Viola_Holt...uitgerangeerd...het_fokschaap !quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:04 schreef Maethor het volgende:
Fokschaap... kloon... Dolly!
[afbeelding]![]()
denk dat die te zwaar is.. in de grand canyon proppen wil nog wel (zwaartekracht), maar er weer uithalen. Pfff.. meteen weer de hele wereld energie voorraad op...quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:32 schreef livEliveD het volgende:
Is er een kans dat je Viola nog een keer gaat opgraven?
alleen als het_fokschaap geband wordt of als er veel verzoekjes binnenkomenquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:32 schreef livEliveD het volgende:
Is er een kans dat je Viola nog een keer gaat opgraven?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Ik voel me genegeerd![]()
![]()
niemand houdt van me...
Over zwarte gaten gesproken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
denk dat die te zwaar is.. in de grand canyon proppen wil nog wel (zwaartekracht), maar er weer uithalen. Pfff.. meteen weer de hele wereld energie voorraad op...
Kunnen we hier ook weer doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:26 schreef Haushofer het volgende:
In het vorige koffie-topic werd er tenminste nog es over relativiteit geouwehoerd.
Ok, doen we een deal. Doffy stopt met dequote:
Als je t vervelend vind, kun je die smileys zo weghalen. Ik ook trouwens. Muhahahahaha!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Wat zit iedereen hier te'en.
Een beetje doen alsof je vrolijk bent!![]()
Ik houd je niet tegen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:01 schreef Haushofer het volgende:
Als je t vervelend vind, kun je die smileys zo weghalen. Ik ook trouwens. Muhahahahaha!![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je t vervelend vind, kun je die smileys zo weghalen. Ik ook trouwens. Muhahahahaha!![]()
Doch de DAME antwoordde hierop : Ik ben de DAME uw Godin, die u naar WFL heeft geleid. (etc., etc.) en zo geschiedde het dat Zij het hart van Doffy verzachtte.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef Maethor het volgende:
Exodus 20
Toen sprak God al deze woorden:
Ik ben de Here uw God, die u uit het land Egypte, uit het diensthuis, geleid heb.
(...)
Gij zult niet misbruiken uw voorrechten, u als moderator toevertrouwd.
Mja, ik zie mezelf meer als Satanquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef Maethor het volgende:
Exodus 20
Toen sprak God al deze woorden:
Ik ben de Here uw God, die u uit het land Egypte, uit het diensthuis, geleid heb.
(...)
Gij zult niet misbruiken uw voorrechten, u als moderator toevertrouwd.
Ik ook, fok. Lekkere whiskey trouwens. Beter dan koffie.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
* het_fokschaap vraagt zich af wat dat betekent
quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:52 schreef qu63 het volgende:
waarom is onze wfl-mod wel wakker maar niet op irc???
1 | [ Alicez ] |
quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:22 schreef Haushofer het volgende:
Ik ook, fok. Lekkere whiskey trouwens. Beter dan koffie.MMMMMmmmmmmmmmm. Lekker.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Bijna niet.Gisteravond de hele tijd plattegrondjes zitten tekenen voor een mogelijke kamer-indeling, maar kwam er niet uit. Ben nu alweer bezig. Vierkante kamers zijn lastig.
Ik ga verhuizen!
Heb nu al 10 verschillende..quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:25 schreef ReCreative het volgende:
Heerlijk, lekker plattegrondjes schetsen. Ben ik ook zo lang mee bezig geweest
.
Ik doelde meer op een soort hondenfluitje omdat er geen hond aanwezig was in deze topic.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:22 schreef Yosomite het volgende:
Denk ik nou slecht c.q. bedorven?
Dit beeld heb ik voor ogen als ik Alicey zie fluiten.
Irish coffee is ook best lekker. Whiskey-fundamentalisten zijn echter tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook, fok. Lekkere whiskey trouwens. Beter dan koffie.MMMMMmmmmmmmmmm. Lekker.
Zijn er mensen op IRC om 2 uur 'snachts dan? Prachtig...stelletje nachtbrakersquote:Op donderdag 27 januari 2005 02:52 schreef qu63 het volgende:
waarom is onze wfl-mod wel wakker maar niet op irc???
Ik had er geen moeite mee... Ook ik heb een vierkant kamer maar bij mij paste alles er makkelijk in...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]![]()
Heerlijk, lekker plattegrondjes schetsen. Ben ik ook zo lang mee bezig geweest
.
Waar naar toe?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Bijna niet.Gisteravond de hele tijd plattegrondjes zitten tekenen voor een mogelijke kamer-indeling, maar kwam er niet uit. Ben nu alweer bezig. Vierkante kamers zijn lastig.
Ik ga verhuizen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |