Op die manier. Thank u!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
een 1 voor diegene die vooraan staan. Een 2 voor diegene die achteraan staat.
FC A - SC B voor A kies 1 en voor B kies 2.
checkedquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef The_Hives het volgende:
Timmy, ik heb 1 wedstrijd in mn toto aangepastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Zoals bekend geldt vanaf nu dat elke goed voorspelde wedstrijd 2 punten opleverd. Veel animo vandaag, das mooi en dat leverde deze week de volgende uitslag op:
TimmyAsd 28 punten
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goten doet aan scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:24 schreef sir_dalord het volgende:
goten is ver afgezakt zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan nog geen eens eerste overall staanquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En vorige week ook al eerste..
Toeval?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:35 schreef TimmyAsd het volgende:
De wedstrijden van deze week, wederom 2 punten per goed voorspelde wedstrijd:
Keano United - Meemakuh's 11 2
Waailappen United - KSC Grubbenvorst 2
Fc Gouda - Paralympic Tricycle team 1
Lycky Bullbals - Trusteh 1
Nielschze Fussball Mannschaft - moonsquad 1
Robarka - vv Emmen 2
Uddel - TCL 2
Hoolieganzen - Raffie 1
Uiteraard weer uiterlijk woensdag 30 maart om 17.00 uur je voorspellingen hier
Neem een gokje en gok dat ik van sirdalord winquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Boeie.
Ik neem gokjes iedereen neemt van die standaard antwoorden.. .:P
Dat is een beetje overdonequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:28 schreef truSteh het volgende:
[..]
Neem een gokje en gok dat ik van sirdalord winom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn team heeft ook een naamquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:35 schreef TimmyAsd het volgende:
De wedstrijden van deze week, wederom 2 punten per goed voorspelde wedstrijd:
Keano United - Meemakuh's 112
Waailappen United - KSC Grubbenvorst1
Fc Gouda - Paralympic Tricycle team1
Lycky Bullbals - Trusteh1
Nielschze Fussball Mannschaft - moonsquad1
Robarka - vv Emmen1
Uddel - TCL2
Hoolieganzen - Giraffie2
quote:
Altijd in jezelf blijven geloven JDquote:Op zondag 27 maart 2005 20:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2005 11:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat niemand anders er in gelooft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop