abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:18:50 #1
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24655736
Vanmorgen zag ik op de voorpagina van De Telegraaf een kort artikeltje staan over Nina Brink en haar vermeende SM-avontuurtjes met een zakenpartner. Vond op Fok! dit stukkie:
quote:
Zakenblad Quote publiceert in haar nieuwste editie een ware seksrel omtrent zakenvrouw Nina Brink. Volgens Quote onderhield Brink in haar World Online-periode een seksrelatie met president-commissaris Mickey Schulhof. Gisteren gaf Jort Kelder in de sjieke Amsterdamse hoerentent Yab Yum een persconferentie waarin hij de jongste editie van zijn blad ten doop hield.

In het artikel, geschreven door Quote-journalist Erik Smit, worden twee anonieme voormalige medewerkers van World Online opgevoerd. Zij onthullen dat Brink in 1998 met Schulhof de koffer indook en daar aan lichte sm deed. ''Ze gingen met elkaar naar bed en knoopten elkaar op. Ik weet van Nina dat daarbij sjaaltjes van het merk Hermès een belangrijke rol speelden'', aldus een ex-werknemer. In het stuk wordt ook gesteld dat Schulhof op een gegeven moment door Nina aan de kant werd geschoven omdat ''hij niet meer met haar het bed wilde delen''. Toen de relatie was beëindigd zou Brink opdracht hebben gegeven Schulhofs bordeelbezoek vast te leggen met verborgen camera's, zodat ze van hem af kon komen.

Juridische stappen
Nina Brink heeft inmiddels laten weten dat het juridische stappen zal ondernemen tegen Quote. Ze ontkent dat ze een seksuele verhouding met Schulhof had en dat er dus van een sm-verhouding al helemaal geen sprake kan zijn.

Volgens Kelder lag het in de lijn der verwachting dat Brink Quote zou aanklagen: ''Het is een vrouw die altijd zegt: ’ik heb het niet gedaan’. Eerder werden 150.000 kleine beleggers ook al het slachtoffer van haar capriolen.''
Ik zag dat het grootse deel van de reacties daar "Moet ze toch zelf weten" was, of iets dergeliijks.. Maar.. Is dit niet heel erg kwalijk?
quote:
Toen de relatie was beëindigd zou Brink opdracht hebben gegeven Schulhofs bordeelbezoek vast te leggen met verborgen camera's, zodat ze van hem af kon komen.
Dat is toch weer typisch die mevrouw Brink. Lekker de kluit bedonderen om er zelf beter van te worden.

En zeg nou zelf.. Zo'n lekker SM-schandaaltje tussen die stijve boorden.. Heerlijk toch? :') Net goed voor die trut.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24655761
bah nina brink en seks in 1 zin wat een onsmakelijke gedachte zeg
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:29:33 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24655914
quote:
28 Dagen moesten we onze mond houden, maar vandaag gaat het out in the open: Nina Brink heeft niet alleen 150.000 beleggers verneukt maar ook haar president-commissaris.
Slechts 8 maanden was Michael Schulhof in 1998 eerste man van de internetballon World Online, toen haalde hij The New York Post met een seksschandaal en moest aftreden.

Michael Schulhof, rijk geworden als topman van Sony America, was op de company credit card naar de hoeren gegaan. Het berichtje haalde de Nederlandse media summier, mede omdat WOL en Nina Brink nog niet de demonische bekendheid genoten die ze zich sinds de mislukte beursgang van maart 2000 verwierven. Vandaag maakt onze sterjournalist Eric Smit bekend wat de werkelijke reden achter het aftreden van Michael Schulhof was: hij wilde niet langer met Nina Brink naar bed.

Daarop gaf de afgewezen diva haar vertrouwelingen opdracht Michael Schulhof kapot te maken. Hij werd in een val gelokt, waarbij zelfs het gebruik van verstopte camera's niet geschuwd werd als hij zich in kennelijke positie met een publieke dame bevond. Uiteindelijk verslikte Schulhof zich op 18 december 1998 in een prostitue in het hoofdstedelijke bordeel Yab Yum. De man heeft smaak dat hij naar de marktleider in de branche gaat, maar zijn credit card slip werd hem door politiek correct gedrag van Brink en aandeelhouder Sandoz fataal. Vandaar dat de lancering van ons in feestelijk rose uitgevoerde februarinummer plaatsvindt in YabYum.

Het februari-nummer ligt morgen te koop, maar Nina Brink heeft nu al aangekondigd Quote te gaan vervolgen. Eric Smit belde haar vanochtend op. 'Laster, laster, laster!', was haar reactie. 'Ik doe niet eens aan sm'. Mevrouw Brink heeft behalve rechtsmaatregelen een persconferentie aangekondigd.
Bron: Quote.

Ze gaat een kort geding aanspannen. Ben benieuwd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:31:24 #4
15080 static
pi_24655948
Toevoeging van de FP:
quote:
Zakenblad Quote publiceert in haar nieuwste editie een ware seksrel omtrent zakenvrouw Nina Brink. Volgens Quote onderhield Brink in haar World Online-periode een seksrelatie met president-commissaris Mickey Schulhof. Gisteren gaf Jort Kelder in de sjieke Amsterdamse hoerentent Yab Yum een persconferentie waarin hij de jongste editie van zijn blad ten doop hield.

In het artikel, geschreven door Quote-journalist Erik Smit, worden twee anonieme voormalige medewerkers van World Online opgevoerd. Zij onthullen dat Brink in 1998 met Schulhof de koffer indook en daar aan lichte sm deed. ''Ze gingen met elkaar naar bed en knoopten elkaar op. Ik weet van Nina dat daarbij sjaaltjes van het merk Hermès een belangrijke rol speelden'', aldus een ex-werknemer. In het stuk wordt ook gesteld dat Schulhof op een gegeven moment door Nina aan de kant werd geschoven omdat ''hij niet meer met haar het bed wilde delen''. Toen de relatie was beëindigd zou Brink opdracht hebben gegeven Schulhofs bordeelbezoek vast te leggen met verborgen camera's, zodat ze van hem af kon komen.

Juridische stappen
Nina Brink heeft inmiddels laten weten dat het juridische stappen zal ondernemen tegen Quote. Ze ontkent dat ze een seksuele verhouding met Schulhof had en dat er dus van een sm-verhouding al helemaal geen sprake kan zijn.

Volgens Kelder lag het in de lijn der verwachting dat Brink Quote zou aanklagen: ''Het is een vrouw die altijd zegt: ’ik heb het niet gedaan’. Eerder werden 150.000 kleine beleggers ook al het slachtoffer van haar capriolen.''
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24655974
Ben toch bang dat Jord K. degene is die hier genaaid gaat worden.
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:33:07 #6
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24655980
Ik geloof er niks van, het lezersaantal van de Quote zal wel teruglopen.
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:34:40 #7
15080 static
pi_24656011
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Quote gaat de getuigenverklaringen (die dus zijn opgenomen) online zetten.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 januari 2005 @ 20:45:04 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_24656177
Wel leuk de naam kelder te lezen als het over SM gaat. Het Keldertje is ook naar hem vernoemd hier op Fok.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24656201
Het interesseert me geen moer wat dat achterlijke wijf doet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:09:58 #10
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24656627
Beetje jammer dat de seks avonturen van Nina Brink gewoon even nieuws worden, het is niet leuk, niet interessant, en of het nou echt nieuws is op die 2e quote na...
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:25:32 #11
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24656891
Nee, dat hele SM gebeuren is natuurlijk niet echt nieuwswaardig, daar heb je wel gelijk in. Maar het is toch hartstikke grappig? Zo'n bekrompen kut die opeens zo'n hete bliksem blijkt te zijn.. Beetje jammer dan weer van dat video-opnamen gebeuren.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:29:31 #12
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24656951
Zozo, Naughty Nina die wordt vastgebonden, eigenlijk wil ik het helemaal niet weten
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:32:55 #13
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24656990
Dit artikel werd mede mogelijk gemaakt door WorldOnline
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:43:05 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24657185
En bedankt, ik ben onwillekeurig gaan visualiseren.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:48:33 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24657296
Over kelders gesproken: Jort Kelder in de Yap Yum moeten aanschouwen is ook een vorm van SM.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24657344
Het definitieve failliet van Jort Kelder en zijn Quote.

Het hele verhaal slaat nergens op, is totaal niet actueel. De Quote is nog ranziger dan de Prive geworden.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 22:11:03 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24657708
Mooi dan kan dit privé verhaal gezellig naar Show!
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:33:24 #18
15080 static
pi_24658154
Deze gaat gemerged worden met: De Nina Brink-gate - Genaaid door Nina.
pi_24658427
Quote gaat echt hard achteruit.

De nieuwswaarde van dit artikel is 0,0.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:17:43 #20
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24658940
Nina Brink die 'vertrouwelingen' de opdracht geeft om een topman in de zakenwereld 'kapot te maken' vind ik anders wel nieuwswaardig. Dat SM gebeuren is natuurlijk alleen maar om het sappig te houden. Maar dit is zeker wel een reportage in de Quote waardig, vind ik.
pi_24659868
Ben pro nina-brinken en dat loeder kon het niet uitstaan dat ik een mooi topic had

hier staan de berichten

JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:09
Person of the year 2004

Nina Brink wordt geterroriseerd door Jort kelder

Echt niet normaal die Jortkelder.
Laat Nina Brink haar prive leven met rust, maarja als Jort haar niet kapot kan maken dan moet hij maar dit soort waanzin verkopen of het nou waar is of niet.

Een lachtertje is nog dat JortKelder het presenteert in de YabYum. Ik heb via via gehoord dat Jort Kelder regelmatig in de yabyum komt, maar dan komt Jort voor andere zaken , ik denk niet dat Georgina dit ook weet.

Maargoed als ik Nina was geweest dan had ik 3 miljoen geinvesteerd in prive-detectives die jort kelder 24 uur perdag observeren, afluisteren etc netzolang tot er iets rots bij Jort naar boven komt. en hem daarmee dan kapot maken. De meeste mensen die roddels verkopen hebben namelijk vaak iets te verbergen.

Een feit is wel dat Jort ze laatste dagen zijn geteld, of hij nou een op een nette manier schaakmat wordt gezet of ze leven wordt ontnomen, zijn dagen zijn geteld en dat is zijn verdiende loon.
Amen.

--------------------------------------------------------------------------------
minderwaardig-mens.wmv

Darklight Darklight - donderdag 20 januari 2005 @ 23:12
Kling Klang

Waarom zijn zn dagen nou weer geteld?
Gaat Naughty Nina hem wurgen met haar sjaaltje?

--------------------------------------------------------------------------------
The Power of Nightmares

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:13
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:12 schreef Darklight het volgende:
Waarom zijn zn dagen nou weer geteld?
Gaat Naughty Nina hem wurgen met haar sjaaltje?
Nouja als je ruzie maakt met mensen die veel geld hebben dan ga je het verliezen En jort gaat verder hij terroriseert.
En Jort maakt veel pleuris. Zeker niet alleen met Nina.

minderwaardig-mens.wmv

AllesIsZinloos AllesIsZinloos - donderdag 20 januari 2005 @ 23:20

Boeie!!! nina brink is een vuile oplichter dus het is goed dat ze wordt aangepakt

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:23
eerlijk=eerlijk

zonder nina is jort ook al ten dode opgeschreven. ik vind het een sympathieke gast, maar hij steekt zijn neusje teveel in andermans zaken en brengt dit naar buiten, zonde wat mensen voor roem of geld doen. maar ja hij heeft dan ook het meest domme wijf van nederland te voeden.

hoofdletters kosten teveel tijd.
don't avoid pain to gain pleasure.
women are like shrimp. we love the pink part but the head is full of shit.

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:25
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:20 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Boeie!!! nina brink is een vuile oplichter dus het is goed dat ze wordt aangepakt
Kerel laten we eerlijk zijn wat die JortKelder geflikt heeft is zo laag bij de grond. Echt een ruggenprikker is die Jort.
Daarom weet ik dat het feest voor Jort binnenkort is afgelopen, dit soort mensen kunnen misscien 10, 20, misschien wel 30 keer wegkomen met dit soort streken, maar op een dag treffen ze de verkeerde.
Dit topic gaat op een dag nog wel een keer een schopje om hoog krijgen, geloof me

minderwaardig-mens.wmv

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:28
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kerel laten we eerlijk zijn wat die JortKelder geflikt heeft is zo laag bij de grond. Echt een ruggenprikker is die Jort.
Daarom weet ik dat het feest voor Jort binnenkort is afgelopen, dit soort mensen kunnen misscien 10, 20, misschien wel 30 keer wegkomen met dit soort streken, maar op een dag treffen ze de verkeerde.
Dit topic gaat op een dag nog wel een keer een schopje om hoog krijgen, geloof me
Tering, wat ben jij een ongelovelijk triest mannetje.

Gister toevallig de IQ test gedaan? En wat had je? Ongeveer dezelfde score als Kelly?

Stil maar en ga maar lekker slapen.

AAO Tracker Profile

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:30
Allemaal prutsers

Oja het is trouwens Jort SPATIE Kelder

AAO Tracker Profile

AllesIsZinloos AllesIsZinloos - donderdag 20 januari 2005 @ 23:31

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat dacht je dat de gedupeerden van wol van nina brink vinden? Die zijn een hoop geld kwijt en ze leeft nog steeds

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:32
eerlijk=eerlijk

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:28 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Tering, wat ben jij een ongelovelijk triest mannetje.

Gister toevallig de IQ test gedaan? En wat had je? Ongeveer dezelfde score als Kelly?

Stil maar en ga maar lekker slapen.
je mag iemand best afkraken, daar is fok voor. en je mag best jortfan zijn, dat ben ik ook wel een beetje. niettemin denk ik dat jort de kogels die door zijn quote heen zijn gegaan heel erg serieus moet nemen. sommige mensen wachten af, hebben heel erg veel geduld en willen niet in verband gebracht worden met moord. jort is ten dode opgeschreven, omdat zijn bravoure voor sommige mensen niet gezien wordt als leuk spelletje.

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:34
Allemaal prutsers

quote:Een feit is wel dat Jort ze laatste dagen zijn geteld, of hij nou een op een nette manier schaakmat wordt gezet of ze leven wordt ontnomen, zijn dagen zijn geteld en dat is zijn verdiende loon.
Amen.
quote:Nouja als je ruzie maakt met mensen die veel geld hebben dan ga je het verliezen.
quote:Daarom weet ik dat het feest voor Jort binnenkort is afgelopen, dit soort mensen kunnen misscien 10, 20, misschien wel 30 keer wegkomen met dit soort streken, maar op een dag treffen ze de verkeerde.
Dit topic gaat op een dag nog wel een keer een schopje om hoog krijgen, geloof me.

AAO Tracker Profile

Verbal Verbal - donderdag 20 januari 2005 @ 23:35
none other

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:09 schreef JohnDope het volgende:
Echt niet normaal die Jortkelder.
Laat Nina Brink haar prive leven met rust, maarja als Jort haar niet kapot kan maken dan moet hij maar dit soort waanzin verkopen of het nou waar is of niet.

Een lachtertje is nog dat JortKelder het presenteert in de YabYum. Ik heb via via gehoord dat Jort Kelder regelmatig in de yabyum komt, maar dan komt Jort voor andere zaken , ik denk niet dat Georgina dit ook weet.

Maargoed als ik Nina was geweest dan had ik 3 miljoen geinvesteerd in prive-detectives die jort kelder 24 uur perdag observeren, afluisteren etc netzolang tot er iets rots bij Jort naar boven komt. en hem daarmee dan kapot maken. De meeste mensen die roddels verkopen hebben namelijk vaak iets te verbergen.

Een feit is wel dat Jort ze laatste dagen zijn geteld, of hij nou een op een nette manier schaakmat wordt gezet of ze leven wordt ontnomen, zijn dagen zijn geteld en dat is zijn verdiende loon.
Amen.
Waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over?

V.

Women... You can't live with them, and yet they're everywhere...

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:36
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef Fillipe het volgende:
Oja het is trouwens Jort SPATIE Kelder
Ik ben een programmeur heh en bij ons doen we altijd JohnDope, JortKelder, GeorgeBush, etc.
Object orientatie heet dat

Tel jij nu maar even uit wat me iq is. grijnzzz...

minderwaardig-mens.wmv

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:37
eerlijk=eerlijk

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
je hoeft niet alles waat je de ballen verstand van hebt te begrijpen. je kan ook zonder te reageren en je eens in te lezen op de hoogte zijn van bepaalde topics die jou niet direct aanstaan.

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:38
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je mag iemand best afkraken, daar is fok voor. en je mag best jortfan zijn, dat ben ik ook wel een beetje. niettemin denk ik dat jort de kogels die door zijn quote heen zijn gegaan heel erg serieus moet nemen. sommige mensen wachten af, hebben heel erg veel geduld en willen niet in verband gebracht worden met moord. jort is ten dode opgeschreven, omdat zijn bravoure voor sommige mensen niet gezien wordt als leuk spelletje.
Ik hoef hem geeneens af te kraken, maar dit gaat toch nergens over? Ik vind jort inderdaad een sympathieke gast en vooral dat hij de ballen heeft om dingen te doen en door te voeren. Maar dit gaat toch nergens over? TS beweert min of meer dat hij wel weet dat Jort Kelder binnenkort het loodje gaat leggen en als het niet gebeurt dan zal de TS het wel eventjes doen.

AAO Tracker Profile

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:39
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben een programmeur heh en bij ons doen we altijd JohnDope, JortKelder, GeorgeBush, etc.
Object orientatie heet dat
Ah vandaar dat je zo gefrustreerd bent.

AAO Tracker Profile

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:39
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef AllesIsZinloos het volgende:

[..]

Wat dacht je dat de gedupeerden van wol van nina brink vinden? Die zijn een hoop geld kwijt en ze leeft nog steeds
Dan moeten ze een rechtzaak aanspannen en geen laag-bij-de-grond-nieuws publiceren, dit is zo low, dat kunnen we niet ontkennen.

Als Nina Jort een rechtzaak aandoet dan gaat ze winnen.

minderwaardig-mens.wmv

Kjew Kjew - donderdag 20 januari 2005 @ 23:39
Grand Cru Grape

quote:Nina Brink wordt geterroriseerd door Jort kelder
En terecht..

enige probleem is dat het een beetje smakeloos overkomt...

"If you don't leave me alone you'll find out how soon I'll bring this fight to your doorstep!"

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:40
eerlijk=eerlijk

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik hoef hem geeneens af te kraken, maar dit gaat toch nergens over? Ik vind jort inderdaad een sympathieke gast en vooral dat hij de ballen heeft om dingen te doen en door te voeren. Maar dit gaat toch nergens over? TS beweert min of meer dat hij wel weet dat Jort Kelder binnenkort het loodje gaat leggen en als het niet gebeurt dan zal de TS het wel eventjes doen.
niet eens. maar dat terzijde. ik heb ts nog niet zodanig zien reageren dat ie jort eigenhandig gaat omleggen. wat ik wel weet is dat er meer mensen 'boos' zijn op meneer kelder. ik had hem ook graag oud zien worden met de echte borsten die steeds meer gaan hangen.

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:41
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ah vandaar dat je zo gefrustreerd bent.
Waar slaat dat nou weer op

minderwaardig-mens.wmv

Verbal Verbal - donderdag 20 januari 2005 @ 23:41
none other

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hoeft niet alles waat je de ballen verstand van hebt te begrijpen.
Ik neem het zo van je aan. Jij kunt het weten.
quote:je kan ook zonder te reageren en je eens in te lezen op de hoogte zijn van bepaalde topics die jou niet direct aanstaan.
'mij niet aanstaan'?

Ik vraag waar dit over gaat. TS is daar bitter onduidelijk over en begint meteen over ruggenprikkers en dood maken.

Vandaar mijn vraag.

Jij kan ook zonder op mij te reageren mij mijn vraag laten stellen. Bijvoorbeeld.

V.

Women... You can't live with them, and yet they're everywhere...

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:42
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet eens. maar dat terzijde. ik heb ts nog niet zodanig zien reageren dat ie jort eigenhandig gaat omleggen. wat ik wel weet is dat er meer mensen 'boos' zijn op meneer kelder. ik had hem ook graag oud zien worden met de echte borsten die steeds meer gaan hangen.
Klopt hij zegt het ook niet, maar zo komt het wel min of meer over.

En de Quote moet inderdaad geen Prive of Weekend worden, maar om nou gelijk te gaan speculeren..

AAO Tracker Profile

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:42
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Symphatiek??? Dit is het toppunt van: de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet.
Jort is zeker niet pervers met ze regelmatige bezoekjes aan de yabyum?

minderwaardig-mens.wmv

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:42
eerlijk=eerlijk

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik neem het zo van je aan. Jij kunt het weten.
[..]

'mij niet aanstaan'?

Ik vraag waar dit over gaat. TS is daar bitter onduidelijk over en begint meteen over ruggenprikkers en dood maken.

Vandaar mijn vraag.

Jij kan ook zonder op mij te reageren mij mijn vraag laten stellen. Bijvoorbeeld.

V.

AllesIsZinloos AllesIsZinloos - donderdag 20 januari 2005 @ 23:42

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moeten ze een rechtzaak aanspannen en geen laag-bij-de-grond-nieuws publiceren, dit is zo low, dat kunnen we niet ontkennen.
Dat mens krijgt wat ze verdient ik zie het probleem niet.
quote:Als Nina Jort een rechtzaak aandoet dan gaat ze winnen.
Eerst zien dan geloven

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:43
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op
Zelfs mijn sarcasme begrijp je niet, neen jij komt er wel.

AAO Tracker Profile

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:43
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:42 schreef AllesIsZinloos het volgende:

[..]

Dat mens krijgt wat ze verdient ik zie het probleem niet.
[..]

Eerst zien dan geloven
Ik heb weinig verstand van juridische zaken ookal stroomt er wel geniaal juridisch bloed in mij. maar dit lijkt me toch smaad en laster en niet zo'n beetje ook.

minderwaardig-mens.wmv

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:44
eerlijk=eerlijk

zitten de 'linkse' usertjes nu ineens zielig te doen en het op te nemen voor 'rechtse' beleggers?

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:45
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:43 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Zelfs mijn sarcasme begrijp je niet, neen jij komt er wel.
Ik begrijp je sarcasme zeker, maar in ieder sarcasme zit een kern van waarheid. Mijn reactie was trouwens ook sarcastisch bedoelt, ik wilde gewoon even van je persoonlijk horen wat je bedoelde maar je draait er weer om heen.

minderwaardig-mens.wmv

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:46
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Symphatiek??? Dit is het toppunt van: de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet.
Jort is zeker niet pervers met ze regelmatige bezoekjes aan de yabyum?
Je doet nu hetzelfde als dat Jort doet (en daar heb je toch zo'n hekel aan?) met het speculeren van dat Jort elke week een hoertje naait in Yab Yum. Kom eerst maar eens met 'bewijzen' aan. Yab Yum is trouwens niet alleen een klasse A hoerentent (waar mensen met miljoenen en macht komen) maar ook een gezellige borreltent (waar ook zaken gedaan kunnen worden).

AAO Tracker Profile

Darklight Darklight - donderdag 20 januari 2005 @ 23:47
Kling Klang

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Over Jort Kelder en Nina Brink

The Power of Nightmares

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:49
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:46 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Je doet nu hetzelfde als dat Jort doet (en daar heb je toch zo'n hekel aan?) met het speculeren van dat Jort elke week een hoertje naait in Yab Yum. Kom maar eerst met 'bewijzen'. En Yab Yum is niet alleen een A klasse hoerentent (waar mensen met miljoenen en macht komen) maar ook een gezellige borreltent.
Exact ik doe nu hetzelfde wat JortKelder doet Als hij niet zo dom ging lullen over Nina, dan had ik nooit verteld dat JortKelder regelmatig in de yabyum komt.
Hij komt er trouwens niet iedere week in de yab, maar regelmatig, miminaal 1 keer in de maand.

En wat je zegt over die borrel is een weer sarcastisch bedoeld neem ik aan.

minderwaardig-mens.wmv

TrenTs TrenTs - donderdag 20 januari 2005 @ 23:50
Vriend van het volk.

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:09 schreef JohnDope het volgende:
Echt? Ik heb via-via ook gehoord dat George Bush regelmatig een komkommer helemaal in z'n reet duwt en dan gaat skippyballen, dat Albert Verlinden een innige verhouding heeft met een paard, dat Joop Braakhekke niet altijd met een pollepel de soep roert en dat Ron Brandsteder geen rijbewijs meer heeft.

"In the end we're all Springer guests, really, we just haven't been on the show." -Marilyn Manson-

Darklight Darklight - donderdag 20 januari 2005 @ 23:51
Kling Klang

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Exact ik doe nu hetzelfde wat JortKelder doet Als hij niet zo dom ging lullen over Nina, dan had ik nooit verteld dat JortKelder regelmatig in de yabyum komt.
Hij komt er trouwens niet iedere week in de yab, maar regelmatig, miminaal 1 keer in de maand.

En wat je zegt over die borrel is een weer sarcastisch bedoeld neem ik aan.
Uiteraard geloven we jou onmiddellijk als je dat zegt

The Power of Nightmares

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:51
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:50 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Echt? Ik heb via-via ook gehoord dat George Bush regelmatig een komkommer helemaal in z'n reet duwt en dan gaat skippyballen, dat Albert Verlinden een innige verhouding heeft met een paard, dat Joop Braakhekke niet altijd met een pollepel de soep roert en dat Ron Brandsteder geen rijbewijs meer heeft.
Dan geloof je het toch niet jochie, maakt mij niet uit. Ik weet dat het zo is.

minderwaardig-mens.wmv

zoalshetis zoalshetis - donderdag 20 januari 2005 @ 23:52
eerlijk=eerlijk

nogmaals, jort is ingehuurt door sommige speculanten om nina door het slijk te halen. joegoslaven worden ingehuurd om jort van de voorkant een paar kogels door zijn lijf te trimmen. heeft niks met nina te maken, wel met enkele andere mensen die jort niet zo graag mogen.

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:52
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef Darklight het volgende:

[..]

Uiteraard geloven we jou onmiddellijk als je dat zegt
Waarom zou nina brink wel lekker sexueel genieten en waarom zou JortKelder niet in de yab komen

minderwaardig-mens.wmv

Darklight Darklight - donderdag 20 januari 2005 @ 23:52
Kling Klang

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maak eens een keer stiekem een pic, en post die op FOK!

The Power of Nightmares

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:52
Person of the year 2004

Ik mag misschien wel JohnDope heten, maar morgen loop ik weer in 3delig.

minderwaardig-mens.wmv

Darklight Darklight - donderdag 20 januari 2005 @ 23:53
Kling Klang

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waarom zou nina brink wel lekker sexueel genieten en waarom zou JortKelder niet in de yab komen
Wat boeit mij het nou of die Jort naar yabyummie gaat, moet die zelf weten

The Power of Nightmares

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:53
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Duizenden fotografen/papparazzi op straat maar nog nooit, maar dan ook nooit is er 'n roddel geweest over dat Jort Kelder wel eens hoertjes zou naaien in Yab Yum.

You know you fucked up right? I know you do.

AAO Tracker Profile

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:54
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef Darklight het volgende:

[..]

Wat boeit mij het nou of die Jort naar yabyummie gaat, moet die zelf weten
Kijk jou boeit het niet maar ik neem aan dat Georgina dit niet zo leuk vindt.
Wat maakt mij het nou uit op wat voor manier Nina van sex geniet, zij is vrijgezel.

minderwaardig-mens.wmv

Darklight Darklight - donderdag 20 januari 2005 @ 23:55
Kling Klang

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk jou boeit het niet maar ik neem aan dat Georgina dit niet zo leuk vindt.
Wat maakt mij het nou uit op wat voor manier Nina van sex geniet, zij is vrijgezel.
Je zou Jort kunnen gaan chanteren

The Power of Nightmares

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:55
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Duizenden fotografen/papparazzi op straat maar nog nooit, maar dan ook nooit is er 'n roddel geweest over dat Jort Kelder wel eens hoertjes zou naaien in Yab Yum.

You know you fucked up right? I know you do.

Haha ja ben meestal ook eerder bij bepaald nieuws dan de media.

Ik vraag me af, waarom zou je Jort wel geloven en mij niet. Een beetje zielig hoor.

minderwaardig-mens.wmv

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:56
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:52 schreef JohnDope het volgende:
Ik mag misschien wel JohnDope heten, maar morgen loop ik weer in 3delig.
Ja en? Wil je nu aantonen dat je een of andere succesvolle zakenman bent? Kerel, maak jezelf niet langer belachelijk en ga iets nuttigs doen, zodat je morgen weer lekker kan programmeren en je af kan trekken op de naaktfoto's van Georgina Verbaan.

AAO Tracker Profile

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:56
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:56 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja en? Wil je nu aantonen dat je een of andere succesvolle zakenman bent? Kerel, maak jezelf niet langer belachelijk en ga iets nuttigs doen, zodat je morgen weer lekker kan programmeren en je af kan trekken op de naaktfoto's van Georgina Verbaan.
Morgen hoef ik niet te proggen en ik heb geen foto`s nodig ik kom wel aan me trekken, je moest is weten, grijnzz.
Maargoed jij speelt het netzoals Jort weer kansloos op de man

minderwaardig-mens.wmv

golfer golfer (Moderator) - donderdag 20 januari 2005 @ 23:56
Uitb(ui)ater Hools-vbl café

Deja vu:
Nina Brink en haar avontuurtjes in de kelder.
De Nina Brink-gate - Genaaid door Nina.

Gevoel voor humor is niet aan te leren.
Poeff...gone! ©golfer

Fillipe Fillipe - donderdag 20 januari 2005 @ 23:58
Allemaal prutsers

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vraag me af, waarom zou je Jort wel geloven en mij niet. Een beetje zielig hoor.
Omdat Jort hersens en zich bewezen heeft Omdat jij een of andere ... bent die van mama nog eventjes op internet mag kijken voordat paps je een verhaaltje voorleest?

AAO Tracker Profile

JohnDope JohnDope - donderdag 20 januari 2005 @ 23:59
Person of the year 2004

quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:58 schreef Fillipe het volgende:
[quote]Op donderdag 20 januari 2005 23:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[/quote

Omdat Jort hersens en zich bewezen heeft Omdat jij een of andere ... bent die van mama nog eventjes op internet mag kijken voordat paps je een verhaaltje voorleest?
Jochie jochie jochie je moet het niet steeds op de man spelen.
Maargoed ik woon als sinds me 17de op mijzelf en jij?

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24659888
Kort gezegd komt het er op neer:

Jort kelder is ziek bezig, hij is de ketel die de pot verwijt dat hij zwart ziet.
Jort komt namelijk ook regelmatig in de yabyum en dan komt hij niet voor presentaties als je begrijpt wat ik bedoel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24659907
En maak is die zoekfunctie stakkers, ik heb gezocht op nina brink alleen die nep-query had geen resultaten.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:11:10 #24
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24660003
Dat zal me nu echt aan mijn harige aars roesten. Als ze dat wil moet ze dat doen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:17:12 #25
15080 static
pi_24660143
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:06 schreef JohnDope het volgende:
En maak is die zoekfunctie stakkers, ik heb gezocht op nina brink alleen die nep-query had geen resultaten.
Denk je nou echt dat zo'n lap tekst effect heeft behalve irritaties?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:18:16 #26
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24660164
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:17 schreef static het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit, morgen loopt hij weer in 3-delig.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_24661619
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:17 schreef static het volgende:

[..]

Nouja ik vond het gewoon bijdehand dat het topic dicht ging. Dat topic van me paste perfect in het nieuwsforum thuis ik snap niet waarom die gesloten is. Dit hoort zeker niet in shownieuws thuis laten we even reeel blijven, dit nieuws ligt wel een paar leveltjes hoger dan shownieuws. Shownieuws is leuk, maar dat is meer voor corvee.
pi_24663226
Als er de naam van een bekende Nederlander in voorkomt, wordt het tegenwoordig in SHOW geplaatst, ik heb daar al vaker tegen geprotesteerd.
pi_24669441
Van Retecool.com:
quote:
Nina Gate II

Vanaf drie uur kruipen Jort Kelder en Eric Smit bij Robert Jensen aan tafel, en wordt een deel van de bewuste audiofragmenten geopenbaard. Zet dus voor één keer Shoutcast even uit en navigeer richting Jensen in de Middag. Overigens heeft Meesteres Nina nog geen besluit genomen over een eventuele rechtzaak.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 16:35:06 #30
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24671136
goed voor die bitch@
don't give me that fucking bullshit
pi_24671542
Waarom moet dit openbaar worden? Is daar echt zo'n behoefte naar bij de mensen? Ik vind dat zaken uit de slaapkamer (of kelder in dit geval) gewoon privé moeten blijven hoor. Je kan zo iemand flink breken.
Wat maakt het nou uit wat iemand in zijn seksleven doet. Echt zo'n Telegraaf-SBS shownieuws zaak dit
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:10:28 #32
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24671629
die Nina probeert altijd weer de aandacht te trekken..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:39:13 #33
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24676938
Jort was al geen goede vriend van Endstra, en laat die Endstra nou ook banden hebben gehad met Nina Brink.

Hmmm.......... maja het zal wel niks met elkaar van doen hebben
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:10:00 #34
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_24677721
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nina heeft ook al die aandeelhouders genaaid.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:27:22 #35
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24681715
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:10 schreef sooty het volgende:

[..]

Nina heeft ook al die aandeelhouders genaaid.
ja diep en hard ook
pi_24684852
Geweldig verhaal dit, vind het wel nieuwswaarde heben als Nina die kerel op slinkse wijze uit het bedrijf heeft gewerkt...

Moet er persoonlijk niet aan denken trouwens om Nina Brink een beurt te geven. Ik stop mijn lul nog liever in een pot zoutzuur. Al zal Nina ook wel een zure sloot hebben denk ik zo....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:20:10 #37
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24685230
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Geweldig verhaal dit, vind het wel nieuwswaarde heben als Nina die kerel op slinkse wijze uit het bedrijf heeft gewerkt...

Moet er persoonlijk niet aan denken trouwens om Nina Brink een beurt te geven. Ik stop mijn lul nog liever in een pot zoutzuur. Al zal Nina ook wel een zure sloot hebben denk ik zo....
ik denk het ook.....je moet daar met extra bescherming in...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:16:01 #38
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24696223
Ik vind het heerlijk.
pi_24696258
'Yeahhh baby, Spank Me on the Assssss' .
X
X
X
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:24:23 #40
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24696350
Dat wordt eng dromen vannacht.....

En bedankt Jort
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24705856
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:20 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik denk het ook.....je moet daar met extra bescherming in...
Kijk dat het bij jou niet zo kosjer is, dat betekent nog niet dat het bij nina brink ook zo is.
pi_25437956
Gna Gna hebben jullie het gehoord?
Die telefoonrekening is opgevraagd van die rioolverslaggever die sm-verhalen over nina heeft gepubliceerd. (of die verhalen nou waar zijn of niet dat moet je niet publiceren)

Maargoed nu gaat waarschijnlijk hetzelfde gebeuren wat ik zou doen namelijk:
Die hele telefoonspecificatie wordt doorgespit opzoek naar de bronnen voordat artikel en als die bronnen zijn achterhaald worden daar privedetectives opgezet en wordt precies alle rotte dingen van die bronnen bijgehouden en daar worden die bronnen vervolgens mee kapot gemaakt.
En als klapper op de vuurpijl wordt ook nog even het perverse leven van die riooljournalist door gespit en die wordt vervolgens ook kapot gemaakt.
Ik zeg altijd maar zo.... als je niet in een oorlog terecht wilt komen, dan moet je mensen nooit dingen flikken waarvan je wilt dat ze die dingen jou ook niet flikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')