Euthanasie is misschien een goede oplossing jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef Redux het volgende:
Dus mijn wc is een beter kom dan de kom die ik nu heb??
een A-Q-U-A-R-I-U-Mquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat voor foto moet ik vanavond hier posten om aan te tonen dat Herman echt mijn vis is??
en ik heb nog steeds geen goed alternatief op mijn vaas gehoord.
Kom, vaas, whatever, visjes zijn er ongelukkig inquote:
Ik bedoel een foto van een kom,bak die wel geschikt is voor een vis!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef erodome het volgende:
Maar je zou een aquarium moeten hebben...
Je weet wel, zo'n ding...
[afbeelding]
Of als je perse iets wil hebben wat ook nog een beetje mooi staat, denk dan eens een een speciaal gevormde bak, zoals zoiets bv...
[afbeelding]
Of je gaat echt overboard en laat een aquarium in je muur zetten
[afbeelding]
zie toch wat ik quote man, jij zocht een goed alternatief op je vaas en ik zeg voor de 1000e keer 'aquarium', waarop jij zegt 'ik heb geen aquarium'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik hep helemaal geen aquarium! Ik heb een vaas!!!!
Volgens mij zit jij die arme jongen zwaar in de zeik te nemen, want zeg nou zelf een heel aquarium voor 1 goudvis?!quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zie toch wat ik quote man, jij zocht een goed alternatief op je vaas en ik zeg voor de 1000e keer 'aquarium', waarop jij zegt 'ik heb geen aquarium'.![]()
er zou een soort diploma moeten komen voor mensen die een huisdier willen
Gaaf! Wat kost dat?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef erodome het volgende:
Of je gaat echt overboard en laat een aquarium in je muur zetten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij die arme jongen zwaar in de zeik te nemen, want zeg nou zelf een heel aquarium voor 1 goudvis?!.
Redux, niet doen hoor!!!!!!111!quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Als je besluit liever gewoon een tulp in je vaas te doen wil ik Herman wel adopteren hoor
Gatver!quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Koop een faunabox van 10 liter, kost je ongeveer een tientje.
[afbeelding]
En anders zijn er ook nog glazen bakken van dat formaat die ook niet zoveel kosten.
Stop er wat grind in, stenen, en wat plantjes. Lees http://www.mypetstop.com/(...)uarium+inrichten.htm
En koop zo'n automatisch voerapparaatje zodat dat beest elke dag normaal kan eten.
[afbeelding]
Dan pas je toch even je interieur aan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Gatver!In die doos wil Herman nog niet levend gezien worden!! Bovendien, dat gaat dus echt niet passen bij mijn interieur he?!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
. Lees http://www.mypetstop.com/(...)uarium+inrichten.htm
quote:Dit betekent dat 20 tot 30% van het water door een slang afgeheveld moet worden en vervangen door vers water (let er wel op geen vissen mee te zuigen).
Tja... als de TS vindt dat een vaas vol poepwater waar een bijna-vissenlijkje in dobbert, mooi bij z'n interieur past, dan vraag ik me af hoe hij woont. Waarschijnlijk smeert hij z'n eigen stront op de muur, want dat geeft zo'n leuk effect.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, als bij jouw interieur half dode vissen in kleine vaasjes met groen water horen dan raad ik je een doodgeknuppeld slaafje aan kettingen aan, staat ook mooi aan de muur
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:09 schreef XemmyX het volgende:
dan gaat ie maar dood!
Kun je ook wat anders zeggen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???![]()
Het is wel mijn vis waar je het nu over hebt he? Heb jij wel eens huisdieren gehad? Nee zeker?
Nee ik heb er 7quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe bedoelt je dan gaat ie maar dood???![]()
Het is wel mijn vis waar je het nu over hebt he? Heb jij wel eens huisdieren gehad? Nee zeker?
Ja, anders ga je er ook nog even serieus op in.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Nee ik heb er 7
Vroeger een goudvis 7 jaar gehad!!
Als jij vind dat de vis in de vaas moet blijven, omdat bij je interieur vind staan, moet je dat vooral doen SUKKEL
andere merkquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
Ik heb helemaal geen goudvis. Mijn goudvis heeft dopogen, dus het is een heel ander merk. Zie je nou dat je er helemaal geen verstand van hebt?
Wat staat er op z'n labeltje?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
Ik heb helemaal geen goudvis. Mijn goudvis heeft dopogen, dus het is een heel ander merk. Zie je nou dat je er helemaal geen verstand van hebt?
Ja stom van mij he! Maar zal hij zelf wel eens door hebben, hoe dom dat hij eigenlijk isquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, anders ga je er ook nog even serieus op in.....![]()
hahaquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat staat er op z'n labeltje?40 graden wassen in poepbruin water?
![]()
Je zou denken dat mensen van zulk niveau niet eens op zichzelf kunnen wonen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:22 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Ja stom van mij he! Maar zal hij zelf wel eens door hebben, hoe dom dat hij eigenlijk is![]()
Hoe weet jij dat nou? Jij denkt dat ik een goudvis heb, maar mijn goudvis is geen goudvis want hij heeft dopogen. Een goudvis heeft geen dopogen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:27 schreef XemmyX het volgende:
Die vis die je hebt is een koud water vis!
En zonder planten stikt ie!
Hier heb je het al, een van je eerdere post!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar deze kom staat het mooist bij m'n inrichting (lees: interieur).
Jawel een goudvis met dopogen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:33 schreef XemmyX het volgende:
Nou een gup dan!
Is het zelfde als een goudvis, maar dan met dopogen!
Weet je zelf wel wat voor een merkhet is?
Of is het een zijquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:34 schreef XemmyX het volgende:
Jeetje zeg, wat is hij dom..
Ziet ie dat nou zelf niet in
Ik geloof wel dat je een vis hebt die je mishandelt. Ik geloof alleen niet dat je zo dom bentquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:41 schreef Redux het volgende:
Ik zal vanavond wel een foto posten van Herman. Dan zullen jullie zien dat ik hem echt heb.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Arm gemuteerd beestSpeciaal verminkt zodat hij in kleine vieze vaasjes kan dobberen op het bureau van achterlijken
![]()
Kom verdikke van die wc af!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:06 schreef Redux het volgende:
Okay, ik ben thuis, en ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
Moment, ik moet even naar de wc, ben ik zo terug.
Kijk maar eens hier...quote:
En als ramptoeristen wachten wij op de foto's.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat hij Herman een uitgebreide begrafenis op de wc aan 't geven is
Foto?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef Redux het volgende:
O ja! Herman...
Nou, het goede nieuws is dat Herman weer in z'n oude vertrouwde ronde kom rondzwemt, het slechte nieuws is dat de kom lelijk is.
Ik had de gekraakte versie en ook uitgespeeld!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:38 schreef XQZ-me het volgende:
ik heb het ultieme spel voor Redux gevonden.....ik bedoel hij heeft wel tijd om achter zun computer te zitten, maar geen tijd om zijn vis te voeren....dan gaat hij dit virtueel leren !
http://www.popcap.com/launchpage.php?theGame=insaniquarium&src=big8
(click op play game)ik ben er al verslaafd aan
Je interieur, wat doe je?!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:47 schreef Redux het volgende:
Ik vond ark of noah lachen!!
Met m'n funky mobilecam gemaakt, Herman in z'n ouwe kom:
[afbeelding]
mijn gekraakte versie is na 1 uur spelen verlopen.....kun je mij de license key sturen ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik had de gekraakte versie en ook uitgespeeld!!
Het is inderdaad een krankzinnig spel en halverwege heb ik voor dat spel een nieuwe muis moeten kopen.
-edit- Per mail voor de zekerheid.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:54 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
mijn gekraakte versie is na 1 uur spelen verlopen.....kun je mij de license key sturen ?![]()
enne redux.....deze kom is een grote vooruit gang!
pak email uit mun profiel maarquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:06 schreef Stali. het volgende:
[..]
-edit- Per mail voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef Georges het volgende:
Jeetje, als ik hier mod was, was deze allang op slot. Kansloos figuur.
De TS heeft het verstand van een garnaal of de zogenaamde vis is al lang de pijp uit.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds redelijk ontopic, dus waarom niet.
Ik ben benieuwd of ie ontopic een natuurlijk slotje gaat halen
OT :
Ruimere kom.
Iets beter voor Herman
Heb je ook een close-up van hem?
En zitten er nu plantjes in zie ik ?
Bij dit soort topics hoef je niet zo serieus te kijken hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:49 schreef Georges het volgende:
Het gaat ontopic maar TS heeft het verstand van een garnaal of de zogenaamde vis is al lang de pijp uit.
En wat jij vraagt is al tig keer gevraagd.
Als Herman ooit bestaan heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij dit soort topics hoef je niet zo serieus te kijken hoor
Lighten up
Herman krijgt op deze manier toch lekker veel aandacht voor een vis
Kun je zien dat je goed oplet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:08 schreef Redux het volgende:
Wat is een faunabox? En wat kost zoiets??
Moet ik daar serieus op ingaan!quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:28 schreef Redux het volgende:
Jah maar jij hebt zeker ook geen mooi interieur.
Omdat er een paar pagina's terug een foto van henk en zijn kom staatquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:01 schreef Redux het volgende:
Hoe weet jij nou of de kom van Henk te klein is voor Herman en Henk?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |