NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Brown net zo oud te krijgen als Surfer, maar het ging niet helemaal goed![]()
![]()
Volgens mij maakt het programma een aap van Brown !!
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... je weet toch wel wat een broodje Chocobo is ?Salami, ei, kaas,... Ik maak er wel een voor je een keer. Op vakantie zal ik ze elke dag maken
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
klinkt goed
dan maak ik voor jou een Italiaanse bol met Rosbef, Salami, Cornedbeef, Kaas en een augurkje en dat uit de ovenzoooo lekker
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Brown net zo oud te krijgen als Surfer, maar het ging niet helemaal goed![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die is ook errug lekker inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
klinkt goed
dan maak ik voor jou een Italiaanse bol met Rosbef, Salami, Cornedbeef, Kaas en een augurkje en dat uit de ovenzoooo lekker
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
Dat broodje was voor mij.....
en wat zit er in Browns neus???
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
Dat broodje was voor mij.....
en wat zit er in Browns neus???
hahahahahahahahahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
eigenlijk wel hèquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
Gijsjes stoppen de stille tocht was ook een leuke titel geweest
niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
Nog plannen voor het weekend mensen?
We hebben nog een uur.. ligt FOK weer plat.
Je aanstaande en ik hebben de zondag al ingevuld voor jequote:
Morgen overdag lekker kinderloos dus ga ik maar iets leuks verzinnen om te doen. Zondag als het mooi weer is de bossen in. Verder helaas geen plannen. Wat jullie?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
Nog plannen voor het weekend mensen?
We hebben nog een uur.. ligt FOK weer plat.
Gamen dusssquote:
He lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
24 Feb worden mijn ogen geschrapt en gebrand.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
![]()
![]()
Ik hoop dat het pijn doetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
![]()
![]()
Dat bierje er ook bijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
Mooi... probeerde van Cho ook een aap te maken......
King Kong is een playmate vergeleken met dit![]()
[afbeelding]
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Lekker zitten FTP'enquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Quinny het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens een koeie oog moeten ontleden op de middelbare school?
Nee... ik deed meer aan aardrijkskunde en dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Quinny het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens een koeie oog moeten ontleden op de middelbare school?
Bij biologie, oelewapperquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik deed meer aan aardrijkskunde en dat soort dingen![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gamen dusss![]()
Kheb ook niet echt plannen.. wilde eigenlijk weer es The godfather trilogie kijken.Heb de dvd's niet alleen staan voor het mooi zijn he
Dat weet ik chick... maar ik deed meer aan aardrijkskunde...quote:
2 keer en ook een keer een kikkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Quinny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |