Als ze dat mij had geflikt had ze toch allang een Intercity gekopt zegquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef appelbanaan het volgende:
Ja jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk.
Ik had op zich zoiets van, zij vertelde mij altijd dat ik de liefste jongen was die ze ooit had ontmoet, en juist om die reden is zij tijdens onze relatie 2!! keer met een andere jongen naar bed geweest, en dan vertelde ze mij doodleuk dat ze niks voor die jongens voelde.
GMTAquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:26 schreef ijsmeis het volgende:
Zoals ik het opmaak uit je verhaal is die meid een regelrechte trut/slet.
Ik zou dan zelf zo'n gevoel hebben dat als ik die mail stuur dat over een week de hele buurt het daaro weet. (Of denk jij dat zij dan weer niet zo is?)
Anyway, je zult vast wel een kans maken op het nuecken aangezien ze het met allerlei gasten doen. Jesus.
Zoek een leuke meid en word daar verliefd op.
En ga daar mee neuken waarbij het dus ook echt goed voelt.
In plaats van deze mevr. waar je dan niet meer verliefd op bent en waarbij je hem eerst niet omhoog kreeg cq. je voelde je niet op je gemak, maar je wilt het nu alleen maar omdat ze 'bloedmooi' is.
Dadelijk krijg je nog spijt van je eerste keer, áls je dat doet.
Maar goed, zo denk ik.
Voelt dat net zoals nuecken dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:30 schreef TrenTs het volgende:
Je kan ook je hoofd in een blender duwen.
Volgens mij hebben mannen nooit spijt van seks, tenzij het slechte seks wasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:26 schreef ijsmeis het volgende:
Zoek een leuke meid en word daar verliefd op.
En ga daar mee neuken waarbij het dus ook echt goed voelt.
In plaats van deze mevr. waar je dan niet meer verliefd op bent en waarbij je hem eerst niet omhoog kreeg cq. je voelde je niet op je gemak, maar je wilt het nu alleen maar omdat ze 'bloedmooi' is.
Dadelijk krijg je nog spijt van je eerste keer, áls je dat doet.
Maar goed, zo denk ik.
Oké, denk dat zinnetje even wegquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen nooit spijt van seks, tenzij het slechte seks was![]()
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3?topic=praat&letter=gquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3?topic=praat&letter=g
Ik was hem al aan het zoeken.
Wel als je zo denkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voelt dat net zoals nuecken dan?.
Ik zat ook met een duiveltje en een engeltje op mn schouderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:42 schreef Cosworth het volgende:
Jammer dat je het door hebt...
Ik verheugde me al op het antwoord...
Thank God!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:31 schreef appelbanaan het volgende:
jullie hebben gelijk.
Dat hele mailtje is niks anders dan een groot eufemisme voor: Ik wil je neuken.
En ieder normaal mens ziet door dat zinlose woordgebrabbel heen.
Doe het toch maar niet dus:P.
Waarom mail je dan niet gewoon:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:31 schreef appelbanaan het volgende:
jullie hebben gelijk.
Dan is het verhaal in de OP namelijk niet helemaal waar...quote:2 dagen geleden kwam het zelfs zover dat ik met dat meisje naar bed ging, hoewel het mijn eerste keer geweest zou zijn was ik er niet bang voor.. Toch kreeg ik geen erectie, en was ik zelfs niet geil. Aan het meisje kon het niet liggen want ze was nog mooier dan in mijn dromen.
Yeah, vond ik ook al raar.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
In dit topic ben je`17 en in dat andere topic dat je een half jaar geleden begon ben je 18
???????????
Volgens mij bedoelt hij in de OP dat hij zeventien was toen hij zijn ex niet gepaald heeft.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, vond ik ook al raar.
Kloontje?.
Goed zo! En als je nu naar huis gaat en je op je bed gaat liggen..dan weet je het weer heel zeker he....het zijn allemaal kuthoeren!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:31 schreef appelbanaan het volgende:
jullie hebben gelijk.
Het is je vergeven, mijn zoon.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef appelbanaan het volgende:
Ik had destijds 18 jaar ingevuld omdat dat in het 'sex' forum was, en ik als naief onwetend beginnend persoontje in het internetforummen dacht dat je als je jonger dan 18 was dat gedeelte van het forum onbevoegd voor je was.
(18 jaar en ouder forum dacht ik dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |