Nee, geen kom. Of hij moet zo absurd groot zijn (want je mag m immers maar voor de helft vullen, wil je dat er een goede zuurstofcirculatie komt) dat je net zo goed een bak kan kopen, want die is goedkoper. En een heel groot aquarium hoeft ook niet eens, zolang het maar rechthoekig, liggend en groot genoeg is . Tegenwoorig heb je zelfs heel grote faunaboxen die spotgoedkoop zijn en waar aardig wat litertjes in kunnen. Dat is gewoon een plastic bak, maar een vis zal het daar heel wat beter in doen dan in een ronde kom of een vaas.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:33 schreef XQZ-me het volgende:
een grotere kom...... anders koop gelijk een groot aquarium.....kunnen ze niet gaan zeuren over dat het te klein is.....
Euthanasie is misschien een goede oplossing jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef Redux het volgende:
Dus mijn wc is een beter kom dan de kom die ik nu heb??
een A-Q-U-A-R-I-U-Mquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat voor foto moet ik vanavond hier posten om aan te tonen dat Herman echt mijn vis is??
en ik heb nog steeds geen goed alternatief op mijn vaas gehoord.
Kom, vaas, whatever, visjes zijn er ongelukkig inquote:
Ik bedoel een foto van een kom,bak die wel geschikt is voor een vis!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef erodome het volgende:
Maar je zou een aquarium moeten hebben...
Je weet wel, zo'n ding...
[afbeelding]
Of als je perse iets wil hebben wat ook nog een beetje mooi staat, denk dan eens een een speciaal gevormde bak, zoals zoiets bv...
[afbeelding]
Of je gaat echt overboard en laat een aquarium in je muur zetten
[afbeelding]
zie toch wat ik quote man, jij zocht een goed alternatief op je vaas en ik zeg voor de 1000e keer 'aquarium', waarop jij zegt 'ik heb geen aquarium'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik hep helemaal geen aquarium! Ik heb een vaas!!!!
Volgens mij zit jij die arme jongen zwaar in de zeik te nemen, want zeg nou zelf een heel aquarium voor 1 goudvis?!quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zie toch wat ik quote man, jij zocht een goed alternatief op je vaas en ik zeg voor de 1000e keer 'aquarium', waarop jij zegt 'ik heb geen aquarium'.![]()
er zou een soort diploma moeten komen voor mensen die een huisdier willen
Gaaf! Wat kost dat?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef erodome het volgende:
Of je gaat echt overboard en laat een aquarium in je muur zetten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij die arme jongen zwaar in de zeik te nemen, want zeg nou zelf een heel aquarium voor 1 goudvis?!.
Redux, niet doen hoor!!!!!!111!quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Als je besluit liever gewoon een tulp in je vaas te doen wil ik Herman wel adopteren hoor
Gatver!quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Koop een faunabox van 10 liter, kost je ongeveer een tientje.
[afbeelding]
En anders zijn er ook nog glazen bakken van dat formaat die ook niet zoveel kosten.
Stop er wat grind in, stenen, en wat plantjes. Lees http://www.mypetstop.com/(...)uarium+inrichten.htm
En koop zo'n automatisch voerapparaatje zodat dat beest elke dag normaal kan eten.
[afbeelding]
Dan pas je toch even je interieur aan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Gatver!In die doos wil Herman nog niet levend gezien worden!! Bovendien, dat gaat dus echt niet passen bij mijn interieur he?!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
. Lees http://www.mypetstop.com/(...)uarium+inrichten.htm
quote:Dit betekent dat 20 tot 30% van het water door een slang afgeheveld moet worden en vervangen door vers water (let er wel op geen vissen mee te zuigen).
Tja... als de TS vindt dat een vaas vol poepwater waar een bijna-vissenlijkje in dobbert, mooi bij z'n interieur past, dan vraag ik me af hoe hij woont. Waarschijnlijk smeert hij z'n eigen stront op de muur, want dat geeft zo'n leuk effect.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, als bij jouw interieur half dode vissen in kleine vaasjes met groen water horen dan raad ik je een doodgeknuppeld slaafje aan kettingen aan, staat ook mooi aan de muur
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:09 schreef XemmyX het volgende:
dan gaat ie maar dood!
Kun je ook wat anders zeggen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???![]()
Het is wel mijn vis waar je het nu over hebt he? Heb jij wel eens huisdieren gehad? Nee zeker?
Nee ik heb er 7quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???![]()
Het is wel mijn vis waar je het nu over hebt he? Heb jij wel eens huisdieren gehad? Nee zeker?
Ja, anders ga je er ook nog even serieus op in.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Nee ik heb er 7
Vroeger een goudvis 7 jaar gehad!!
Als jij vind dat de vis in de vaas moet blijven, omdat bij je interieur vind staan, moet je dat vooral doen SUKKEL
andere merkquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
Ik heb helemaal geen goudvis. Mijn goudvis heeft dopogen, dus het is een heel ander merk. Zie je nou dat je er helemaal geen verstand van hebt?
Wat staat er op z'n labeltje?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
Ik heb helemaal geen goudvis. Mijn goudvis heeft dopogen, dus het is een heel ander merk. Zie je nou dat je er helemaal geen verstand van hebt?
Ja stom van mij he! Maar zal hij zelf wel eens door hebben, hoe dom dat hij eigenlijk isquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, anders ga je er ook nog even serieus op in.....![]()
hahaquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat staat er op z'n labeltje?40 graden wassen in poepbruin water?
![]()
Je zou denken dat mensen van zulk niveau niet eens op zichzelf kunnen wonen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:22 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Ja stom van mij he! Maar zal hij zelf wel eens door hebben, hoe dom dat hij eigenlijk is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |