. Iedereen zou vanaf het begin mee moeten doen!
Klopt!

dit is toch niet meer aantrekkelijk

en ik had zo graag die derby gewild!
OJAAJOH?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 15:03:15 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798831
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:59 schreef Djekko het volgende:

[..]

PSV Media Exclusief staat er dan ook nog.. Iedereen heeft er al melding van gemaakt en als laatste pas de officiële clubsite
nouja, de foto is tenminste exclusief
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24798833
hey nieuwe spits leuk
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:03:49 #278
23325 percy
the percy
pi_24798841
prachtig
billie?
pi_24798849
Hopelijk gaat die jongen het redden bij PSV, wellicht gaat Hiddink nu 4-4-2 voetballen met VOH en Robert in de spits, Farfán en Park/Beasley op de vleugels en Van Bommel met Cocu centraal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 15:09:09 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24798943
we hebben mogelijkheden zat, gelukkig want er zullen best nog blessures en schorsingen volgen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:12:35 #281
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24798987
Ik denk trouwens dat binnenkort wel melding wordt gemaakt dat Sibon verkocht is ofzo. Want vijf spitsen is wel een beetje veel.
pi_24799049
Nou ja, Park en Beasley zijn sowieso geen concurrentie in de spits, die zijn puur voor de vleugels geschikt (Park dan evt. ook nog op 10). Maar dan heb je nog VOH. Robert, Vonlanthen, Farfán en die miskoop Sibon Dus het wordt inderdaad tijd om Sibon te lozen ja. Desnoods verhuren aan De Graafschap of zo.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:19:11 #283
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24799101
Waarom Sibon nou een miskoop noemen? Die jongen heeft de winnende tegen FC Twente gemaakt, scoorde tegen Vitesse een belangrijke goal... dat ie niet speelt, ok. Maar miskoop?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24799186
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:19 schreef Zapper het volgende:
Waarom Sibon nou een miskoop noemen? Die jongen heeft de winnende tegen FC Twente gemaakt, scoorde tegen Vitesse een belangrijke goal... dat ie niet speelt, ok. Maar miskoop?
Sibon kan wel doelpunten maken tegen middenmoters in de HCE, maar dat is geen 700.000 euro waard. Voor 50.000 meer had PSV El Hamdaoui gehad, dus ja, ik denk dat we van een miskoop kunnen spreken.
pi_24799211
Sibon is een miskoop. Next!!!!!!!!!!

ESPN Sportcenter had een interview met de TD van Atlas en die zei dat het nog niet rond was, dus misschien is de transfer nog niet rond. Het lijkt me pas echt rond als hij geregistreerd wordt voor de CL en dat moet op zijn laatst op zondag gebeuren volgens mij.

Overigens gaat het nu wel hard met de spelers die van buiten de EU komen(en dus vaak voor interlands lange reizen moeten maken)

Beasley
Lee
Park
Coe
Gomes
Alex
Leando(eventueel)
Robert
Farfán

Al zijn Robert en Alex nog geen internationals maar dat komt wel als ze goed spelen voor PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24799228
Diego, denk je dat wanneer psv.nl plaatst dat het rond is, de transfer nog niet rond is?
pi_24799238
16 goals in 22 wedstrijden en voetballer van het jaar in Mexico klinkt wel goed en hij lijkt me meer bewezen te hebben dan bijvoorbeeld een Manoel, Claudio, Leandro, Marquino, Jorginho en dergelijke
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24799276
Ik las net ook de reden waarom hij het niet heeft gered biij die Russen, Servette etc.
Hij kreeg toen nooit speeltijd; Die club in Mexico is de eerste club waar hij een echte kans heeft gekregen (die hij vervolgens ook heeft gepakt)
pi_24799302
Waarschijnlijk wel, maar ik heb Ze Elias ook wel eens ooit met een PSV shirt zien showen. Weliswaar voor RTL 5 camera´s maar toch
pi_24799394
Jongens ik weet het zeker, deze jongen gaat het helemaal maken. Waarom?? Het zit 'm allemaal in "Ro"

Romario
Ronaldo
Robben
Robert

vrijdag 28 januari 2005 @ 15:41:57 #291
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24799409
Leandro
pi_24799435
Ja maar die naam eindigt er op en begint er niet mee
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:43:49 #293
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24799448
Oh, dat was me nog niet opgevallen, sorry.
pi_24799475
Ze scouten er gewoon op
pi_24799550
Ze voeren bij FM gewoon RO in
pi_24799779
Daarom wilden ze Robinho ook zo graag hebben. Zou PSV ooit achter Ronaldinho aan hebben gezeten ?
pi_24799999
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
Jongens ik weet het zeker, deze jongen gaat het helemaal maken. Waarom?? Het zit 'm allemaal in "Ro"

Romario
Ronaldo
Robben
Robert

Dennis Rommedahl

en in iets mindere mate kun je ook noemen:

Frans van Rooy

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24800051
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Daarom wilden ze Robinho ook zo graag hebben. Zou PSV ooit achter Ronaldinho aan hebben gezeten ?
Dat is een algemeen bekend verhaal. Waarom dat nooit rond is gekomen wist ie zelf ook niet te zeggen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:47:25 #299
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24800551
Robert kostte trouwens maar evenveel als Farfán, itt tot de 3-4 miljoen die werd gemeld in de media

Aldus PFU
pi_24800552
Nog nooit van gehoord, volgens mij komt het verhaal uit de grote duim van DD.(Ronaldinho dan he, Robinho wilde PSV wel halen)

Of waar heb je dat ooit gehoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')