ach, de zomer van afgelopen jaar moet nog steeeds komen, dus laat is altijd relatiefquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat maar komen die winter. Het hoort bij Nederland. Maar wel een beetje laat dat het nu pas begint, betekent dat dus ook een late lente en late zomer?
*benieuwd is naar verleden*quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:52 schreef kres het volgende:
Ik vind winter heerlijk.
Het kan me niet koud genoeg worden.. (dat zal wel iets met mijn verleden te maken hebben)
Ik hou heel erg van extreem weer. (enorm veel regen, extreem koud of extreem warm.)
Dit is in mijn ogen een lachertje. Het moet gewoon een graad of tien gaan vriezen. Zoals eerder al gezeg dan hebben we stuk minder last van al die wespen en andere ongedeerte in de zomer.
Ja ! Ik kan niet wachten !quote:
Oh eh.. ik had daar eigenlijk iemand anders voor in gedachtenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh eh.. ik had daar eigenlijk iemand anders voor in gedachten
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ook hoor !
Het was geen aanzoek
Maar mocht je een keer behoefte hebben aan roodgloeiende wangen dan ben ik de beroerdste niet hoorquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar mocht je een keer behoefte hebben aan roodgloeiende wangen dan ben ik de beroerdste niet hoor
Ja maar .... maar ...... maar !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief van jeMaar daar wordt al voor gezorgd
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar .... maar ...... maar !
Dat was helemaal niet lief bedoeld !
lang leve het broeikas effectquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Enkeltje Bagdad voor jou.
Vreselijk, dat er mensen zo zijn. Ik heb voor bijna iedereen respect, behalve voor winterhaters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |