abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24760604
Een bewegende foto???
pi_24760621
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:33 schreef XQZ-me het volgende:
een grotere kom... ... anders koop gelijk een groot aquarium.....kunnen ze niet gaan zeuren over dat het te klein is.....
Nee, geen kom. Of hij moet zo absurd groot zijn (want je mag m immers maar voor de helft vullen, wil je dat er een goede zuurstofcirculatie komt) dat je net zo goed een bak kan kopen, want die is goedkoper. En een heel groot aquarium hoeft ook niet eens, zolang het maar rechthoekig, liggend en groot genoeg is . Tegenwoorig heb je zelfs heel grote faunaboxen die spotgoedkoop zijn en waar aardig wat litertjes in kunnen. Dat is gewoon een plastic bak, maar een vis zal het daar heel wat beter in doen dan in een ronde kom of een vaas.
...
pi_24760653
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Nee, geen kom.
Ik heb geen kom.
pi_24760955
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef Redux het volgende:
Dus mijn wc is een beter kom dan de kom die ik nu heb??
Euthanasie is misschien een goede oplossing ja
Tap tap tap
pi_24761009
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:25 schreef Redux het volgende:

[..]

Wat voor foto moet ik vanavond hier posten om aan te tonen dat Herman echt mijn vis is??

en ik heb nog steeds geen goed alternatief op mijn vaas gehoord.
een A-Q-U-A-R-I-U-M
Tap tap tap
pi_24761065
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:55 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik heb geen kom.
Kom, vaas, whatever, visjes zijn er ongelukkig in
Als je besluit liever gewoon een tulp in je vaas te doen wil ik Herman wel adopteren hoor
Tap tap tap
pi_24761146
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

een A-Q-U-A-R-I-U-M
Ik hep helemaal geen aquarium! Ik heb een vaas!!!!
pi_24761459
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:49 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]
Ik bedoel een foto van een kom,bak die wel geschikt is voor een vis!

Zo is er meer duidelijk over de grote/vorm etc die een goudvis/gup nodig heeft.

Dit is niet alleen aan ts gericht maar aan iedereen

Dus: foto's van kommen/bakken die goed zijn om een vis in te houden
pi_24761494
Maar je zou een aquarium moeten hebben...

Je weet wel, zo'n ding...

Of als je perse iets wil hebben wat ook nog een beetje mooi staat, denk dan eens een een speciaal gevormde bak, zoals zoiets bv...

Of je gaat echt overboard en laat een aquarium in je muur zetten
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24761623
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef erodome het volgende:
Maar je zou een aquarium moeten hebben...

Je weet wel, zo'n ding...
[afbeelding]

Of als je perse iets wil hebben wat ook nog een beetje mooi staat, denk dan eens een een speciaal gevormde bak, zoals zoiets bv...
[afbeelding]

[afbeelding]
! Voor 1 goudvis?
pi_24761652
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:22 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik hep helemaal geen aquarium! Ik heb een vaas!!!!
zie toch wat ik quote man, jij zocht een goed alternatief op je vaas en ik zeg voor de 1000e keer 'aquarium', waarop jij zegt 'ik heb geen aquarium'.
er zou een soort diploma moeten komen voor mensen die een huisdier willen
Tap tap tap
pi_24761711
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

zie toch wat ik quote man, jij zocht een goed alternatief op je vaas en ik zeg voor de 1000e keer 'aquarium', waarop jij zegt 'ik heb geen aquarium'.
er zou een soort diploma moeten komen voor mensen die een huisdier willen
Volgens mij zit jij die arme jongen zwaar in de zeik te nemen, want zeg nou zelf een heel aquarium voor 1 goudvis?! .
pi_24761752
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef erodome het volgende:

Gaaf! Wat kost dat?
pi_24761775
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:57 schreef Stali. het volgende:

[..]

Volgens mij zit jij die arme jongen zwaar in de zeik te nemen, want zeg nou zelf een heel aquarium voor 1 goudvis?! .
Tap tap tap
pi_24761808
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:01 schreef Redux het volgende:

[..]

Gaaf! Wat kost dat?
Iemandt??
pi_24761848
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef CherryLips het volgende:

Als je besluit liever gewoon een tulp in je vaas te doen wil ik Herman wel adopteren hoor
Redux, niet doen hoor!!!!!!111!
Dan weet je zeker dat Herman binnen een jaar dood is!
pi_24761922
Koop een faunabox van 10 liter, kost je ongeveer een tientje.

En anders zijn er ook nog glazen bakken van dat formaat die ook niet zoveel kosten.

Stop er wat grind in, stenen, en wat plantjes. Lees http://www.mypetstop.com/(...)uarium+inrichten.htm

En koop zo'n automatisch voerapparaatje zodat dat beest elke dag normaal kan eten.

...
pi_24761967
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:01 schreef Redux het volgende:

[..]

Gaaf! Wat kost dat?
En hoe kuis je dat en zo?
pi_24762080
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Koop een faunabox van 10 liter, kost je ongeveer een tientje.

[afbeelding]

En anders zijn er ook nog glazen bakken van dat formaat die ook niet zoveel kosten.

Stop er wat grind in, stenen, en wat plantjes. Lees http://www.mypetstop.com/(...)uarium+inrichten.htm

En koop zo'n automatisch voerapparaatje zodat dat beest elke dag normaal kan eten.

[afbeelding]
Gatver! In die doos wil Herman nog niet levend gezien worden!! Bovendien, dat gaat dus echt niet passen bij mijn interieur he?!
pi_24762148
oh. my. god.
Tap tap tap
pi_24762167
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:43 schreef Redux het volgende:

[..]

Gatver! In die doos wil Herman nog niet levend gezien worden!! Bovendien, dat gaat dus echt niet passen bij mijn interieur he?!
Dan pas je toch even je interieur aan?
En hoe weet jij nou wat Herman wil? Ben jij Herman? Lijkt me lastig typen, met die vinnen.
...
pi_24762186
Maargoed, als bij jouw interieur half dode vissen in kleine vaasjes met groen water horen dan raad ik je een doodgeknuppeld slaafje aan kettingen aan, staat ook mooi aan de muur
Tap tap tap
pi_24762238
quote:
quote:
Dit betekent dat 20 tot 30% van het water door een slang afgeheveld moet worden en vervangen door vers water (let er wel op geen vissen mee te zuigen).
pi_24762271
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:53 schreef Murray het volgende:

[..]

[..]

Je hebt van die rare mensen
Tap tap tap
pi_24762354
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, als bij jouw interieur half dode vissen in kleine vaasjes met groen water horen dan raad ik je een doodgeknuppeld slaafje aan kettingen aan, staat ook mooi aan de muur
Tja... als de TS vindt dat een vaas vol poepwater waar een bijna-vissenlijkje in dobbert, mooi bij z'n interieur past, dan vraag ik me af hoe hij woont. Waarschijnlijk smeert hij z'n eigen stront op de muur, want dat geeft zo'n leuk effect.
...
pi_24762389
Kunnen hier alsjeblieft alleen mensen reageren die er verstand van hebben, en niet zomaar jan en allevis? Ik heb echt het beste met Herman voor, maar dit wordt me gewoon tegek als zomaar iedereen denkt te moeten reageren. Aandacht teveel ofzo???
pi_24762500
Jeetje REDUX zeur niet zo! Je vraagt om tips, nou die krijg je!

Doe je vis uit die vaas, en doe hem in een grote bak, faunabox van 10 liter en als je dat niet bij je interieur vind staan, koop je iets anders maar wel iets anders dan een vaas! Zo gaat herman geheid dood! En z'n automatisch voerapparaatje is ook geen slecht idee, aangezien Herman elke dag voer nodig heeft!!

Dus niet zeuren, en al helemaal niet " dat past niet bij mijn interieur" dan laat je herman lekker zitten waar hij nu ook zit, dan gaat ie maar dood!
pi_24762558
you go girl
Tap tap tap
pi_24762576
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:09 schreef XemmyX het volgende:
dan gaat ie maar dood!
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???
Het is wel mijn vis waar je het nu over hebt he? Heb jij wel eens huisdieren gehad? Nee zeker?
pi_24762658
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef Redux het volgende:

[..]

Het is wel mijn vis waar je het nu over hebt he? Heb jij wel eens huisdieren gehad? Nee zeker?
Kun je ook wat anders zeggen?
Tap tap tap
pi_24762700
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee ik heb er 7

Vroeger een goudvis 7 jaar gehad!!

Als jij vind dat de vis in de vaas moet blijven, omdat bij je interieur vind staan, moet je dat vooral doen SUKKEL
pi_24762712
Zorg jij eerst maar beter voor je eigen vis, voordat je over andere gaat oordelen
pi_24762713
Ik heb helemaal geen goudvis. Mijn goudvis heeft dopogen, dus het is een heel ander merk. Zie je nou dat je er helemaal geen verstand van hebt?
pi_24762715
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef XemmyX het volgende:

[..]

Nee ik heb er 7

Vroeger een goudvis 7 jaar gehad!!

Als jij vind dat de vis in de vaas moet blijven, omdat bij je interieur vind staan, moet je dat vooral doen SUKKEL
Ja, anders ga je er ook nog even serieus op in.....
pi_24762726
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
Ik heb helemaal geen goudvis. Mijn goudvis heeft dopogen, dus het is een heel ander merk. Zie je nou dat je er helemaal geen verstand van hebt?
andere merk
pi_24762744
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
Wat staat er op z'n labeltje? 40 graden wassen in poepbruin water?
Tap tap tap
pi_24762750
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:21 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja, anders ga je er ook nog even serieus op in.....
Ja stom van mij he! Maar zal hij zelf wel eens door hebben, hoe dom dat hij eigenlijk is
pi_24762761
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat staat er op z'n labeltje? 40 graden wassen in poepbruin water?
haha
pi_24762763
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:22 schreef XemmyX het volgende:

[..]

Ja stom van mij he! Maar zal hij zelf wel eens door hebben, hoe dom dat hij eigenlijk is
Je zou denken dat mensen van zulk niveau niet eens op zichzelf kunnen wonen...
Tap tap tap
pi_24762776
Ik ga vanavond gewoon alle planten eruit halen, de magneetknikkers eruit halen, en nieuw Herman voer geven.
Hoe warm moet het nieuwe water zijn wat ik erin moet doen? M'n vriend zegt ongeveer 10 graden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')