Vreselijk, en dat kan zomaar MOD worden.. mensonterend..quote:
Omdat het koud is mênquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef nozem het volgende:
Ik en een aantal mensen met me snappen werkelijk niet hoe iemand ooit een hekel kan hebben aan het o zo zeldzame Hollandse winterweer met sneeuw en ijs.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef nozem het volgende:
Ik en een aantal mensen met me snappen werkelijk niet hoe iemand ooit een hekel kan hebben aan het o zo zeldzame Hollandse winterweer met sneeuw en ijs.
Overigens is het nog even afwachten beste TS, je vaart blindelings op Piet, moet je niet doen. Piet gebruikt maar 1 weermodel bij zijn voorspellingen terwijl er een stuk of 6 grote zijn.
Enkeltje Bagdad voor jou.quote:
Ik heb anders wel met de hond in de sneeuw gespeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:40 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar wilde toch even positief zijn over winter 2005 nu het nog kan
.
Want we hebben nog helemaal NIKS gehad!!![]()
mensen eren is voor mietjes... ReSpEkTquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:40 schreef nozem het volgende:
Vreselijk, en dat kan zomaar MOD worden.. mensonterend..
Wel zeuren, als we deze aanstaande winterprik niet hadden dan was deze winter wellicht geeindigd als 1 van de zachtsten van de afgelopen 100 jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb anders wel met de hond in de sneeuw gespeeld.
Dus niet zeuren
Dat is werkelijk het enige voordeel wat er te vinden is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:45 schreef Adelante het volgende:
tis wel te hopen dat veel ongedierte doodvriest de komende week, dan hebben we daar van de zomer minder last van
KUTLUL!!!!111111quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Enkeltje Bagdad voor jou.
Vreselijk, dat er mensen zo zijn. Ik heb voor bijna iedereen respect, behalve voor winterhaters.
Nou en?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Wel zeuren, als we deze aanstaande winterprik niet hadden dan was deze winter wellicht geeindigd als 1 van de zachtsten van de afgelopen 100 jaar.
Midden jaren '80 bedoel je? Tja, daar kwamen een paar prima winters in voor inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou en?
Ik heb daar voor 't eerst eens geen probleem mee.
Vind 't wel goed zo.
Of er moet ook echt een echt dik pak sneeuw komen te liggen. Zoals vroeger toen ik klein was nog wel eens was. Schaatsen en bij mensen de voordeur blokkeren met sneeuw
Gisternacht? Lichte vorst in den lande (niet eens grootschalig). Je weet werkelijk niet wat winter is he?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:53 schreef Aurelium het volgende:
Ok bikkel, de volgende keer dat er een nacht als gisternacht komt, ga jij buitenslapen ok? Om van het hollandse winterweer te genieten.
Waar woon jij dan? Bij ons heeft het de hele nacht gestormd en gehageld. Dat is ook meteen mijn idee van de hollandse winter.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Gisternacht? Lichte vorst in den lande (niet eens grootschalig). Je weet werkelijk niet wat winter is he?
Ow wacht, ik had de verkeerde dag in gedachten. Storm en hagelbuien, inderdaad. Dat is Hollands winterweer pur-sang, kan ik ook waarderen trouwens. Maar de TS heeft het toch over een wat andere winter. Een winter met sneeuw en ijsdagen, zo'n winter die de gemiddelde 15 jarige zich amper kan herinneren.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Bij ons heeft het de hele nacht gestormd en gehageld. Dat is ook meteen mijn idee van de hollandse winter.
Mwah ok, sneeuw en ijs is wel okquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow wacht, ik had de verkeerde dag in gedachten. Storm en hagelbuien, inderdaad. Dat is Hollands winterweer pur-sang, kan ik ook waarderen trouwens. Maar de TS heeft het toch over een wat andere winter. Een winter met sneeuw en ijsdagen, zo'n winter die de gemiddelde 15 jarige zich amper kan herinneren.
Heeft ie de Elfstedentocht al voorspeldquote:
Nou, ik kon al schaatsen toen dus moet 't wel eind jaren '80 zijn geweest. Ik ben van '83 en geloof niet dat ik rond m'n tweede al kon schaatsen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Midden jaren '80 bedoel je? Tja, daar kwamen een paar prima winters in voor inderdaad.
Pas eind februari tochquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:42 schreef Varr het volgende:
Winter beginnen? Ja godver, daaaaag, mag nu ondertussen wel weer voorbij zijn...
De lente gaat beginnen!
ach, de zomer van afgelopen jaar moet nog steeeds komen, dus laat is altijd relatiefquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat maar komen die winter. Het hoort bij Nederland. Maar wel een beetje laat dat het nu pas begint, betekent dat dus ook een late lente en late zomer?
*benieuwd is naar verleden*quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:52 schreef kres het volgende:
Ik vind winter heerlijk.
Het kan me niet koud genoeg worden.. (dat zal wel iets met mijn verleden te maken hebben)
Ik hou heel erg van extreem weer. (enorm veel regen, extreem koud of extreem warm.)
Dit is in mijn ogen een lachertje. Het moet gewoon een graad of tien gaan vriezen. Zoals eerder al gezeg dan hebben we stuk minder last van al die wespen en andere ongedeerte in de zomer.
Ja ! Ik kan niet wachten !quote:
Oh eh.. ik had daar eigenlijk iemand anders voor in gedachtenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh eh.. ik had daar eigenlijk iemand anders voor in gedachten
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ook hoor !
Het was geen aanzoek
Maar mocht je een keer behoefte hebben aan roodgloeiende wangen dan ben ik de beroerdste niet hoorquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar mocht je een keer behoefte hebben aan roodgloeiende wangen dan ben ik de beroerdste niet hoor
Ja maar .... maar ...... maar !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief van jeMaar daar wordt al voor gezorgd
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar .... maar ...... maar !
Dat was helemaal niet lief bedoeld !
lang leve het broeikas effectquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Enkeltje Bagdad voor jou.
Vreselijk, dat er mensen zo zijn. Ik heb voor bijna iedereen respect, behalve voor winterhaters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |