Ik kan alleen wat specs in 't Frans vinden, en aangezien mijn (en jullie?) Frans niet zo geweldig is heb je er niet zoveel aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
Gave bak mandie heeft zelfs al een navi vin bovenop...ze waren der tijd vér vooruit bij Peugot vroegâh
![]()
Wel beetje weing tekst...beetje spec's zou wel leuk zijn
Speak 4 urself honeyquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:13 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik kan alleen wat specs in 't Frans vinden, en aangezien mijn (en jullie?) Frans niet zo geweldig is heb je er niet zoveel aan![]()
Ook een pioniers auto op diesel gebied, zoals je ziet. Heeft nog wat prijzen in de wacht gesleept zover ik weet.quote:
Ik stond er 2 weken geleden naast, toen hij het beursgebouw in Maastricht binnenreed. Maar hij was inderdaad niet mooi, behalve mooi gepoetstquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Jemig D-devilWat voor mismaakte submarine is DAT???
Jemig BoJo ga je nog slapen of niet?quote:
zodra jij ophoud met jemig zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jemig BoJo ga je nog slapen of niet?Zou je goed doen kerel
Wat jij wilquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef BoJo het volgende:
"jemig" zeg je niet, klaar.
vet ding, een vriend van me spaart 404's, heeft er ook vel waarvan er nog maar 2 zijn etc, deze heeft hij volgensmij ook..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:26 schreef D-Devil het volgende:
Damn, die is lelijk. Voor de 404 heb ik trouwens eigen gemaakte foto's van de peugeot 404 diesel
[afbeelding] Deze lelijke wagen is dat (deze is van internet geplukt overigens).
.
editquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:29 schreef ook_gek het volgende:
Jep ik wacht nu nog op de zending met m,n TV kaarten![]()
Ik draai al heel lang met media center. Maar nu ga ik er echt speciaal een systeem voor bouwen![]()
Ja idd. Kutmodquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
oh nee he komt die Flash zeker ook weer
grolschquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gala avond.
ik ging er nooit heen. nu voor het eerst. es kijken hoe daar het bier smaakt
volgens mij schenken ze gewoon grolsch. altijd goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
grolschen hertog
smaken altijd
warsteiner is idd best binnen te houden ja, maar grolsch is tochquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
volgens mij schenken ze gewoon grolsch. altijd goed.
hoewel een duitse warsteiner of krombacher er ook altij wel in gaan als ketellapper
Dat is toch het beste??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alleen grolsch
maar ik ben eten
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:43 schreef BoJo het volgende:
Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam Amsterdam
daar ook hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:47 schreef Hugster het volgende:
jullie met je oosten
alleen maar accenten daar
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:53 schreef BazzoS het volgende:
anders dan mod ik je baf dames forumpje weer leeg
hier. spuit elf.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:47 schreef Hugster het volgende:
jullie met je oosten
alleen maar accenten daar
quote:
LM-sportdoppenquote:
slepen is cheaper, om een ambu te huren ben je tegenwoordig ook flink wat kwijtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik haal em dinsdag op, maar moet nog ff aan ambu hebben, want anders moet ik slepen, hij loopt nl niet.
neej oke zo´n eind is dan ook niet aan te radenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
@Zappa, idd voor 75e ja
@TF, ik ga niet van Lelystad naar Doetinchem slepen, dat kost me meer als 2u, dat zonder verwarming, radio of remmen (de accu is door al dat starten ook dood ondertussen).
wat is erquote:
Mên hey jij hebt écht teveel gehad.quote:Op zondag 23 januari 2005 05:09 schreef ThaFreak het volgende:
trsuteeeeeeeee ":W
m'n leven storte bijna in op deze zonnige zondagochtendquote:Op zondag 23 januari 2005 10:54 schreef Fugie het volgende:
gelukkig wel he bojo, zonder msn geen leven
* Fugie voetballe is
nah lekker danquote:Op zondag 23 januari 2005 07:12 schreef Hugster het volgende:
ik ga ook maar eens pitten
alleen kom ik gaaar thuis, en is me bed nog niet opgemaakt
wat een hoerenwerk om dat in deze toestand te doen
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:52 schreef vlad het volgende:![]()
![]()
ben afgelopen vrijdag afgestudeerd
![]()
![]()
![]()
alleen nu nog een beetje werkloos![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
gaat er iemand de boel nog reanimeren hier?
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:09 schreef PeuRac het volgende:
msn doet t wel bij mij, maar alleen MutZ is on-line
En met de webmessenger wel?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb msn7beta, en daarmee kom ik niet on-line
addictquote:Op zondag 23 januari 2005 19:34 schreef PeuRac het volgende:
GVD KUT KANKER HOEREN ZOOI![]()
ben ik eindelijk on-line, klik ik msn perongeluk uit
is ie verslaafd?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:35 schreef Hugster het volgende:
BoJo rijd net weg
ff middagje A'dam wezen doenMac store
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
en een Baf! meet is niets zonder Burger King, dus daar ook ff geweest![]()
Ja hoor, alleen moest ik iemand spreken die alleen in mn msn lijst stond, waar ik verder ook niks van heb.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
Peu, is je leven nog wat waard nu?
is zeker goed te doenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
Office 2003 is trouwens wel goed te doen zeg
Nu wel gelukt?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen moest ik iemand spreken die alleen in mn msn lijst stond, waar ik verder ook niks van heb.
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
peu dat is best een kansloze post
nee idd, maar de telefoon is nog niet uitgevonden in dtc?quote:Op zondag 23 januari 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]je weet niet waar dat gesprek over gaat
Dr telefoon is kapot, heb dr huis nummer nietquote:Op zondag 23 januari 2005 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee idd, maar de telefoon is nog niet uitgevonden in dtc?
hij is al trager aan het wordenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
juistnu mag BAF! beginnen aan de zondagavond dip
FUCK, morgen eerder weg dusquote:Op zondag 23 januari 2005 22:24 schreef BoJo het volgende:
Oh fuck het sneeuwt...
morgen Alfa 155 total los![]()
bolletjes?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
yep... best wel jahoe zit het met de bolletjes?
ze zijn nog groenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
rood/groen/internet/haaima.com![]()
Dat mag niet, want anders moeten we met de 440 op vakantiequote:Op zondag 23 januari 2005 22:24 schreef BoJo het volgende:
Oh fuck het sneeuwt...
morgen Alfa 155 total los![]()
ik ga dan wel met de trein morgenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag niet, want anders moeten we met de 440 op vakantie
WTF je kunt toch wel rijdenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga dan wel met de trein morgen![]()
voor die 2 dagen sneeuw in NL ga ik echt geen winterbanden twv 300 euro kopen![]()
hapquote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF je kunt toch wel rijdenje bent chauffeur geweest
fijne chauffeur als die niet eens kan rijden bij 2 sneeuwflokken
quote:
Hoef ik niet te vragen, ik weet je glijder nogquote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn auto glijd al als er 3 druppels regen gevallen zijn, vraag maar aan Hugo![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn auto glijd al als er 3 druppels regen gevallen zijn, vraag maar aan Hugo![]()
en ze zijn nog steeds groenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zijn nog groen![]()
http://www.mnstatus.com/ ik zit op server1![]()
dan zit het toch in het type auto denk ikquote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 jaar oude voorbanden en nog steeds de achterbanden van de vorige eigenaar van de velgenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan zit het toch in het type auto denk ik
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 jaar oude voorbanden en nog steeds de achterbanden van de vorige eigenaar van de velgen![]()
shhhhhhhhht verneuk z'n zwendel verkoop nou nietquote:Op zondag 23 januari 2005 23:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor hoeveel had je hem ook alweer gekocht ?![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
shhhhhhhhht verneuk z'n zwendel verkoop nou niet
editquote:Op zondag 23 januari 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
shhhhhhhhht verneuk z'n zwendel verkoop nou niet
in zeeland wonen heeft zo zijn voordelenquote:Op maandag 24 januari 2005 08:11 schreef D-Devil het volgende:
Hier zijn het gewoon complete ijsbanen. Had nu wel graag een 4x4 gehad
.
Ik heb schijt aan t weer, jaag altijd wel door, alleen denken 15miljoen sukkels daar anders overquote:Op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef Fugie het volgende:
jaaa, plannen zonder rekening houden met het weer, das hetzelfde als autorijde en nooit kijke naar je benzinemetertje
jammerlijk zegquote:Op maandag 24 januari 2005 10:01 schreef alki het volgende:
FF flippe heb paaltje geraakt door die kut glasheid, mn bumper naar de klote.
Hugo, Baf!, Crew, Pleasequote:Op maandag 24 januari 2005 09:59 schreef Hugster het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooi sletjuhs![]()
donequote:
Ohquote:Op maandag 24 januari 2005 10:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
done
je kon ook op het IP knopje bij jezelf drukken, zie je ze allemaal waarmee je ooit gepost heeft.
Hij is gaaf hequote:Op maandag 24 januari 2005 10:10 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Mac mini, tv = niet zo mini![]()
Klikquote:Op maandag 24 januari 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh![]()
Thanks dude !!
Nu moet ik de VNC viewer nog zoeken![]()
Mac is gewoon geilquote:Op maandag 24 januari 2005 10:13 schreef Fugie het volgende:
hugster waarom ben je zo mac geil ?
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis wel mooi spul, maar zo bijzonder is het toch niet ?
Dan wordt het uitgaande verkeer (poort 5900) ook nog geblocked bij jullie. Dit had ik ook op m'n stage en moest toen ook open worden gezet.quote:
ik vind mac niet voor josti's, maar ik snap niet wat mac zoveel beter maakt, als niemand dat uitlegt vindt ik mac wel voor jostisquote:Op maandag 24 januari 2005 10:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zijn we ook
waarom moet je me daar nou weer mee focken
ga er eens een dagje mee werkenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind mac niet voor josti's, maar ik snap niet wat mac zoveel beter maakt, als niemand dat uitlegt vindt ik mac wel voor jostis
laatste punt heb je wel gelijk in ja, maar dat heeft weinig meerwaarde voor mij.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga er eens een dagje mee werken![]()
daarnaast vind ik de hele denkwijze achter de producten behalve iPod Shuffle, de kwaliteit, afwerking, innovatie, en oog voor detail helemaal geweldig.
ik geil op kwaliteit en detailquote:Op maandag 24 januari 2005 10:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
laatste punt heb je wel gelijk in ja, maar dat heeft weinig meerwaarde voor mij.
Nietquote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan wordt het uitgaande verkeer (poort 5900) ook nog geblocked bij jullie. Dit had ik ook op m'n stage en moest toen ook open worden gezet.
Maar hoe ga je dit verantwoorden bij jullie systeem beheerder
hem niet maar mij welquote:Op maandag 24 januari 2005 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik geil op kwaliteit en detail
en daarnaast vind ik dat ieder z'n eigen keuzes moet maken en ik dwing jullie niets op eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |