abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:10:03 #226
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24792245
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:08 schreef Zapper het volgende:
Zeer interessant nieuws zo op de vroege morgen.

Dit is dus eindelijk een transfer die daadwerkelijk rond komt?
Het is nou al zo vaak niet door gegaan dat ik het pas geloof als hij met een PSV shirt en een glas champagne naast Hiddink staat.

Gerucht gaat trouwens dat Hiddink het stil wilde houden tot ná de medische keuring.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24792474
Spidey wat is je nick op PSV Netwerk?

En ik heb nog steeds 2 kaarten in de aanbieding. Aangezien ik ze niet ga gebruiken, wil ik ze wel voor de helft (dus 2 kaartjes voor ¤ 15 kwijt). Dat is natuurlijk een geweldige aanbieding!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:23:02 #228
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24792822
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:

En ik heb nog steeds 2 kaarten in de aanbieding. Aangezien ik ze niet ga gebruiken, wil ik ze wel voor de helft (dus 2 kaartjes voor ¤ 15 kwijt). Dat is natuurlijk een geweldige aanbieding!
* Spideyman is een lurker op psv.netwerk.to

RKC uit gaat voor mij niet lukken trouwens.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:27:36 #229
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24793771
Eindelijk een transfer die wel doorgaat, zoals het er nu naar uitziet Volgens RTL Tekst moet hij ruim 3 miljoen euro kosten. Is het trouwens een directe versterking? En mag Sibon dan nu weg?

Check trouwens dit topic op PSV Netwerk..

M'n icon, wat doen ze
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:36:43 #230
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24793959
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:

Misschien ben ik wel geïnteresseerd in die kaarten Moet alleen straks even overleggen met een vriend van me of hij mee wil/kan, misschien moet ie werken.

Eigen vervoer trouwens?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24794337
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef Djekko het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel geïnteresseerd in die kaarten Moet alleen straks even overleggen met een vriend van me of hij mee wil/kan, misschien moet ie werken.

Eigen vervoer trouwens?
Yep, eigen vervoer. Is goed te doen, relaxte sfeer in Waalwijk. Anders mail me even op souza faria[at]hotmail maar dan zonder spaties.
Wat een vrouw!
spits!
pi_24794468
Ik ken die jongen waar dat gerucht om gaat niet zoals ik Robinho en Dagoberto ken (hele wedstrijden van gezien) maar heb wel doelpunten van hem gezien en er waren hele fraaie bij Maar ja, het is geen spits waarvan je van te voren kunt zeggen dat ie 't gaat maken bij PSV. Hopelijk wel natuurlijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:17:15 #233
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24794639
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Yep, eigen vervoer. Is goed te doen, relaxte sfeer in Waalwijk. Anders mail me even op souza faria[at]hotmail maar dan zonder spaties.
Heb je gemaild
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 11:19:41 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24794694
nou k ben benieuwd, mocht hij komen dan zou Sibon misschien naar Eindhoven kunnen ivm het samenwerkingsverband
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24794741
Is toch wel mooi als hij komt. Met VOH hebben we al een type Charisteas in huis en dan zou hij misschien onze eigen Babel kunnen worden Dit ziet er in ieder geval een stuk concreter uit dan die Tevez en Robinho "transfers" , vooral vanwege het feit dat de technisch directeur van die Mexicaanse club heeft bevestigd dat die jongen naar Nederland is vertrokken om met PSV te onderhandelen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:27:10 #236
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24794850
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:21 schreef cultheld het volgende:
Is toch wel mooi als hij komt. Met VOH hebben we al een type Charisteas in huis en dan zou hij misschien onze eigen Babel kunnen worden Dit ziet er in ieder geval een stuk concreter uit dan die Tevez en Robinho "transfers" , vooral vanwege het feit dat de technisch directeur van die Mexicaanse club heeft bevestigd dat die jongen naar Nederland is vertrokken om met PSV te onderhandelen
Zeg, ga eens ergens anders vergelijkingen trekken met slechte clubs

Harry en Babel kunnen niet tippen aan het eventuele duo Vennegoor en Pino
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 11:29:36 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24794900
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:21 schreef cultheld het volgende:
als hij dat daadwerkelijk gezegd heeft ja. Het wil ook weleens gebeuren dat er onwaarheden worden geschreven.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24795007
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:27 schreef Djekko het volgende:

[..]

Zeg, ga eens ergens anders vergelijkingen trekken met slechte clubs

Harry en Babel kunnen niet tippen aan het eventuele duo Vennegoor en Pino
Eerlijk is eerlijk, mijn aversie van Ajax is bijna net zo groot als mijn liefde voor PSV, maar Vennegoor is toch echt een type Charisteas en die Babel wordt een wereldspits (hopelijk halen wij die ook binnen met die "Mexicaanse" Braziliaan"
pi_24795070
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, mijn aversie van Ajax is bijna net zo groot als mijn liefde voor PSV, maar Vennegoor is toch echt een type Charisteas en die Babel wordt een wereldspits (hopelijk halen wij die ook binnen met die "Mexicaanse" Braziliaan"
Vooralsnog vind ik Babel toch gewoon minder dan Farfán en die is ook pas 20 dacht ik.
Wat een vrouw!
spits!
pi_24795147
Farfán is een ander type speler. Een jongen met een hele goede vrije trap, veel acties etc. Is ook belangrijk voor Peru, maar Babel dat wordt het nieuwe Nederlandse fenomeen hoor. Ik heb veel over hem gelezen toen hij nog in de A speelde en zo. Groot, snel, sterk aan de bal, maakt slimme acties, hij wordt echt heel groot. Maar genoeg over die Ajacied Hopelijk wordt 't wat met die Robert de Pinho
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 11:43:02 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24795178
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vooralsnog vind ik Babel toch gewoon minder dan Farfán en die is ook pas 20 dacht ik.
mee eens. Babel wordt een beetje gehypt nu hij een paar wedstrijden goed speelt.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:13:18 #242
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24795798
Ik kan nog niet veel vinden over wat voor speler het is. Feit is wel dat hij relatief jong is en vorig seizoen topscorer in de Mexicaanse competitie met 33 doelpunten.

Enig minpuntje is dat hij er al een avontuur op heeft zitten in Moskou. Ik hoop niet dat het zo'n koukleuw a la Leandro is, want dan staat hem hier ook nog wel wat te wachten.
pi_24795816
Net of het in Mexico zo warm is...
Wat een vrouw!
spits!
pi_24795890
Voetbal.nl en voetbalzone berichten ook al over deze op hand zijnde transfer
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:20:14 #245
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24795947
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Net of het in Mexico zo warm is...
Gemiddeld 20 graden Celcius in januari en 30 graden in juni volgens de bosatlas. Dat is een aardig verschil met Nederland hoor.
pi_24795961
Er wordt dus een opvolger van Leandro gehaald. Aan z'n clubs te zien is hij niet van wat centjes.
That's all folks!
pi_24795987
Leandro is geen spits Vaduz
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 12:22:23 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24795990
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:18 schreef cultheld het volgende:
Voetbal.nl en voetbalzone berichten ook al over deze op hand zijnde transfer
nu.nl ook en VI.nl zal de boel nu wel aan het natrekken zijn
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:24:29 #249
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24796033
daar gaan we weer.....
quote:
28/1/2005 - Onduidelijkheid over status transfer Robert de Pinho

De status van de transfer van Robert de Pinho naar PSV is niet geheel duidelijk. De Mexicaanse club bevestigde eerder zelf dat de Braziliaan al was vertrokken naar Eindhoven en dat ze hem niet kon tegenhouden. In een later statement op de officiele site meldt de club dat PSV op 25 januari een bod heeft uitgebracht. Omdat dat lager was dan het afgesproken bedrag, opgenomen in een clausule in het contract van de speler, zou de club de speler niet hebben toegestaan te vertrekken. Mocht PSV het vastgestelde bedrag betalen, dan kan de club Atlas een transfer niet blokkeren. In Mexicaanse media wordt een bedrag van 5 miljoen dollar genoemd.

Bij PSV werden de geruchten vanmorgen ontkend nog bevestigd worden, zo meldt persbureau Novum in een artikel op Nu.nl.
pi_24796054
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef cultheld het volgende:
Leandro is geen spits Vaduz
Weet ik, maar de ene Braziliaan gaat (althans, dat wil hij) en de ander komt. (misschien)
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')