Heb je ook gehuild toen die smerige Italiaan zijn pols brak?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar ik ga toch maar voor deze:
[afbeelding]
Stefan Pettersson. Wat een voetballer. En wat een rustig, Scandinavisch karakter had de man. Zal voor altijd in de harten van Ajacieden blijven, gewoon vanwege zijn uitstraling en zijn buitensporig talent. Zijn fraaie halve omhaals in de Meer, prachtig... En niet te vergeten herinneren we Pettersson nog allemaal uit de UEFA-Cup finale van 1992...
Jij kickt op ruig.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:55 schreef manny het volgende:
en nu is mijn grote held vervallen tot een laffe bacardi-shakende sukkel. Dat was ten tijde van "soccers hard men" wel anders..
Dat was inderdaad een meesterlijk doelpunt. Jammer dat het niet Kahn was die op doel stond.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef dndiek het volgende:
Hoogtepunt: zijn honderdste goal voor PSV (tegen Bayern)
details detailsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een meesterlijk doelpunt. Jammer dat het niet Kahn was die op doel stond.
spits en keeper tegelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef JorgeCampos het volgende:
![]()
toelichting: Jorge is cool. Surfshirts zijn cool. Een keeper over de middenlijn is cool. Een keeper onder de 1.80 is cool. Een scorende keeper is cool.
![]()
terecht in de eregalerij van Holland Sport:
http://www.vpro.nl/progra(...)8524/items/19938518/
Dat is inderdaad reden genoeg!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Omdat ie Beijerlander is natuurlijk
Ken je zijn zus ook? Zaten wij een keer achter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Omdat ie Beijerlander is natuurlijk
Hoge piepgeluidjes.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha... hoe klinkt dat, kirren?
Dacht ik al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |