Joh, als het mij lukt om er 2 aan te maken krijg jij die 2equote:Op woensdag 26 januari 2005 17:34 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik denk dat ik het ook ga proberen.. maarja.. ik ben morgen bijna niet online en overmorgen ook niet dus tjah denk niet dat ik de beta haal.. ach ja..
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:09 schreef wc-eend het volgende:
wow.. cool.. is er een plek waar ik de beta al kan downen?
Voor een snelle ftp. Als hij vraagt om een wachtwoord, moet je een paar keer refreshen en je komt er vanzelf in.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:20 schreef kipknots het volgende:
Als iemand nog een snelle download zoekt: ftp://ftp.multiplay.co.uk(...).2%20Installer-enGB/
hm ik heb de beta dus al geinstalleerd.. maar hoe kom ik nou aan die auth. key?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:09 schreef wc-eend het volgende:
wow.. cool.. is er een plek waar ik de beta al kan downen?
Wachten tot waarschijnlijk morgen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:30 schreef Timmai het volgende:
[..]
hm ik heb de beta dus al geinstalleerd.. maar hoe kom ik nou aan die auth. key?
Je hebt geen mailadres nodig om je aan te melden voor de OBquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:57 schreef Max_Dark het volgende:
WC-eend, ik heb toch wel 3 email adressen dus ik kan er wel meerdere aanmaken. 1 Voor me eige, 1 voor iemand die 'm claimt of er gewoon het meeste recht op heeft en misschien 1 voor de Fokkers in het algemeen (shared account, 10 mensen/10 characters is het maximum) en dan iedereen 1 character op die account.
Geen idee, omdat die mensen maar wat lullen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:11 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom zegt iedereen dan dat je maar uno account kan aamaken per adres?
Jij addict!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:13 schreef -Muse- het volgende:
ben ik blij dat ik ongeveer 200x per dag wow-europe.com check
Psst, die is allang en breed uitverkocht hoor. Tenzij jij hem op ebay of van iemand over koopt die hem heeft gepreordered krijg je hem niet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:54 schreef Bacow het volgende:
Ik heb zojuist de WoW Collectors edition gekocht.
Ik ben nu helemaal blij![]()
.
Ijdele hoop, die is al uitverkocht. Al een paar maanden. En dit is dus al wel geconfirmed door Blizzard: Limited is ook echt limited en worden er dus niet meer geproduceerd dan een aantal x.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef WoWFanboy het volgende:
??? waar?
Bij free record shop staat ie toch echtquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Ijdele hoop, die is al uitverkocht. Al een paar maanden. En dit is dus al wel geconfirmed door Blizzard: Limited is ook echt limited en worden er dus niet meer geproduceerd dan een aantal x.
Ik hoop voor je dat je niet straks een mail van de freerecordshop krijgt waarin staat dat ie inderdaad uitverkocht is. Anders heb je nog geluk gehad dat je m nog ergens hebt kunnen vindenquote:Op donderdag 27 januari 2005 07:21 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Bij free record shop staat ie toch echt
Ik weet wel zeker dat die een mailtje krijgtquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:15 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet straks een mail van de freerecordshop krijgt waarin staat dat ie inderdaad uitverkocht is. Anders heb je nog geluk gehad dat je m nog ergens hebt kunnen vinden.
Zodadelijk college en al met al ben ik pas rond 14.00-15.00 thuis. Hoop nog een beetje op tijd voor de inschrijvingen als die dadelijk van start gaan.
Ik start hem weer even opquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:06 schreef WoWFanboy het volgende:
Moet zo naar ortho, en daarna wordt het F5.F5.F5.F5 !!!
dat zou inderdaad erg mooi zijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. kon ff snel tussendoor online.. nog niks gebeurd.. hopelijk kunnen mensen wat dubbele accounts aanmaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |