NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Brown net zo oud te krijgen als Surfer, maar het ging niet helemaal goed![]()
![]()
Volgens mij maakt het programma een aap van Brown !!
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... je weet toch wel wat een broodje Chocobo is ?Salami, ei, kaas,... Ik maak er wel een voor je een keer. Op vakantie zal ik ze elke dag maken
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
klinkt goed
dan maak ik voor jou een Italiaanse bol met Rosbef, Salami, Cornedbeef, Kaas en een augurkje en dat uit de ovenzoooo lekker
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Brown net zo oud te krijgen als Surfer, maar het ging niet helemaal goed![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die is ook errug lekker inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
klinkt goed
dan maak ik voor jou een Italiaanse bol met Rosbef, Salami, Cornedbeef, Kaas en een augurkje en dat uit de ovenzoooo lekker
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
Dat broodje was voor mij.....
en wat zit er in Browns neus???
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
Dat broodje was voor mij.....
en wat zit er in Browns neus???
hahahahahahahahahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
eigenlijk wel hèquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
Gijsjes stoppen de stille tocht was ook een leuke titel geweest
niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
Nog plannen voor het weekend mensen?
We hebben nog een uur.. ligt FOK weer plat.
Je aanstaande en ik hebben de zondag al ingevuld voor jequote:
Morgen overdag lekker kinderloos dus ga ik maar iets leuks verzinnen om te doen. Zondag als het mooi weer is de bossen in. Verder helaas geen plannen. Wat jullie?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
Nog plannen voor het weekend mensen?
We hebben nog een uur.. ligt FOK weer plat.
Gamen dusssquote:
He lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
24 Feb worden mijn ogen geschrapt en gebrand.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
![]()
![]()
Ik hoop dat het pijn doetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
![]()
![]()
Dat bierje er ook bijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
Mooi... probeerde van Cho ook een aap te maken......
King Kong is een playmate vergeleken met dit![]()
[afbeelding]
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Lekker zitten FTP'enquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Quinny het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens een koeie oog moeten ontleden op de middelbare school?
Nee... ik deed meer aan aardrijkskunde en dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Quinny het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens een koeie oog moeten ontleden op de middelbare school?
Bij biologie, oelewapperquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik deed meer aan aardrijkskunde en dat soort dingen![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gamen dusss![]()
Kheb ook niet echt plannen.. wilde eigenlijk weer es The godfather trilogie kijken.Heb de dvd's niet alleen staan voor het mooi zijn he
Dat weet ik chick... maar ik deed meer aan aardrijkskunde...quote:
2 keer en ook een keer een kikkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Quinny het volgende:
lulquote:
Slechtste smiley OOOOOOOOOOOOOOIIIITquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je aanstaande en ik hebben de zondag al ingevuld voor je
Dan heb je zeker niet zitten oplettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat weet ik chick... maar ik deed meer aan aardrijkskunde...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet zitten opletten
ik herriner me nog een ritje naar Eindhoven en we ergens in belgie belande
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slechtste smiley OOOOOOOOOOOOOOIIIIT
[..]
[..]
Ik vond een maar een domme actie van zo'n leerkracht. Bij ons waren de ogen op. En moesten we ons zelf in de vinger prikken, om te bepalen welk bloedgroep je hebt. Nou je raad het al. De helft van de klas was aan het gillen en 3 vielen er flauw. Ik was blij dat we geen koeieoog kregen. Dan was er ook nog gekotstquote:
Of toen ik heel stoer langs jullie reed vanuit de Efteling,............ verkeerde afslagquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
serieus.... ik woonde toen al 3 maanden met dat varken samen klinkt gay trouwens![]()
belt ie me op.... OK..... eehhhh ik kom nu vanaf Gouda Moordrecht binnen, maar nu weet ik niet meer hoe ik thuis kom
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAquote:
Ja Gijs,....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
zooooo gelachen toen
![]()
jij dacht waarschijnlijk hetzelfde als wij:
waar gaan zij nou naartoe??![]()
sinds wanneer heb je een bot in je lul??quote:
die dikke bellen:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs,....Zo gelachen toen,.... gewoon richting het Oosten
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vond een maar een domme actie van zo'n leerkracht. Bij ons waren de ogen op. En moesten we ons zelf in de vinger prikken, om te bepalen welk bloedgroep je hebt. Nou je raad het al. De helft van de klas was aan het gillen en 3 vielen er flauw. Ik was blij dat we geen koeieoog kregen. Dan was er ook nog gekotst
Dat het een eikel is ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,.......... sommige mensen vragen me wel eens hoe Silver Surfer nou in het echt is. Soms is het echt zo,... een foto zegt meer dan duizend woorden !
[afbeelding]
hahahaha kan ik me wel voorstellen ja dat er dan mensen horizontaal gaan ( bij de edah waar ik werkte kwam een meisje dat bij het gesneden stond de kantine binnen toen ze zichzelf met de snijmachine gesneden had, gingen er meteen twee horizontaal ) maar bij ons werd er vantevoren ook gezegd dat als je er niet tegen kon dat je dan mocht gaan maar iedereen vond het veel te leuk. ( er werd naderhand overgegooid/geschopt/geslagen met die ogen )quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vond een maar een domme actie van zo'n leerkracht. Bij ons waren de ogen op. En moesten we ons zelf in de vinger prikken, om te bepalen welk bloedgroep je hebt. Nou je raad het al. De helft van de klas was aan het gillen en 3 vielen er flauw. Ik was blij dat we geen koeieoog kregen. Dan was er ook nog gekotst
WHOEAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,.......... sommige mensen vragen me wel eens hoe Silver Surfer nou in het echt is. Soms is het echt zo,... een foto zegt meer dan duizend woorden !
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
die smiley![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA ..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet zo tegen dat hardequote:
jaquote:
Laat ze lekker, hoe duidelijker het word voor de rest hoe normenvlag er bij hangt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
OM niet in beroep tegen vrijlating automobiliste![]()
![]()
en nu gaan de marocs weer janken en voor slachtoffertje spelen
Terecht dat ze vrij is....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
OM niet in beroep tegen vrijlating automobiliste![]()
![]()
en nu gaan de marocs weer janken en voor slachtoffertje spelen
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie hem al gemonteerd?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
He heerlijk... geen lakbeschadiging meerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:
GIJSquote:
Kan niet wachten. Heb de hele kamer maar donker gemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:10 schreef Chocobo het volgende:
GIJSNiet overdag
Wat doe je... RE moet 's avonds gegamed worden in het donker met een kaarsje,.... !
Dat ook meteenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had een foutje in de hyperlink gemaakt. Bite me.
Aan de normen van sommige Nederlanders mag anders ook wel geschaafd worden, wanneer je ziet dat iemand wordt geprezen omdat ze een ander heeft doodgereden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:04 schreef Bastard het volgende:
Laat ze lekker, hoe duidelijker het word voor de rest hoe normenvlag er bij hangt.
Had hij maar van zijn poten van andermans spullen moeten afblijven. En als justitie in dit land eens wat harder zou optreden tegen dit soort tuig stonden we inderdaad niet te juichen als iemand eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:39 schreef chibibo het volgende:
Aan de normen van sommige Nederlanders mag anders ook wel geschaafd worden, wanneer je ziet dat iemand wordt geprezen omdat ze een ander heeft doodgereden.
Jep daar zaten ook wat grove uitingen van blijdschap bij inderdaad.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Aan de normen van sommige Nederlanders mag anders ook wel geschaafd worden, wanneer je ziet dat iemand wordt geprezen omdat ze een ander heeft doodgereden.
Nou, op zich vind ik dit geval wel iets te hard hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had hij maar van zijn poten van andermans spullen moeten afblijven. En als justitie in dit land eens wat harder zou optreden tegen dit soort tuig stonden we inderdaad niet te juichen als iemand eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.
Er is een verschil tussen het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden. Ik geloof niet dat die vrouw het met opzet heeft gedaan, en hoewel ik wel vind dat het onderzocht moet worden, vind ik dat ze niet vervolgd hoeft te worden, tenzij echt duidelijk is dat er sprake was van opzet. Ook vind ik het goed dat ze zich niet zomaar liet beroven, maar iets terug probeerde te doen. Tja, dat het dan zo afloopt is minder, maar dan had die kerel haar maar niet moeten beroven. Eigen schuld, dikke bult; dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
Had hij maar van zijn poten van andermans spullen moeten afblijven. En als justitie in dit land eens wat harder zou optreden tegen dit soort tuigen stonden we inderdaad niet te juichen als iemand eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.
Homowerpenquote:homo's van het dak gegooid willen zien
helemaal mee eens..... eigen rechter heerst....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had hij maar van zijn poten van andermans spullen moeten afblijven. En als justitie in dit land eens wat harder zou optreden tegen dit soort tuig stonden we inderdaad niet te juichen als iemand eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.
quote:
Zo eentje inderdaad, een jack russeltjequote:
Is de hond van m'n ouders. Het zijn leuke, slimme beestjes, maar ze kunnen ook ontzettend eigenwijs en irritant zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:23 schreef Bastard het volgende:
Zo eentje inderdaad, een jack russeltje
Lijkt wel wat op mij dusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is de hond van m'n ouders. Het zijn leuke, slimme beestjes, maar ze kunnen ook ontzettend eigenwijs en irritant zijn.
bruinquote:
Teeeering wat een hoolie!!quote:
OELEquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Teeeering wat een hoolie!!
Het blijven mooie beesten!
serieus zwaaaaaaaaaaaaaaar knuffelbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:42 schreef QueenR het volgende:
Dit is de mijne:
[afbeelding]
en dat wordt
[afbeelding]
Ja net een teddybeertje, ik hou van groot breed en knuffelbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus zwaaaaaaaaaaaaaaar knuffelbaar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja net een teddybeertje, ik hou van groot breed en knuffelbaar![]()
Great Japanese Dog, dat is de amerikaanse versie van de Akita Inu, een Japanse vechthond. Deze zijn in het verleden gekruiste met herders, mastives en nog wat (weet ook niet alles) om een groter sterker ras te krijgen. Ze werden ook gebruikt voor berenjachtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wat een mooi beest(je)!
Wat voor ras is het (ben erg slecht in hondenrassen)?
quote:
Cool man!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:19 schreef Magneet het volgende:vast af gaat sluiten om zo naar huis te gaan
Kut zenderquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben de zender hier op 538 gegooid
Half 5 zit ik weer in de autoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kut zender
Geen Jensen voor jou dadelijk.... geen Froger
Jaaa dat vind ik ook... Jensen is niet meer zoals hij bij Veronica FM en de 1e keer bij Yorin FM was.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half 5 zit ik weer in de auto
Maar moet wel zeggen dat ik Jenssen vroeger beter vond hoor.. kan nu minder vaak lachen. Die doos Kimmie mogen ze ook echt van mij mee kappen.. direct!
538 draait 80.000x My my my plaat... stapelgek van!![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef chibibo het volgende:
Umbilical BrothersDie gasten zijn goed!
Voor het eerste deel van het filmpje is geluid wel wenselijk.
Link had ik gister ook gepost.. Lekker opgelet Gijsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef chibibo het volgende:
zoooooooooooooooooooo danquote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef Magneet het volgende:
iemand gamen vanaaf?
Er zijn mensen met een baan die wel enige activiteit vereist.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:02 schreef QueenR het volgende:
Link had ik gister ook gepost.. Lekker opgelet Gijs![]()
ikke werk enzoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooooooooooooooooooo danwaar ben jij dan geweest??
Limburgs meisjequote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:16 schreef Nadientje het volgende:
ikke werk enzoen druk met andere dingetjes
maar mis jullie wel
groetjes aan rens
Is Surfer dik ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef Magneet het volgende:
iemand gamen vanaaf?
quote:
hè jammer je leeft nogquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Resident Evil 4
![]()
![]()
2x een halve hartaanval binnen 5 minuten.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:52 schreef QueenR het volgende:
Hey Gijsjes!!! lekker gegamed weer?![]()
cho, strol, fiona
![]()
Ja he, ben zo liefquote:
later als die op de PS2 (of het liefst Xbox) uitkomt zal ik het misschien overwegen om hem te kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Zit zooooooooooooo te gamen![]()
Resident Evil,... een van de beste games ooitIk kan er niet over uit
Die gaan voor alles,....... game alleen als Daan slaaptquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:12 schreef QueenR het volgende:uhm.. leuk voor je. Zie je Quin en daan nog weleens?
Doen Gijs,.............. doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:43 schreef kepler het volgende:
[..]
later als die op de PS2 (of het liefst Xbox) uitkomt zal ik het misschien overwegen om hem te kopen
Erg cool Gijsquote:
OH GOD !!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Erg cool GijsBen nu onderweg naar die kerk.
![]()
![]()
Dat suckt wel ja, maar toch scoort die voor gameplay best goed overalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
Mercenaries is ook niet helemaal een top spel hoor..
En een groot nadeel is dat je tijdens een missie niet kan saven, dus je moet eerst een pokkeeind rijden, dan schieten voor een uur en dan pas heb je een level uitgespeeld.. Dus als je mol bent kan je steeds overnieuw
Mwaa, maar dat is bij GTA in principe ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
Mercenaries is ook niet helemaal een top spel hoor..
En een groot nadeel is dat je tijdens een missie niet kan saven, dus je moet eerst een pokkeeind rijden, dan schieten voor een uur en dan pas heb je een level uitgespeeld.. Dus als je mol bent kan je steeds overnieuw
Thanks misschien dat ik ga kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Voor de liefhebbers,... vanavond op Net 5 komt de making off van 'Der Untergang' Ik ga hem niet kijken want ik moet de film nog zien. Rond een uur of 23:00 geloof ik !
Pjee!quote:
quote:ROME - Een Italiaanse man heeft zelfmoord gepleegd uit wanhoop omdat zijn echtgenote in coma lag. Enkele uren laten ontwaakte de vrouw. Dat heeft het persbureau Ansa gemeld op basis van de lokale krant Il Mattino di Padova van vrijdag.
De tragedie speelde zich enkele dagen geleden af in de noordoostelijke stad Padua. De 71-jarige man en zijn vrouw van 67 hadden daar hun hele leven gewoond en hadden geen kinderen.
In september was de vrouw in coma geraakt na een beroerte. Haar man had maanden aan de rand van haar bed doorgebracht voordat hij de situatie niet meer aankon en zichzelf in de garage van hun huis van het leven beroofde. Enkele uren later kwam de vrouw bij uit haar coma, omgeven door naaste familieleden, maar haar man was daar niet bij.
ik moet ook studerenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Thanks misschien dat ik ga kijken![]()
*sterke kop koffie drinkt daarna studeren gaat![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee!
Ik hoorde net je voicemail, wat klonk je vertiefd!!!!
Die Kerk inderdaad, en dan als je weer terug bentquote:
Ik ben op dit moment bij 2-2, kogels worden schaarserquote:Zit met RE4 nu in chapter 3-1 Gijs,........... HET WORDT HEL![]()
![]()
Op den duur ga je beseffen dat er weinig games van dit caliber zijn
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Moest hier zo om lachen.... die advocaat ook achterin met dat Toadhoofd![]()
[afbeelding]
Gijijijijijijijijs!!!! Nog 6 daagjes!quote:
Word lachenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijs!!!! Nog 6 daagjes!
Hij is wel erg cool gezet moet ik zeggen.. details!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
De ultieme Zelda fanJe zal zo'n tattoo hebben.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word lachen
Komt nog een chick langs ook, misschien is het wat voor je
Oh is er weer iemand specialquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Maar ik ben op dit moment even in een monogame fase pjee(En nee, dan bedoel ik niet dat ik alleen maar lig te rukken
)
We'll see
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh is er weer iemand special
Neem wel ff slaapzak mee trouwens volgende week.
Pen en papier maar thuis latenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ga ik doen!
*zet op lijstje: Bier, slaapzak*
No worries, ik ga niet turvenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
Neeeeeee http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1347
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
De buurt gaat hier ook achteruit trouwens.. vanacht iemand vermoord 200 meter van mn huis
Hij stoorde B. tijdens het gamenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat was de reden? Inbraakmoord? Tering heZo vlakbij...
Heb je al wat gehoord van die sollicitatie?quote:
Kwam jij nog gamen gijsje?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij stoorde B. tijdens het gamen
Ja, hij komt ook...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
nee?
Nope, zal wel een paar weken durenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord van die sollicitatie?
Ik hoop het voor je Gijsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, zal wel een paar weken duren
Gisteren zuipfeest gehad met werk. Aantal mensen gesproken (toen ik nog vrij nuchter was) die misschien wat kunnen betekenen vor een andere werkplek .Zat een bedrijfsleider en een direkteur bij dus tis hopen op wat goed nieuws
Geen idee hoe laat we zometeen gaan. Ik dnek een uurtje of 18quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelaat moet jij weg dan ?
jammer dat je er niet bij kan zijn vanaaf
gourmetten is ook lekker...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet uit eten geweest met mijn oudersGourmetstel maar gewoon uit de kast getrokken
En een tuk goedkoper als de Albert Heijn hun vlees in de aanbieding gooitquote:
daar ziijn verschillende regels voor maar aangezien jij een iritant ventje bent voldoe je al niet aan de regels dus voor jouw is het onmogelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe word je lid van de Gijsjesclan?
Moet je mij even pijpen, komt alles goedvquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Moet je mij even pijpen, komt alles goedquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Thuis,quote:Op zondag 23 januari 2005 00:38 schreef ChOas het volgende:
Telefoon bij Strol laten liggen
Morgen ophalen
ben ik nu een topic killer??quote:Op zondag 23 januari 2005 02:06 schreef QyRoZ het volgende:
Laffer! Lekkere partycrasher!
gelukkig welquote:
ben jij ook blij dat deze reeks afgelopen is??quote:
Posts als deze in het homo-topic vind ik maar dubieus.quote:Dat krijg je als je de achterdeur open laat staan.
Hour of power nietquote:Op zondag 23 januari 2005 08:58 schreef chibibo het volgende:
Amerikaanse tv-dominee op Duitse zender.
Geen idee. Dominee heet Bailey Cliff of iets dergelijks.quote:
Ging ze verder bij andere mannen haar woord verkondigen zekerquote:Op zondag 23 januari 2005 09:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Geen idee. Dominee heet Bailey Cliff of iets dergelijks.
Vertelde net een mooi verhaal. Gelovige vrouw is getrouwd met ongelovige man. Vrouw vraagt dominee hoe ze haar man kan bekeren. Dominee en vrouw bidden samen anderhalf jaar lang. Man bekeert zich uiteindelijk en wordt devote gelovige. Vervolgens verlaat vrouw de man voor een andere vent.
Ja maar normaal zien ze de baas op staan, en lopen ze ook gelijk mee naar beneden, tijd om even naar buiten te kijken naar de kippetjes, even een aai halen en op de bank de ochtendut inzetten.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:05 schreef chibibo het volgende:
De katten die ik ken liggen de hele dag te snurken.
Heerlijk, die arrogante houding die katten soms hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
Nu keken ze op...en dachten "Tis goed met je "
Ja, daar zijn ze goed in hequote:Op zondag 23 januari 2005 09:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heerlijk, die arrogante houding die katten soms hebben.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2005 09:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wil je nog steeds een Jack Russell?
Het leuke is natuurlijk dat als je een pup neemt, je hem ook kunt zien opgroeien van een klein mormeltje naar, eh, een iets minder klein mormel. Dat je vloerbedekking af en toe wordt ondergescheten moet je dan maar voor lief nemen.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Het liefst hebben we een hondje die al zindelijk is, dus een half jaartje of 2 jaartjes oud, maar er worden er niet veel van aangeboden. Tis allemaal puppies... en das ook lief hoor, alleen wat meer werk
Ik ben net op Gijsquote:
Ik heb al moeite met RE1, zelfs in het daglicht.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
En overdag is het toch iets minder spannend.![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 09:32 schreef ChOas het volgende:
My phone, my phone!, my kingdom for my phone!
Wanneer je er een hebt gevonden, heb ik wel een telefoonnummer van een Duitse met goudkleurige ogen voor je.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:32 schreef ChOas het volgende:
We hebben plavuizenquote:Op zondag 23 januari 2005 09:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat je vloerbedekking af en toe wordt ondergescheten moet je dan maar voor lief nemen.
Of je kan het niet doen, natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal ik een wat chickies gaan bellen?![]()
Wast gezellig gisteren bij Annie's Gijs?quote:Op zondag 23 januari 2005 09:32 schreef ChOas het volgende:
Was heel gezellig... zaten alleen niet bij Annie'squote:Op zondag 23 januari 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wast gezellig gisteren bij Annie's Gijs?
Kheb nog wel aan jullie gedacht..
Alleen wat gegeten dus?quote:Op zondag 23 januari 2005 09:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was heel gezellig... zaten alleen niet bij Annie's
Nee, kuiken was ziek. Dus Gaaast + kuiken, Pjee en Kepler zijn even een paar uurtje op ziekenbezoek geweest.quote:
Ahh das jammer danquote:Op zondag 23 januari 2005 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, kuiken was ziek. Dus Gaaast + kuiken, Pjee en Kepler zijn even een paar uurtje op ziekenbezoek geweest.![]()
Katamari Damcy, zo te zien?quote:Op zondag 23 januari 2005 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Gezellig op zaterdagavond met z'n allen achter de PS2...dat leven van ons.
Volgende week Gijs. volgende weekquote:Op zondag 23 januari 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
Ahh das jammer danNou ja ook gezellig natuurlijk
Wel leuk!quote:Op zondag 23 januari 2005 09:52 schreef chibibo het volgende:
Katamari Damcy, zo te zien?Wat vonden ze er van?
Vrijdag word lachen Gijsquote:Op zondag 23 januari 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week Gijs. volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |