he wat?? is dat meetbaar danquote:Op zondag 23 januari 2005 01:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is je geilheid nu al boven de 10 dan?
Het is de drank he.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is je geilheid nu al boven de 10 dan?
Ja, dat is ook wel opvallend jaquote:Op zondag 23 januari 2005 01:05 schreef BVO het volgende:
Terwijl Christine de hele dag "bloedgeil" is..
quote:Op zondag 23 januari 2005 01:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Shok
Tot nu toe kwam de geilheidsthermometer nog niet erg hoog bij BVO
de kater komt later..... party on!!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen:
1. Uitgaan, nog meer drinken en morgen een kater
2. Film kijken en slapen
Moeilijk hoor
Optie 1quote:Op zondag 23 januari 2005 01:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen:
1. Uitgaan, nog meer drinken en morgen een kater
2. Film kijken en slapen
Moeilijk hoor
Ik denk ook dat ik daar voor ga kiezen jaquote:Op zondag 23 januari 2005 01:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
de kater komt later..... party on!!
quote:Op zondag 23 januari 2005 01:14 schreef haagse_elfje het volgende:Gefeliciteert
BVO en Tania
[afbeelding]
eerst trakteren!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:15 schreef BVO het volgende:
Als dit topic nou morgen al dicht is, verdienen we natuurlijk wel een mooi verjaardagstopic. Op zich dan..
Orgi in een WC...quote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou in die WC gebeurd, Orgi?
Nou ik was dus bij de V & D en ik ging naar de WC.Toen hoorde ik in het hokje naast mij: "Ik wil je" en "Doe hem maar om" en toen een openscheurend geluid.Toen ze begonnen te kreunen ben ik snel weggegaanquote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou in die WC gebeurd, Orgi?
Tsssss.Zo ben ik nietquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Orgi in een WC...
die details wil ik ook horen, George Micheal praktijken
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou ik was dus bij de V & D en ik ging naar de WC.Toen hoorde ik in het hokje naast mij: "Ik wil je" en "Doe hem maar om" en toen een openscheurend geluid.Toen ze begonnen te kreunen ben ik snel weggegaan![]()
Heb het overigens al vaker meegemaakt..![]()
Dan kon ik ook meedoen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je wat ik had gedaan ik zou gaan roepen "gaat het lekker" en heb je hulp nodighahahaha
* Orginial zoekt het Talk to the.. smiletjequote:Op zondag 23 januari 2005 10:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
you naughty boy...
toch een btje george micheal in je....![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial zoekt het Talk to the.. smiletje![]()
Omdat ze nou helemaal hysterisch doet dat ik niet mee helpt en we missen al een man in huis.Maar ik wil gewoon even rust.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:32 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Orgi waarom is je moeder een b****
Nog altijd in het ziekenhuis, maar het komt wel weer goed.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:28 schreef Dada het volgende:
Orginial hoe is het met je vader?
Hoezo?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
Tom, Orgi en h_e, hebben jullie al jullie oude Break Out!'s al op de bus gedaan?
Hoezo?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
Tom, Orgi en h_e, hebben jullie al jullie oude Break Out!'s al op de bus gedaan?
Berak Out's people zijn de mensen aan wie ik les geef....quote:Op zondag 23 januari 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
Dankee.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Berak Out's people zijn de mensen aan wie ik les geef....
excuse me maar ik lees wel altijd Psychologie Magazine![]()
en Orgi veel sterkte and good luck![]()
Ik denk het ook.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ow Svennetje ben je van je stoel afgevallen...?
Ahaa.Ik heb hem deze week niet eens gekregen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Omdat ik hier geen nederlandse bladen kan kopen. Een andere SC'er ging jullie al voor
zeg dat dan jij wil nederlandse bladen...quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Omdat ik hier geen nederlandse bladen kan kopen. Een andere SC'er ging jullie al voor
Ik heb wel wat Break Out!s uit 2001. Wil je die hebben dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
Maar in Psychologie Magazine ben ik niet echt geinteresseerd hoor
Die heeftie neem ik aan al gelezen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Break Out!s uit 2001. Wil je die hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |