Een Nederlander is iemand die zich ook Nederlander voelt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders . Hier geboren hie ropgegroeid .
Je hebt helemaal gelijk. Helaas is de perceptie van de emigrant anders en wil men tonen een echte originele landsbewoner te zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Terug naar de fundi's?
De randstad dus, de lieden die in Nederland wonen zijn over het algemeen wat radicaler dan die mensen in het zogenaamde 'thuisland'.
5 mei, bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad niet af óf die dag komt maar wannéér hij komt.
Dat wordt een lange nare dag overigens..........
Als het maar halal gebeurt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:32 schreef Darklight het volgende:
[..]
Slachtfeest? Mogen we nu legaal Marokkanen slachten?
't Zijn vaak niet eens emigranten, maar goed, ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Helaas is de perceptie van de emigrant anders en wil men tonen een echte originele landsbewoner te zijn.
Dan wacht ik nog een jaar en ga voor de Dag van Satan: 6-6-6quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
5 mei, bevrijdingsdag.
en dan in dit jaar,
05-05-05 ????
denk niet dat het nog járen gaat durenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog een jaar en ga voor de Dag van Satan: 6-6-6
Dat zegt 'ie dan ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:50 schreef Kiedis het volgende:
[..]
denk niet dat het nog járen gaat duren
Grootste deel van de Nederlanders gaat niet met Marokkanen om in hun prive tijd .. bla bla of zoietsquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:45 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een Nederlander is iemand die zich ook Nederlander voel.
Iemand die zich geen Nederlander voelt, en zich continu als Marokkaan of Turk of whatever profileert, is voor mij geen Nederlander.
Het grootste deel van zeker de Marokkanen gaat toch nauwelijks op privébasis met Nederlanders om.
"Hardebollen" staat voor de Hardebollenstraat in Utrecht, de enige plek in het centrum waar raamprostitutie is. De overige raamprostitutie is op de "woonboten" tussen de Rooie Brug en de Marnixbrug op het Zandpad.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Is 'hardebollen' Muschelman-slang voor kogels die kafirs doden?![]()
Wel raar dat jij dat zo goed weetquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
"Hardebollen" staat voor de Hardebollenstraat in Utrecht, de enige plek in het centrum waar raamprostitutie is. De overige raamprostitutie is op de "woonboten" tussen de Rooie Brug en de Marnixbrug op het Zandpad.
Misschien omdat hij in Utreg woontquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:55 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Wel raar dat jij dat zo goed weet
dan moeten we het nog ruim een jaar opzouten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog een jaar en ga voor de Dag van Satan: 6-6-6
Ik zeg wel eens 'hoi' tegen de hoofddoek die de stront van de plee staat te schrobben, maar ik word meestal beloond met een onbegrijpende vijandige blik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Grootste deel van de Nederlanders gaat niet met Marokkanen om in hun prive tijd .. bla bla of zoiets
Op de WC mag je ook niet praten als moslimquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens 'hoi' tegen de hoofddoek die de stront van de plee staat te schrobben, maar ik word meestal beloond met een onbegrijpende vijandige blik.
Marokkannen zijn (nog geen) 3% van de bevolking in Nederland tegenover 97% van de bevolking in Nederland die uit andere groepen bestaat. Van de Nederlanders valt dat dus iets meer te begrijpen dan van de Marokkanen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Grootste deel van de Nederlanders gaat niet met Marokkanen om in hun prive tijd .. bla bla of zoiets
Ik ben ook een notoire hoizegger (niet als het druk is op straat hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens 'hoi' tegen de hoofddoek die de stront van de plee staat te schrobben, maar ik word meestal beloond met een onbegrijpende vijandige blik.
dus als een heel klein deel van de hollanders contact zou hebben met allochtonen zouden alle allochtonen contact hebben met hollanders?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Marokkannen zijn (nog geen) 3% van de bevolking in Nederland tegenover 97% van de bevolking in Nederland die uit andere groepen bestaat. Van de Nederlanders valt dat dus iets meer te begrijpen dan van de Marokkanen.
We zijn kafirs, onrein dus. Net als varkens, honden, ongestelde vrouwen, en meer van dat zulks fraais.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:10 schreef kulandra het volgende:
[..]
Ik ben ook een notoire hoizegger (niet als het druk is op straat hoor)en kan de onbegrijpende vijandige blik in veel gevallen beamen.... waarom is dat?
bedankt voor je antwoord, maar ik hoopte eigenlijk dat chadi hierop zou reageren.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
We zijn kafirs, onrein dus. Net als varkens, honden, ongestelde vrouwen, en meer van dat zulks fraais.
Correct. Zelfs met 2 Nederlanders die comtact met hebben met Marokkanen zouden alle Marocs contact kunnen hebben met NLers. Trouwens, over welke allochtonen heb je het eigenlijk? Die bestaan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
dus als een heel klein deel van de hollanders contact zou hebben met allochtonen zouden alle allochtonen contact hebben met hollanders?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:nogwat schreef Chadi het volgende:
Het zijn Nederlanders . Hier geboren hie ropgegroeid .
die 3% en 97% indeling ervoor . 2 keer met is wel een kwartje meerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:18 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Correct. Zelfs met 2 Nederlanders die comtact met hebben met Marokkanen zouden alle Marocs contact kunnen hebben met NLers. Trouwens, over welke allochtonen heb je het eigenlijk? Die bestaan toch helemaal niet?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |