quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:22 schreef Haushofer het volgende:
Ik ook, fok. Lekkere whiskey trouwens. Beter dan koffie.MMMMMmmmmmmmmmm. Lekker.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Bijna niet.Gisteravond de hele tijd plattegrondjes zitten tekenen voor een mogelijke kamer-indeling, maar kwam er niet uit. Ben nu alweer bezig. Vierkante kamers zijn lastig.
Ik ga verhuizen!
Heb nu al 10 verschillende..quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:25 schreef ReCreative het volgende:
Heerlijk, lekker plattegrondjes schetsen. Ben ik ook zo lang mee bezig geweest
.
Ik doelde meer op een soort hondenfluitje omdat er geen hond aanwezig was in deze topic.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:22 schreef Yosomite het volgende:
Denk ik nou slecht c.q. bedorven?
Dit beeld heb ik voor ogen als ik Alicey zie fluiten.
Irish coffee is ook best lekker. Whiskey-fundamentalisten zijn echter tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook, fok. Lekkere whiskey trouwens. Beter dan koffie.MMMMMmmmmmmmmmm. Lekker.
Zijn er mensen op IRC om 2 uur 'snachts dan? Prachtig...stelletje nachtbrakersquote:Op donderdag 27 januari 2005 02:52 schreef qu63 het volgende:
waarom is onze wfl-mod wel wakker maar niet op irc???
Ik had er geen moeite mee... Ook ik heb een vierkant kamer maar bij mij paste alles er makkelijk in...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]![]()
Heerlijk, lekker plattegrondjes schetsen. Ben ik ook zo lang mee bezig geweest
.
Waar naar toe?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Bijna niet.Gisteravond de hele tijd plattegrondjes zitten tekenen voor een mogelijke kamer-indeling, maar kwam er niet uit. Ben nu alweer bezig. Vierkante kamers zijn lastig.
Ik ga verhuizen!
Haren -> Groningen. Ik woon dan op 5min lopen van het Centraal Station.quote:
Oh bij mij past het ook wel hoor. Maar ik wil het wel op een leuke manier indelen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:49 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Ik had er geen moeite mee... Ook ik heb een vierkant kamer maar bij mij paste alles er makkelijk in...
of zou dat soms komen dat ik een kamer van ruim 6 bij 6 meter heb...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:
Irish coffee is ook best lekker. Whiskey-fundamentalistenliefhebbers zijn echter tegen. drinken het echter niet.
* edit * patsen is niet spiritueelquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:49 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Ik had er geen moeite mee... Ook ik heb een vierkant kamer maar bij mij paste alles er makkelijk in...
of zou dat soms komen dat ik een kamer van ruim 6 bij 6 meter heb...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
* edit * patsen is niet spiritueel*
ruilen tegen een suske en wiske mok?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:55 schreef Maethor het volgende:
Geen Senseo, en er zit ook geen whiskey in.
Edit: het zit wel in een stoere Jip-en-Jannekemok.
Je bent echt wanhopig he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ruilen tegen een suske en wiske mok?
Trots ben ik ook wel, maar hier zat ik gewoon te patsen. Patsen is niet lief. Patsers zijn niet onze vrienden. We zeggen 'nee' tegen patsersquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Trots is wel iets spiritueels. Je mag heus wel trots zijn op wat je nu hebt. Patsen echter verwijst naar het beter zijn dan iemand wat dus weer niet echt spiritueel is (maar niet 'fout' ofzo).
Hoe groot is je nieuwe kasteeltje?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:04 schreef ReCreative het volgende:
En ReCreative is zo te zien spiritueel bezig door te zwijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe groot is je nieuwe kasteeltje?
Vragen is heel spiritueel![]()
Neequote:Op donderdag 27 januari 2005 12:19 schreef qu63 het volgende:
ruilen tegen een suske en wiske mok?
Heeft er iemand toevallig Bert en Ernie mokken?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
NeeJip en Janneke zijn veel cooler! En bovendien is die mok niet eens van mij.
Nee, hij is ff druk met wat anders...quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
En ReCreative is zo te zien spiritueel bezig door te zwijgen.
Wat anders is natuurlijk niet spiritueel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, hij is ff druk met wat anders...
Ik houd niet van lachjes uit beleefdheid, Aliceyquote:
Nee maar wel een Bert en Ernie dekbed, knuffel, en kussentjequote:Op donderdag 27 januari 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand toevallig Bert en Ernie mokken?
Geld verdienen is hèèèl spiritueelquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Wat anders is natuurlijk niet spiritueel.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd niet van lachjes uit beleefdheid, Alicey
Staan Tommy en Pino er ook nog op?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar wel een Bert en Ernie dekbed, knuffel, en kussentje![]()
Pino rocksquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
Staan Tommy en Pino er ook nog op?
Wat ben je toch lief als je boos kijktquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel boos uit beleefdheid hoor..
Racistquote:
Dat ik lief ben als ik slaap wordt nog wel eens gezegd, maar dat ik lief ben als ik boos kijk heeft nog nooit iemand gezegd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief als je boos kijkt
Grootquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:10 schreef livEliveD het volgende:
Hoe groot is je nieuwe kasteeltje?
Vragen is heel spiritueel![]()
Poeheeeh. Die zijn niet cool. Het koekie-monster is een ander verhaalquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
Staan Tommy en Pino er ook nog op?
Oh we krijgen een housewarming meet waarbij het geluid lekker hard kan. Top!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef ReCreative het volgende:
Midden in het centrum, alles binnen handbereik. Geen buren boven of links of rechts of voor of achter.
Ik heb het toch gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik lief ben als ik slaap wordt nog wel eens gezegd, maar dat ik lief ben als ik boos kijk heeft nog nooit iemand gezegd.
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat je geen kennis van zaken wat dit betreft hebt.
Ondertussen willen er al zo'n 400 man komen op mijn housewarmingquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Oh we krijgen een housewarming meet waarbij het geluid lekker hard kan. Top!![]()
Nadeel van geld hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:26 schreef ReCreative het volgende:
Ondertussen willen er al zo'n 400 man komen op mijn housewarming.
ik pats niet; ik vertel de feitenquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:04 schreef ReCreative het volgende:
Jij patst ook niet, ik patste voor mijn edit. En tevens vertelde ik de feitenquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:20 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
ik pats niet; ik vertel de feiten![]()
Je moet Geertje hebben, maar die zal ditte ook wel lezenquote:ennum sorry vandaag hard, hard gewerkt... dussum mocht je dat plattegrondje van mijn kamer morgenochtend ook nog leuk vinden dan krijg je 'm dan wel... eerst maar eens lekker relaxxen vanavond.![]()
![]()
Een genie zou ik mezelf niet willen noemen, maar ik kan wel een beetje differentiëren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Is er hier een wiskundig genie aanwezig?
Die kan differentiëren?
f'(x) = f(x2)-f(x1)quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Is er hier een wiskundig genie aanwezig?
Die kan differentiëren?![]()
Dit is hoe normaal de quotiëntregel gaat:quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:35 schreef Maethor het volgende:
[..]
Een genie zou ik mezelf niet willen noemen, maar ik kan wel een beetje differentiëren.
Aha, opzich wel slimquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:47 schreef Haushofer het volgende:
De quotient regel vermijd ik altijd, ik gebruik alleen de productregel. Dus bv f/g schrijf ik dan als f*g-1, en daar laat ik de productregel op los.
Op een paar haakjes na welquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Klopt dat?
Oeh, gelukkigquote:
Visual basic style:quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef ReCreative het volgende:
Ja, en is er ook iemand die wat weet van ASP en het redimensioneren van arrays in objecten?
Je moet in de teller van het antwoord rond 2^x+1 en 2^x-1 haakjes zetten. Ik heb het ook nog even aan Mathematica gevraagd, en die is het er mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
Maar welke haakjes kloppen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |