Hallo daar, ik ben een jongen van 18 jaar en ik ben op het moment heel erg onzeker over een bepaald iets. Ik weet dat zulke vragen eigenlijk in onzinnige bladen als de breakout thuishoren, maar dat is mij toch wat teveel werk..
Het zit zo, 2 jaar lang was ik veliefd op een meisje, telkens als ik aan haar dacht, over haar fantaseerde etc werd ik geil van haar. etc etc. Nu zijn de afgelopen weken de eindexamenfeestweken geweest, waarin ik dus bijna niet geslapen heb, en in deze tijd verloor ik ook mijn geilheid. Een erectie is mij de afgelopen 2 weken niet goed gelukt, en de keren dat het lukte was het maar half/half. 2 dagen geleden kwam het zelfs zover dat ik met dat meisje naar bed ging, hoewel het mijn eerste keer geweest zou zijn was ik er niet bang voor.. Toch kreeg ik geen erectie, en was ik zelfs niet geil. Aan het meisje kon het niet liggen want ze was nog mooier dan in mijn dromen. Maar mijn vraag is dus, heb ik een groot probleem of komt het gewoon door mijn moeheid dat ik niet meer opgewonden raak? Of kan er een andere oorxzaak aan ten grondslag liggen. Vreemd is wel dat ik tot voor 2 weken geledennooit last heb gehad van erectieproblemen/niet snel opgewonden raken..