abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24792513
Heb het gisteren allemaal niet gezien, zat in Ahoy bij de Vrienden van Amstel Live (was trouwens helemaal goed)

Ik had van te voren een liedje van deze voorronde gehoord "Wishful Thinking" door Wilemijn dat klonk wel aardig, maar zij is dus niet door

En nogmaals; schaf al die voorrondes volgend jaar af en wijs of een artiest aan met een eigentijds nummer wat opvalt (Rock of reggae bijv) of benader 8 goede componisten die een lied insturen en daar zelf een artiest bij zoeken. En laat de TROS het niet meer organiseren, wat een bagger!

Heb nog wel wat suggesties qua artiesten (al is het de vraag of ze willen): Intwine, Beef, The Sheer, Krezip, Ali B (zou origineel zijn)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:09:33 #77
43556 miss_dynastie
pi_24793466
Het enige aardige liedje was imho Leven als een beest.
Tiffany is een kloontje van Cyprus van vorig jaar, dus dat hebben we al eens gezien.
Chastity is een soort nieuwe Linda Wagenmakers.
En die Friezen, tja....

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_dynastie op 28-01-2005 12:57:47 ]
pi_24796528
Ik vond die Friezen helemaal niet zo slecht. Het was het enige liedje tot nu toe dat 'iets' had wat het anders maakte dan de rest. Bovendien is er in die act nog een hoop ruimte voor verbetering. Ik denk dat als we dat sturen, dat het best een aardig resultaat zou kunnen opleveren. Vorig jaar is wel aangetoond dat een standaard pop/dance-liedje weinig kans maakt op de overwinning.

Verder was ook dat liedje van Chastity een aardig nummer. Het is alleen jammer dat het door een "tante Sjaan zonder BH" wordt uitgevoerd, in plaats van door een normale zangeres. Als dat was gebeurd, dan had het zeker kans gemaakt in Kiev.

Verder was het niet zo veel, met Kees Versluys en danseressen als dieptepunt. Ook dat liedje van Willemijn Verkaik was totaal ongeschikt voor het songfestival. Dat hebben we met Esther Hart wel gezien, en haar nummer was nog een stuk beter. Maar gelukkig werden zowaar de 3 meest geschikte nummers gekozen door het publiek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:43:37 #79
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_24807493
Hehe, bij Blue Karma werkte de autotune waarschijnlijk niet, want als je de audioversie van het nummer luistert hoor je ineens een gladgetrokken stem met elektronisch bijklank en in de live versie kon die vent helemaal niet zingen. Het leek erop alsof hij zijn stem wilde laten golven met de autotune effecten, maar ja...dat werkte dus niet
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:28:13 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_24907673
Tong zit er weer klaar voor.

De namen van de artiesten voorspelt heel veel slechts goeds

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24907682
*schop* nu voorronde 3 op nederland 2. Ik blijf het toch heerlijk vermaak vinden, hoewel je dan gelijk als homo wordt versleten... ik word er altijd chauvinistisch van, net als bij sport hoop ik dat Nederland het bij het songfestival goed doet

En het blijft gewoon leuk om je aan van alles en nog wat te irriteren
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:32:33 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_24907741
Ja het lekker ergeren is de helft van het plezier.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24907792
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ja het lekker ergeren is de helft van het plezier.

Wat ziet die Justine Pelmelay eruit! Damn... zo iemand moeten ze gewoon tegen zichzelf in bescherming nemen en niet meer voor grote aantallen mensen laten optreden...
pi_24907900
Mensen, we hebben een winnaar denk ik. Het is zwaar gejat van Enrique Iglesias en Ricky Martin, maar zit erg slim en goed in elkaar. Dit zie ik wel scoren in Kiev....
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:42:15 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_24907925
'hallo ik doe Ricky Martin na, en ben door de kledingsadviseur zwaar overdressed.'

pi_24907976
Hij moet inderdaad nog wat aan zijn uitstraling doen maar het nummer is goed genoeg...
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:46:08 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_24907987
Nou het nummer was 13 in een dozijn.

En helemaal gejat.

donderdag 3 februari 2005 @ 20:46:14 #88
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24907990
Hij zong vals.

Een valse homo dus.

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:47:09 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_24908001
Geil wijf nu, ik wil die touwtjes losmaken.

Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:48:20 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_24908021
Verdomme lekkere tieten in beeld komt een tweederangs Gerard Joling in beeld staan

pi_24908037
Zij is

Hij is

Het nummer is en

"We can make this world feel better" Dat kan heel eenvoudig als jullie je kop houden....
pi_24908120
Waarom staan al die artiesten toch in hun vrijetijdskloffie op het podium??? Mensen het is een EuroVISIEsongfestival dus aan de kleding en presentatie mag wel wat meer aandacht worden besteed.

Overigens mag dat grietje van net dat corset wel aanhouden

Dit is trouwens ook niet slecht... Femme Vocale. alleen werken de microfoons nou niet goed

ook jammer van die zeekoe in het midden....
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:55:00 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_24908135
Ma Tokkie met 2 anderen.

Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 20:57:14 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_24908181
Desperate houswives overblijfmoeders met een hobby en dat is zingen.

pi_24908188
Paul de Leeuw is mijn Held
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 21:01:37 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_24908256
Wat een vreselijk jaren 70 Chirley Bassey nummer

pi_24908272
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat ziet die Justine Pelmelay eruit! Damn... zo iemand moeten ze gewoon tegen zichzelf in bescherming nemen en niet meer voor grote aantallen mensen laten optreden...
need I say more

pi_24908306
Nou, ik denk dat we alleen met Johhny een kans hebben qua liedje, alleen moet hij godsgruwelijk veel aan zijn presentatie doen!
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 21:12:24 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_24908429
Oh wat erg dit die drie kerels op witte blokkerstoelen

Breaking news we hebben het dieptepunt van de avond bereikt.

pi_24908499
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Oh wat erg dit die drie kerels op witte blokkerstoelen

Breaking news we hebben het dieptepunt van de avond bereikt.

En vreemd genoeg vind de jury dit goed

Ik snap er niks meer van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')