Valuable information, thank you sir!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef broken63 het volgende:
I'll have to go with Hallulama...
trouwens, heb net zo'n driehonderd bladzijden over agressie ingestudeerd, en al wat gezegd wordt van 'agressi afreageren is goed, opkroppen maakt het alleen maar erger' klopt dus NIET. Integendeel, je agresie zal alleen maar erger worden....
Probeer je gedachten te verzetten, doe eits waar je vrolijk van wordt, war je je goed bij voelt!
Ga ik doen!quote:Op maandag 24 januari 2005 11:17 schreef Stiffmaster het volgende:
ga sporten inderdaad.....sportschool lijkt me dan wel wat voor je.....aan de 'ijzers' trekken.
Afreageren lucht in mijn beleving toch echt wel op. Je zet je negatieve energie toch om in iets waar je je lekker bij voelt.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef broken63 het volgende:
I'll have to go with Hallulama...
trouwens, heb net zo'n driehonderd bladzijden over agressie ingestudeerd, en al wat gezegd wordt van 'agressi afreageren is goed, opkroppen maakt het alleen maar erger' klopt dus NIET. Integendeel, je agresie zal alleen maar erger worden....
Probeer je gedachten te verzetten, doe eits waar je vrolijk van wordt, war je je goed bij voelt!
Hoe de hel weet jij nou dat ik d'r niet kenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef danni het volgende:
[..]
come again?
Nou en?.. en je kent er niet eens!
geef me jou adres effe, ga IK je schoppen.
Geen kwaad woord over dat meissie..
Ik ben verliefd op d'r zoals ze is. Door dat losse haar lijkt d'r hoofd wel wat breder,
maar het ziet er heel anders uit als ze het opsteekt hoor!
Ligt eraan hoe je je agressie afreageerd.. als je het doet dmv veel sporten, hard aan school werken, keihard meezingen met muziek..quote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef broken63 het volgende:
al wat gezegd wordt van 'agressi afreageren is goed, opkroppen maakt het alleen maar erger' klopt dus NIET. Integendeel, je agresie zal alleen maar erger worden....
Staar je niet blind op mijn tao-tische geouwehoerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef danni het volgende:
Mischien is dat 'erger worden van de agressie' wel broodje aap.
Bij mij lucht agressie uiten dmv. boksen ofzo wel op.
Joggen helpt ook, en is nog goed ook.
Opdrukken (40x) voor het slapen ook
Dat zweverige tao gedoe enzo, ja ik ken dat, het zijn twee uitersten.
TS wil agressie kwijtraken. en vlug.. NU
Tao vereist kennis en ervaring.. dat komt wel met de tijd..
Het is een stuk lastiger afreageren als je niet zo'n prater bent. Ik praat niet graag over waarom ik agressief ben ofzo, dan ga ik het allemaal weer oprakelen en dat lucht niet bepaald op.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:21 schreef Nadientje het volgende:
zijn er niet zo'n cursussen voor agressiebeheersing ofzo? ben er wel nieuwsgierig naar, niet voor mezelf trouwens![]()
lijkt me best dat je kunt leren om om te gaan met agressie zonder dat je je handen kapot moet slaan op een muur... als ik boos ben dan praat ik er ook gewoon over, maar ja ik weet niet natuurlijk niet hoe een persoon zich voelt die zich dan niet kan beheersen op zo'n moment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |