Kom maar even langs dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:49 schreef tommytheman het volgende:
Iemand in elkaar slaan lucht mij ongelovelijk op!
Geloof alleen niet dat deze aggresieve jongen iemand heeft, met wie hij dit kan doen...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
een stevig potje neuken helpt
Gelukkig is er nog altijd die goeie ouwe handkar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geloof alleen niet dat deze aggresieve jongen iemand heeft, met wie hij dit kan doen...
Hardlopen zou een optie kunnen zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:55 schreef voodoolady het volgende:
Karateof enige andere sport, hardlopen werkt bij mij ook prima, al ben ik dan ook weer niet zo heel agressief en gefrustreerd
Hehehquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:20 schreef danni het volgende:
Of val Daniella A. lastig (geef je adres wel)
Zwarte band Teakwondo.
ZE SCHOPT JE!
(geintje, er wordt niemand uitgedaagd nog een adres gegeven. ze is heel lief)
Ik heb er bij mijn al 5 deuren naar de malle moer geholpen..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef D-Devil het volgende:
Ik sla altijd tegen de deuren, of gaten in de muur, maar daar probeer ik mee te stoppen.
Die ene, met die bril en dat 'brede' hoofd?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:20 schreef danni het volgende:
Of val Daniella A. lastig (geef je adres wel)
Zwarte band Teakwondo.
ZE SCHOPT JE!
(geintje, er wordt niemand uitgedaagd nog een adres gegeven. ze is heel lief)
come again?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die ene, met die bril en dat 'brede' hoofd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |