abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29556427
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef Robar het volgende:
Erodome, ik begrijp hoe jij er over denkt en dat vind ik prima, ik zal zelf ook nooit geld als overweging nemen voor een relatie, maar het is gewoon een feit dat het veel voorkomt dat een vrouw de "veilige" keuze zal prefereren boven andere keuzes. Wie zegt dat dat niet zo is, kijkt denk ik te veel naar Amerikaanse zoetsappige films waarin liefde het altijd wint. Overigens komt dit natuurlijk ook bij mannen voor, maar mannen lopen over het algemeen toch meer hun geslachtsdeel achterna dan vrouwen. Niet alle vrouwen zijn uiteraard zo, maar er lopen er zat rond . . .
Mannen verdienen over het algemeen het inkomen, dat maakt dat zij op andere kwaliteiten kunnen selecteren.
pi_29556594
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef Robar het volgende:
Erodome, ik begrijp hoe jij er over denkt en dat vind ik prima, ik zal zelf ook nooit geld als overweging nemen voor een relatie, maar het is gewoon een feit dat het veel voorkomt dat een vrouw de "veilige" keuze zal prefereren boven andere keuzes. Wie zegt dat dat niet zo is, kijkt denk ik te veel naar Amerikaanse zoetsappige films waarin liefde het altijd wint. Overigens komt dit natuurlijk ook bij mannen voor, maar mannen lopen over het algemeen toch meer hun geslachtsdeel achterna dan vrouwen. Niet alle vrouwen zijn uiteraard zo, maar er lopen er zat rond . . .
Ik denk juist dat degene die denkt dat dat zoveel voorkomt teveel tv kijkt, teveel jet-set als vb neemt....

Ik ken die "veilige" keuze's niet in mijn omgeving, de mensen die ik ken zijn bij elkaar omdat ze verliefd zijn geworden op elkaar, zo simpel is het en daar zitten armere mensen bij en rijkere mensen...

Hoeveel mensen ken jij in je omgeving die zo'n "veilige" keuze hebben gemaakt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29556682
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik denk juist dat degene die denkt dat dat zoveel voorkomt teveel tv kijkt, teveel jet-set als vb neemt....

Ik ken die "veilige" keuze's niet in mijn omgeving, de mensen die ik ken zijn bij elkaar omdat ze verliefd zijn geworden op elkaar, zo simpel is het en daar zitten armere mensen bij en rijkere mensen...
De hamvraag is echter: waarom word je verliefd op iemand?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:36:15 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29556697
Jezus, back to the fifties ofzo? Ik verdien al jaren mijn eigen geld, ik heb nooit anders gewild en zelf nog nooit bij nagedacht of het ook anders kan. Ik selecteer mijn mannenn niet op inkomen. Sterker nog, mijn inkomen is vaak even hoog zo niet hoger dan dat van hen. Ik zal mezelf nooit in een financieel afhankelijke positie manoeuvreren. Misschien wel als ik in moeilijke tijden terecht kom, maar in principe wil ik mijn eigen inkomen verzorgen. Al was het maar omdat ik dan zelf bepaal wat er wordt gekocht.
Dit staat los van het feit dat ik het best prettig zou vinden als ik een vent tegenkwam die bakken met geld verdiende. Puur en alleen voor het gemak dat dat zou betekenen.
Maar niet om anderen de ogen mee uit te steken. Maar mocht ik morgen de man van mijn leven tegenkomen en die verdiende minder, dan zou ik dat boven alles verkiezen.
pi_29556737
Omdat je iemand leuk vind misschien wel????????

Ok, het echte antwoord, omdat de immuumsystemen verschillen, de feromonen op elkaar aansluiten wat een hormonale reactie teweeg brengt die gilt om paring

Nou ja, heel simpel en kort gesteld dan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29556807
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef erodome het volgende:
Omdat je iemand leuk vind misschien wel????????
Maar misschien is inkomen onbewust wel aantrekkelijk, daar doel ik op.
quote:
Ok, het echte antwoord, omdat de immuumsystemen verschillen, de feromonen op elkaar aansluiten wat een hormonale reactie teweeg brengt die gilt om paring
Je hebt het nu slechts over seksuele aantrekkingskracht; daar is niet per se een relatie op te bouwen
quote:
Nou ja, heel simpel en kort gesteld dan...
pi_29556834
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
Jezus, back to the fifties ofzo?
Nee back to the future
quote:
Ik verdien al jaren mijn eigen geld, ik heb nooit anders gewild en zelf nog nooit bij nagedacht of het ook anders kan. Ik selecteer mijn mannenn niet op inkomen. Sterker nog, mijn inkomen is vaak even hoog zo niet hoger dan dat van hen. Ik zal mezelf nooit in een financieel afhankelijke positie manoeuvreren. Misschien wel als ik in moeilijke tijden terecht kom, maar in principe wil ik mijn eigen inkomen verzorgen. Al was het maar omdat ik dan zelf bepaal wat er wordt gekocht.
Dit staat los van het feit dat ik het best prettig zou vinden als ik een vent tegenkwam die bakken met geld verdiende. Puur en alleen voor het gemak dat dat zou betekenen.
Maar niet om anderen de ogen mee uit te steken. Maar mocht ik morgen de man van mijn leven tegenkomen en die verdiende minder, dan zou ik dat boven alles verkiezen.
Geloof me, een man die niets verdient is niet snel de man van je dromen.
pi_29556927
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoeveel mensen ken jij in je omgeving die zo'n "veilige" keuze hebben gemaakt?
Ik ken een paar voorbeelden binnen de voetbalwereld.
Maar dat maakt verder niet uit.

Maar ik zal nog 1 keer dit herhalen:
De meeste vrouwen kiezen voor hun gevoel bij iemand.
Maar een flink aantal vrouwen kiest voor het verstand (geld).
Dat is gewoon zo, uiteraard kom je voorbeelden tegen binnen de jetset, want juist ja, daar zit geld.
Tuurlijk ken je veel verhalen van TV, want juist ja, wederom zit daar veel geld. Maar dat zijn wel hele goede voorbeelden. Heb je weleens gekeken naar mannen met hun vriendinnen/vrouwen in de voetbalwereld? Heb je wel eens gekeken naar mannen met hun vriendinnen/vrouwen in de showbizz? En laat ik daarnaast nou ook eens persoonlijk dat soort relaties gezien hebben. . . Dat maakt het dat ik van mening ben dat er zat (dus lang niet allemaal, eerder een minderheid) vrouwen zijn die de "geld"keuze maken. Tuurlijk zul je nu met het tegenargument komen dat ik niet weet waarom een vrouw voor een bepaalde persoon gekozen heeft. Daar heb je dan gelijk in, want dat weet ik ook niet, maar een opmerking van Aventura maakt wel duidelijk dat ik gelijk heb. "Geld is mooi meegenomen". Voor Aventura niet belangrijk genoeg, maar voor velen wel het overwegen waard. Geld maakt dus aantrekklijker.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:06:18 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29557168
Het punt is, niet alle mannen met geld zijn aantrekkelijk! Neem bv. ik noem maar iemand, 50 cent. Die gast is multimiljonair, maar hij lijkt me zo ontzettend dom en lelijk dat ik echt met een grote bocht om hem heen zou lopen! Idem met zo'n beetje alle voetballers. Die vind ik per definitie onaantrekkelijk (ook amateurvoetballers!). Ik hou niet van dat slag. Geef mij dan maar een timmerman met een goddelijk lichaam en dito glimlach
pi_29557278
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Het punt is, niet alle mannen met geld zijn aantrekkelijk! Neem bv. ik noem maar iemand, 50 cent. Die gast is multimiljonair, maar hij lijkt me zo ontzettend dom en lelijk dat ik echt met een grote bocht om hem heen zou lopen! Idem met zo'n beetje alle voetballers. Die vind ik per definitie onaantrekkelijk (ook amateurvoetballers!). Ik hou niet van dat slag. Geef mij dan maar een timmerman met een goddelijk lichaam en dito glimlach
En mijn punt is dus dat het dan toch vreend is dat naast die oerlelijke voetballer en naast die oerlelijke rapper toch een hele mooie jonge vrouw loopt. Voor het uiterlijk hoeft ze het niet te doen, voor de intellectuele conversties ook niet.
pi_29557452
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:12 schreef Robar het volgende:

[..]

En mijn punt is dus dat het dan toch vreend is dat naast die oerlelijke voetballer en naast die oerlelijke rapper toch een hele mooie jonge vrouw loopt. Voor het uiterlijk hoeft ze het niet te doen, voor de intellectuele conversties ook niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voetbalvrouwen normaal gesproken zeer onaantrekkelijk vind.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:27:05 #212
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29557513
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:12 schreef Robar het volgende:

[..]

Die dames zijn vaak zelf ook intellectually challenged. Maar net slim genoeg om te weten dat hun borsten over 20 jaar niet meer zo fier rechtop staan, en ze dus op jonge leeftijd moeten toeslaan om nu en straks in hun levensonderhoud voorzien te worden. Aangezien zij zichzelf nooit zelfstandig zouden kunnen onderhouden.
pi_29559361
Laten we het om de feministes niet overstuur te krijgen en de nichten zich niet achtergesteld te laten voelen het topic veranderen naar
beffen pijpen rimmen en neuken om hogerop te komen?
En hang er in dat geval vanaf wie mijn baas is..... nooiit gedaan maar sta er niet geheel negatief tegenover
pi_29560448
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voetbalvrouwen normaal gesproken zeer onaantrekkelijk vind.
Ken je ze allemaal?
Alleen van dat programma voetbalvrouwen zeker van Nada van Nie . .
Tsja Ronald Koeman is toch wel heeeel veel gevraagd voor de vrouwen van Nederland, dan maakt geld opeens niet gelukkig Alhoewel Bertine/Bertina of hoe dan ook wel een leuke/aardige vrouw lijkt te zijn.

Maar goed, ik bedoel ook eigenlijk niet te zeggen dat alle voetbalvrouwen mooi zijn, maar dat ik me wel eens op mijn achterhoofd krab wanneer ik een mooie jongedame zie lopen naast een voetballer waarvan ik nog steeds twijfel of ze niet per ongeluk de nageboorte in de wieg hebben gelegd. . . .
pi_29561397
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:05 schreef Robar het volgende:

[..]

Ken je ze allemaal?
Gelukkig niet zeg
quote:
Alleen van dat programma voetbalvrouwen zeker van Nada van Nie . .
Tsja Ronald Koeman is toch wel heeeel veel gevraagd voor de vrouwen van Nederland, dan maakt geld opeens niet gelukkig Alhoewel Bertine/Bertina of hoe dan ook wel een leuke/aardige vrouw lijkt te zijn.

Maar goed, ik bedoel ook eigenlijk niet te zeggen dat alle voetbalvrouwen mooi zijn, maar dat ik me wel eens op mijn achterhoofd krab wanneer ik een mooie jongedame zie lopen naast een voetballer waarvan ik nog steeds twijfel of ze niet per ongeluk de nageboorte in de wieg hebben gelegd. . . .
Ik snap wat je bedoelt, die vrouw is ondanks haar overduidelijke geestelijke geretardeerdheid in een andere schoonheidsklasse dan die voetballer; ergo zijn geld compenseert iets.
pi_29566258
Ach zo ken ik ook een ontzettend mooi vrouwtje met een gedrocht van een vent, maar zij verdient toch echt een stuk meer dan dat hij verdient...

Onwaarschijnlijke combinatie's zie je wel meer en dat heeft lang niet altijd met geld te maken.
pi_29566381
En zij kan natuurlijk alle mannen om haar pink heen winden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29566596
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En zij kan natuurlijk alle mannen om haar pink heen winden?
Daar houdt zij zich helemaal niet mee bezig, is behalve erg mooi ook nog eens ontzettend lief.
Maar ze laat heel wat hoofden omkeren als ze langs paradeerd, het mooiste eraan is dat ze zichzelf daar niet eens van bewust is, dat ze zichzelf een heel normaal typje vindt.

Maar het gros van de mannen begint te kwijlen als ze haar zien ja...
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:02:14 #219
124948 Averon
One of the good guys
pi_29578413
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar houdt zij zich helemaal niet mee bezig, is behalve erg mooi ook nog eens ontzettend lief.
Maar ze laat heel wat hoofden omkeren als ze langs paradeerd, het mooiste eraan is dat ze zichzelf daar niet eens van bewust is, dat ze zichzelf een heel normaal typje vindt.

Maar het gros van de mannen begint te kwijlen als ze haar zien ja...

Zo ken ik er ook eentje, regular walking dream. Echt zo een dat het stil word als de kamer binnenloopt, dat mannen staren. En die is al jaren gelukkig met een een jongen die eruit ziet als een zak aardappels.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_29580466
ja laten we even de uitzonderingen op gaan sommen
En zo is er overal wel een verweer tegen . . .
Feit blijft voor mij dat geld aantrekkeljik maakt.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:20:46 #221
124948 Averon
One of the good guys
pi_29580824
Ja. Ik heb gemerkt, zoals eerder gepost, dat vrouwen ander op me reageren als ik me buisiness power suit draag dan als ik me LAN-party outfit aan heb.

Dat ze andere reageren als ik zeg dat ik voor de directeur kom, dan als ik hardware aflever. Mensen zijn vaak oppervlakkig
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_29586504
Ik ken iemand die zegt dat Elvis niet dood is. Zou hij dan nog leven?

P.S. Die meiden waren natuurlijk altijd aantrekkelijk, goed gebekt, slim en goed gemanierd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29587380
nou nee ik zou dat ook niet doen hoor! das wel erg wanhoopig om zo hogerop te komen!
* uno besa para siempre........*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:21:40 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29591249
mannen die onzeker zijn over hun 'man zijn' zullen sneller geneigd zijn te denken dat een relatie uitgaat omdat ze niet genoeg geld hebbem, geen grote penis bezitten of slecht kunnen praten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29592340
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
Jezus, back to the fifties ofzo? Ik verdien al jaren mijn eigen geld, ik heb nooit anders gewild en zelf nog nooit bij nagedacht of het ook anders kan. Ik selecteer mijn mannenn niet op inkomen. Sterker nog, mijn inkomen is vaak even hoog zo niet hoger dan dat van hen. Ik zal mezelf nooit in een financieel afhankelijke positie manoeuvreren. Misschien wel als ik in moeilijke tijden terecht kom, maar in principe wil ik mijn eigen inkomen verzorgen. Al was het maar omdat ik dan zelf bepaal wat er wordt gekocht.
Ja, goed, jouw situatie. En vrouwen die geen fatsoenlijk eigen inkomen hebben? Die met veel moeite een MBO'tje hebben afgemaakt, maar er wel ontzettend lekker uitzien? Voor dat soort is het wel noodzaak om een man met geld te strikken, willen ze een beetje luxe leven. Of is dit nog steeds te cynisch?
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:47:36 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29595054
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, goed, jouw situatie. En vrouwen die geen fatsoenlijk eigen inkomen hebben? Die met veel moeite een MBO'tje hebben afgemaakt, maar er wel ontzettend lekker uitzien? Voor dat soort is het wel noodzaak om een man met geld te strikken, willen ze een beetje luxe leven. Of is dit nog steeds te cynisch?
En mannen dan met een schamel MBO'tje? Die kunnen zichzelf wel redden? Waarom dan?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 03:08:43 #227
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_29596415
goed topic
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_29598549
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:20 schreef Averon het volgende:
Ja. Ik heb gemerkt, zoals eerder gepost, dat vrouwen ander op me reageren als ik me buisiness power suit draag dan als ik me LAN-party outfit aan heb.

Dat ze andere reageren als ik zeg dat ik voor de directeur kom, dan als ik hardware aflever. Mensen zijn vaak oppervlakkig
Dat heeft simpelweg te maken met hun houding vanuit de organisatie, niet per definitie met aantrekkelijkheid. Als ik bij een organisatie zou werken dan zou ik ook anders reageren op iemand met een pak die mij bijvoorbeeld de weg komt vragen naar de directeur (ik noem maar iets) dan iemand die wat hardware komt afleveren.
pi_29598578
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Robar het volgende:
ja laten we even de uitzonderingen op gaan sommen
En zo is er overal wel een verweer tegen . . .
Feit blijft voor mij dat geld aantrekkeljik maakt.
Het zijn misschien uitzonderingen, maar het bestaat kennelijk wel. Het is mijn persoonlijke mensen dat er in hoofdlijnen twee soorten mensen bestaan: a) de dier-mensen en b) de mens-mensen. Vrouwen die gaan met een man om zijn geld vallen onder a.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:51:58 #230
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29599772
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Wat een kortzichtige reactie
Je omhoogwerken op dit soort manier is niets meer dan hoererij. Een gebrek aan zelfrespect en gewoonweg te laks om te werken. Ik heb ook geen enkele opleiding, maar zit nu op een plek waar je normaliter ook menigeen studies voor achter de rug moet hebben gehad. Kwestie van willen leren en toepassen. Dan kun je jezelf prima bedruipen als vrouw zijnde.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29606058
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
mannen die onzeker zijn over hun 'man zijn' zullen sneller geneigd zijn te denken dat een relatie uitgaat omdat ze niet genoeg geld hebbem, geen grote penis bezitten of slecht kunnen praten.
Kom kom al die kwaliteiten bij elkaar zijn nu eenmaal onweerstaanbaar dat doet conclusies trekken
pi_29607822
quote:
Die kunnen zichzelf wel redden?
Er zit ook nog wel een groot verschil tussen jezelf kunnen redden en relaxt en makkelijk te kunnen leven.

Dat een man met een schamele MBO met een huis-tuin-keuken baan aan de vrouw komt is vooral omdat er veel meer huis-tuin-keuken mannen zijn dan mannen met geld, ambitie en/of succes

pi_29609105
quote:
Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. Dat dat soort wijven zichzelf nog durven aankijken in de spiegel zeg.

Uiteraard zijn bazen die erop ingaan verder wel toffe peren. Die maken enkel gebruik van de domheid van zo'n goor sletje... moet kunnen.
Fuifduif spoort ook niet helemaal, en nee.... je komt nooit in die positie, mischien andersomdat JIJ je baas moet gaan pijpen..
No future granted, without history
pi_29611866
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ken een paar voorbeelden binnen de voetbalwereld.
Maar dat maakt verder niet uit.

Maar ik zal nog 1 keer dit herhalen:
De meeste vrouwen kiezen voor hun gevoel bij iemand.
Maar een flink aantal vrouwen kiest voor het verstand (geld).
Dat is gewoon zo, uiteraard kom je voorbeelden tegen binnen de jetset, want juist ja, daar zit geld.
Tuurlijk ken je veel verhalen van TV, want juist ja, wederom zit daar veel geld. Maar dat zijn wel hele goede voorbeelden. Heb je weleens gekeken naar mannen met hun vriendinnen/vrouwen in de voetbalwereld? Heb je wel eens gekeken naar mannen met hun vriendinnen/vrouwen in de showbizz? En laat ik daarnaast nou ook eens persoonlijk dat soort relaties gezien hebben. . . Dat maakt het dat ik van mening ben dat er zat (dus lang niet allemaal, eerder een minderheid) vrouwen zijn die de "geld"keuze maken. Tuurlijk zul je nu met het tegenargument komen dat ik niet weet waarom een vrouw voor een bepaalde persoon gekozen heeft. Daar heb je dan gelijk in, want dat weet ik ook niet, maar een opmerking van Aventura maakt wel duidelijk dat ik gelijk heb. "Geld is mooi meegenomen". Voor Aventura niet belangrijk genoeg, maar voor velen wel het overwegen waard. Geld maakt dus aantrekklijker.
Dit kun je beter laten doordringen als:

Je bent vrouw en hebt keuze uit 2 mannen.
Alle 2 even knap/lelijk, hebben beide dezelfde goede of slechte eigenschappen, alleen welke zou jij nemen als je wist dat meneer a ongeloofelijk rijk is en de ander meneer b hetzelfde bedrag rood stond en geen bezittingen had.
Tuurlijk is geld meegenomen dat weet iedereen.
Ik ken genoeg vrouwen die hun lichaam gebruikt hebben om hogerop te komen (zonder dat ze sex hadden of iemand moesten pijpen.)
sommige vrouwen gebruiken hun lichaam, en sommige mannen zitten zo te slijmen bij hun baas dat het kwijl uit hun bek stroomt.
maar 1 ding is dan zeker ze werden niet beoordeeld naar hun werkzaamheden, en kun je erover denken of je wel voor zo iemand wil werken.
pi_29630900
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

En mannen dan met een schamel MBO'tje? Die kunnen zichzelf wel redden? Waarom dan?
Ik geloof niet dat veel mannen de mogelijkheid hebben om zich met hun lichaam omhoog te werken... Dat weet ik eigenlijk niet, nooit zo over nagedacht. Kan dat? Bouwvakkers die met hun lichaam een rijke vrouw strikken?

Als dat wel kan, dan is er niet veel verschil.
Als dat niet kan, dan wordt het een leven zonder veel luxe voor ze.
Ja, ik generaliseer.
pi_29631023
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:

[..]

Wat een kortzichtige reactie
Je omhoogwerken op dit soort manier is niets meer dan hoererij. Een gebrek aan zelfrespect en gewoonweg te laks om te werken. Ik heb ook geen enkele opleiding, maar zit nu op een plek waar je normaliter ook menigeen studies voor achter de rug moet hebben gehad. Kwestie van willen leren en toepassen. Dan kun je jezelf prima bedruipen als vrouw zijnde.
Daar heb je gelijk in, het is moreel verwerpelijk. Maar dat wil niet zeggen dat het niet (veel) voorkomt. Het punt waarover in dit topic zoveel mensen van mening verschillen is hoe vaak het voorkomt. Er zijn (vooral mannen) mensen die zeggen dat een groot deel van de vrouwen zo is, en er zijn (vooral vrouwen) mensen die zeggen dat het zo goed als niet voorkomt.
Ja, ik generaliseer.
pi_29639708
Die mannen zouden willen dat ze hun mannelijke charmes kunnen gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.
pi_29639760
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die mannen zouden willen dat ze hun mannelijke charmes kunnen gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.
Wat ben jij toch een simpele ziel zeg . Alleen omdat jij zo'n simplistisch oppervlakkig leven leidt, wil dat niet zeggen dat iedereen zo leeft. Of weet je zelf maar al te goed dat je verkeerd bezig bent en probeer je door dit soort loze uitspraken je eigen gedrag wat te relativeren.
pi_29639938
Wat doe ik verkeerd?
pi_29640112
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doe ik verkeerd?
Een betere vraag is:

Wat doe jij goed?

pi_29640126
Wedervraag typisch
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:49:56 #242
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_29640222
Een vriendin van mij is via de sofa toch we redelijk hogerop geraakt tot directie secretaresse bij een niet kleine printer producerende firma ze is nu wel getrouwt met die director ook dus beetje indirect
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_29640368
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedervraag typisch
Nee grapie, ik reageerde wat overdreven, maar bij jou heb ik het idee dat jij denk dat alle mannen en vrouwen zo zijn, zo seksueel primitief zeg maar.
pi_29640388
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef God_de_Vader het volgende:
Een vriendin van mij is via de sofa toch we redelijk hogerop geraakt tot directie secretaresse bij een niet kleine printer producerende firma ze is nu wel getrouwt met die director ook dus beetje indirect
Nekschot!
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:02:07 #245
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29646075
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het is moreel verwerpelijk. Maar dat wil niet zeggen dat het niet (veel) voorkomt. Het punt waarover in dit topic zoveel mensen van mening verschillen is hoe vaak het voorkomt. Er zijn (vooral mannen) mensen die zeggen dat een groot deel van de vrouwen zo is, en er zijn (vooral vrouwen) mensen die zeggen dat het zo goed als niet voorkomt.
Ik zeg niet dat het niet voorkomt. Ik heb het zelf gezien dat het gebeurd. Het komt zelfs vaker voor dan je denkt. Het hoeft niet direct de baas te pijpen zijn. Maar soms doen een korte rok of een decollete al het werk.

Ik vind het alleen vernederend en zou me derhalve ook nooit zo verlagen. Dan werk ik liever voor mijn geld en hetgeen ik heb bereikt.
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:06:12 #246
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_29646143
ik heb al 5 jaar een team met daarin 9 mannen en 7 vrouwen en heb nog nooit dergelijke voorstellen gekregen en zou daar ook niet mee kunnen lachen als baas... ik ga wel in het weekend eens met iedereen mee een pint drinken maar daar eindigd het ook ... heb wel ooit eens 1 dame naar huis opgehaald en naar huis gebracht maar dat bleef professioneel. k denk ook niet dat haar man dat zo hfijn had gevonden en dat is zowieso fout als baas heb je respect te hebben voor je personeel. Bij mij komen ze hogerop door gewoon hun werk te doen en te laten zien dat we als team allemaal goed presteren.
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_29646247
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:02 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet voorkomt. Ik heb het zelf gezien dat het gebeurd. Het komt zelfs vaker voor dan je denkt. Het hoeft niet direct de baas te pijpen zijn. Maar soms doen een korte rok of een decollete al het werk.

Ik vind het alleen vernederend en zou me derhalve ook nooit zo verlagen. Dan werk ik liever voor mijn geld en hetgeen ik heb bereikt.
Waar zijn we het dan over oneens?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:17:16 #248
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29646340
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Waar zijn we het dan over oneens?
Over het feit dat je impliceerde dat vrouwen zeggen dat het niet zo is.
Ik staafde je mening dus door te zeggen dat het wel zo is (vanuit het oogpunt van een vrouw)
pi_29646372
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Mukie het volgende:

[..]

Over het feit dat je impliceerde dat vrouwen zeggen dat het niet zo is.
Ik staafde je mening dus door te zeggen dat het wel zo is (vanuit het oogpunt van een vrouw)
Oh, nee, ik bedoelde op een grotere schaal. In dit topic.
Ja, ik generaliseer.
pi_29649205
Als ik een bar zou hebben en die lekkere bardame bedient me dan krijgt ze zeker opslag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')