Wat een onzin, ook een politici mag zijn/haar eigen menig hebben. Volgens mij gaf Verdonk deze en daar is helemaal niets verkeerd aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:42 schreef SCH het volgende:
Donner is minister van justitie, die gaat hierover. Het is niet gebruikelijk en gewenst dat anderen hierover spreken.
Enneh, milagro, met jouw eeuwige als: Als Wouter Bos er iets over had gezegd, was jij door het lint gegaan.
quote:Minister Rita Verdonk van Integratie ergert zich aan de in haar ogen eenzijdige reacties op dood van tasjesdief Ali el Bejjati uit Amsterdam.
''Als wij hier in Nederland van elkaars spullen afblijven, dan had die mevrouw nu gewoon boodschappen gedaan en dan had die jongen op zijn scooter rondgereden. Dat is niet gebeurd,'' zei ze gisteren.
De VVD-minister Verdonk neemt afstand van de bewering dat het om moord gaat. ''Voor mij is dit nog geen moord.'' De vrouw is immers niet rond gaan rijden met het idee 'die mag ik niet dus die ga ik maar eens doodrijden', aldus Verdonk. ''Maar ik pleit niemand vrij,'' voegde ze eraan toe.
Beide laten zich uit over de eenzijdige reacties , NIET over de beslissing van OM of wat dan ook.quote:De woedende reacties in Oost op de dood van de overleden verdachte zijn Cohen in het verkeerde keelgat geschoten. ''Als gezegd wordt 'iedereen steelt wel eens een tasje,' dan heb ik daar geen goed woord voor over. En ik vind ook dat te veel ontkend wordt dat het begon met een tasjesroof.''
Dat het slachtoffer een criminele achtergond heeft, is volgens Cohen niet iets om te bagatelliseren. ''We praten continu over overlast- dit ís overlast, en daar hebben we met z'n allen meer dan genoeg van. Dat moet je onder ogen zien, ook al ben je in de rouw.''
De zaak is onder de rechter.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:06 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Wat een onzin, ook een politici mag zijn/haar eigen menig hebben. Volgens mij gaf Verdonk deze en daar is helemaal niets verkeerd aan.
Net zoals de zaak van de moordenaar van van gogh onder de rechter is, maar je vond het ook erg ok dat brinkhorst daar z'n mening over gaf. Ik vind het opmerkelijk dat je hier opeens niet ok vind dat een minister haar mening over deze zaak geeft.quote:
Dan weet jij meer dan de rest van Nederland. Er is nog slechts sprake van onderzoek. Er is nog geen aanklacht ingediend, dus de zaak s helemaal nog niet 'onder de rechter'. Het OM kan besluiten niet tot vervolging over te gaan, bijvoorbeeld.quote:
De minister wijst er op dat diefstal van de tas de aanleiding is geweest. Als de diefstal niet was gepleegd, had de vrouw nu gewoon in haar huiselijke omgeving gezeten en had de jongen nog op de scooter gezeten, aldus Verdonk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:34 schreef machteld het volgende:
WAT hebben Verdonk en Wilders PRECIES gezegd, en wat was daar verkeerd aan?
Scherp, dit gaat volgens mij idd over Mo B en niet Aliquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Vreemd dat in die lijst uit het Parool gesproken wordt over iemand die in 2002 al 20 was geworden terwijl Ali el B. volgens de meer recentere berichten na zijn dood pas 19 is
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan de rest van Nederland. Er is nog slechts sprake van onderzoek. Er is nog geen aanklacht ingediend, dus de zaak s helemaal nog niet 'onder de rechter'. Het OM kan besluiten niet tot vervolging over te gaan, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]Dan bevestig je dus wat ik zeg waarvoor dank
![]()
Er wordt onder zocht wat er met de zaak gebeurt en politici horen dat niet te beinvloeden. Kan me herinneren dat jij daar bij Volkert nog heel fanatiek over was. Maar een mens kan veranderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Jij roept dat de zaak onder de rechter is. Ik geef aan dat je uit je nek lult en dan bevestig ik wat jij zegt?
*proest* brinkhorst mocht van jou uitstekend de zaak op mohammed b beinvloeden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wordt onder zocht wat er met de zaak gebeurt en politici horen dat niet te beinvloeden. Kan me herinneren dat jij daar bij Volkert nog heel fanatiek over was. Maar een mens kan veranderen natuurlijk.
Alsof het iets beïnvloedt, dat Verdonk zoiets roept. Bovendien was er in het geval van Volkert geen twijfel aan de schuld en dus geen twijfel OF er een rechtszaak zou komen. In dit geval is die twijfel er wel degelijk, dus is er geen sprake van 'onder de rechter' zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wordt onder zocht wat er met de zaak gebeurt en politici horen dat niet te beinvloeden. Kan me herinneren dat jij daar bij Volkert nog heel fanatiek over was. Maar een mens kan veranderen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Scherp, dit gaat volgens mij idd over Mo B en niet Ali
Je haalt wat dingen door elkaar, geeft niet maar stel je even op de hoogte of ga buiten spelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:25 schreef Redux het volgende:
[..]
*proest* brinkhorst mocht van jou uitstekend de zaak op mohammed b beinvloeden.
Je vindt in het ene geval wel goed dat een minister zijn mening over een zaak geeft, maar bij het andere geval niet. Slap lullen noem ik dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je haalt wat dingen door elkaar, geeft niet maar stel je even op de hoogte of ga buiten spelen.
Een verborgen zonde is al voor 3 kwart vergeven ......quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Geen wonder dat zoveel Marokkaanse jongeren ontsporen als die ouders van die normloze struisvogels zijn.
Beide ministers. Wat is het verschil, de ene is vrouw, de ander niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:31 schreef SCH het volgende:
Als je het verschil tussen Brinkhorst en Verdonk niet ziet in dezen dan houdt het gewoon op. Dat is toch hartstikke helder. Zo dom ben je toch niet Redux???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |