Tuurlijk is dat zo, maar Belgie is toch maar mooi 2e geworden 2 jaar terug.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Snappen jullie het niet? Het Eurovisie Songfestival is van een betrouwbaar muziekfestival in een vriendjespolitiekconferentie veranderd. De reden waarom landen punten geven aan hun buurlanden zit hem niet in de goede zangkwaliteiten, maar omdat de landen elkaar willen steunen. Ik zeg niet dat de Oostbloklanden cultuurbarbaren zijn, zij hebben mogelijk een andere smaak voor muziek.
Dat zou het ook niet redden. Dit is gewoon de Eurovisie Vriendjespolitiekconferentie.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:45 schreef Vamos het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, maar Belgie is toch maar mooi 2e geworden 2 jaar terug.
En ze hebben inderdaad een andere muzieksmaak. DUS moeten wij ons liedje niet door het NL publiek laten kiezen, want dan kiezen we weer voor een standaard liedje dat hooguit 15e wordt. Stuur een goed rocklied of ander origineel iets naar het songfestival, geselecteerd door de kenners, desnoods doe je eerst onderzoek in O-Europa naar wat daar scoort.
Ik gok dat we nu met Wishful Thinking naar het festival gaan en dat is een degelijk nummer, net als Ester Hart zong... maar daar redt het je echt niet mee. Ga desnoods met dat Friese lied of Wilson... Be different! De enige manier om de vriendjespolitiek te doorbreken.
Vergeet niet dat Oekraine ook van niet buurlanden veel punten kreeg voor hun show.
Het intro van dat nummer doet me iets te erg aan "Hip To Be Square" denken. Ik vind trouwens sowieso dat we een Nederlands product moeten sturen, dus niet iets dat door een buitenlander is geschreven.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:47 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb eens naar dat liedje van o.a. Tony Neef en Brigit Nijman zitten luisteren die in de laatste voorronde gaan meedoen. Toen ik hoorde dat die meedoen had ik daar eigenlijk mijn hoop op gevestigd. Johnny Logan heeft het geschreven. Maar wat een enorme tegenvaller![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ja het lekker ergeren is de helft van het plezier.
need I say morequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ziet die Justine Pelmelay eruit! Damn... zo iemand moeten ze gewoon tegen zichzelf in bescherming nemen en niet meer voor grote aantallen mensen laten optreden...
En vreemd genoeg vind de jury dit goedquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Oh wat erg dit die drie kerels op witte blokkerstoelen
Breaking news we hebben het dieptepunt van de avond bereikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |