quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef ChAoZ-026 het volgende:
gevoelsmens paolo di canio viert de overwinning op as roma met zijn supporters d.m.v een romeinse groet!
ah toe,waarom nu niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:35 schreef rubbereend het volgende:mooi topic, morgen post k mijn favoriet
ga zo slapen en k wil wel een mooi bio enzo postenquote:
Dat is de reden dat ik er niet aan begin,zoek het niet om een mooi verhaal over IAN WRIGHT te plaatsenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga zo slapen en k wil wel een mooi bio enzo posten
uitstekende keuzequote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik er niet aan begin,zoek het niet om een mooi verhaal over IAN WRIGHT te plaatsen
Idem...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gabriel Omar 'Batigol' Batistuta
[afbeelding]
[..]
En eigenlijk omdat ie alles mee had (heeft): Speler van het (destijds) geweldige Fiorentina, Argentijn, wereldspits en gewoon ook nog eens enorm stoer........'t was liefde op 't eerste gezicht![]()
wat snap je er niet aan?quote:
Hou je niet van de domme. Dat wat je schrijft over Di Kanio kan allemaal waar zijn, maar ook jij weet welk gebaar hij daar maakt en richting welke debielen hij dat deed. En alleen daarom is het dus al een totale looser die dus nooit jouw allertijden favoriet kan zijn. Oh nee, je komt uit Arnep, dan kan het wel...quote:
Tsja Manny, het is wel degelijk een oud-romeinse groet.. Dat Hitler niet zo creatief was (zie hakenkruis) kunnen zij niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:38 schreef manny het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme. Dat wat je schrijft over Di Kanio kan allemaal waar zijn, maar ook jij weet welk gebaar hij daar maakt en richting welke debielen hij dat deed. En alleen daarom is het dus al een totale looser die dus nooit jouw allertijden favoriet kan zijn. Oh nee, je komt uit Arnep, dan kan het wel...
![]()
Je doet wel heel erg je best om het beeld dat er in doetjeschem alleen incestproducten rondwandelen in stand te houden...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:38 schreef manny het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme. Dat wat je schrijft over Di Kanio kan allemaal waar zijn, maar ook jij weet welk gebaar hij daar maakt en richting welke debielen hij dat deed. En alleen daarom is het dus al een totale looser die dus nooit jouw allertijden favoriet kan zijn. Oh nee, je komt uit Arnep, dan kan het wel...
![]()
Gezien je usericon lijkt me dat niet zo moeilijk toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:07 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag na ASWH - DOVO zal ik ook wel een uitgebreide post neerzetten. Ik ben nu nog aan het denken wie het gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |