Ja hehe, natuurlijk is dit al 1000x beter gedaan. Maar het is wel het songfestival he! De eurodance die je daar voor het eerst hoorde klonk ook kneuterig. Ze moeten het nog lerenquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een hardcore punk liefhebber en heb dit duizend keer beter gedaan gehoord.
Undiclinable heeft nummers die wel blijven hangen.Hier stemt Tatjana uit Slovenië niet op.
maar Igor uit de Oekraïne en Yevgeni uit rusland wel. Dit haalt zeker een hoop punten in het Oost-Blok. Maar ik ben bang dat het Nederlands publiek weer voor een dertien in een dozijn uptempo nummer gaat en we weer in de middenmoot eindigen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Hier stemt Tatjana uit Slovenië niet op.
*eens isquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar Igor uit de Oekraïne en Yevgeni uit rusland wel. Dit haalt zeker een hoop punten in het Oost-Blok. Maar ik ben bang dat het Nederlands publiek weer voor een dertien in een dozijn uptempo nummer gaat en we weer in de middenmoot eindigen...
Volgend jaar moeten ze maar een goeie band aanwijzen en die met een stevig rocknummer sturen zodat het publiek eens een keer niet kan stemmen en we eens met een originele inzending voor de dag komen.
Rock must go Eurovision....
Klopt, dat nummer was echt helemaal te gek. maar zoals ik al zei: Nederland is te behoudend voor dat soort inzendingen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:15 schreef Vamos het volgende:
[..]
*eens is
Die Turkse gasten van vorig jaar met hun Ska eindigden op hun sloffen in de top 10...
Kane gaat daar niet meer in trappen ben ik bang. Maar tegen Intwine en the Sheer heb ik absoluut geen bezwaar.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doet Nederland altijd zo moeilijk, stuur gewoon Intwine, Kane of The Sheer naar de Eurovisie Songfestival
E-mail to Berlinquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
En het is niet eens als camp bedoeld zoals met letter to Berlin dat Jan Rot had geschreven.
Nope, Trnitity, het musicalduo en de Idols-doos zijn doorquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het gemist zijn ze niet door ?
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:55 schreef evert het volgende:
laten wij hopen dat in de volgende ronden er iets beters naar voren komt. dit was eigenlijk janken.
Yep, Yvette is een idol deelnemer die de laatste 30 haalde maar ondanks haar stem niet doorging omdat ze eruit zag als 35...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:13 schreef SC8fan het volgende:
Is dit niet dezelfde Yvette? http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RM
Snappen jullie het niet? Het Eurovisie Songfestival is van een betrouwbaar muziekfestival in een vriendjespolitiekconferentie veranderd. De reden waarom landen punten geven aan hun buurlanden zit hem niet in de goede zangkwaliteiten, maar omdat de landen elkaar willen steunen. Ik zeg niet dat de Oostbloklanden cultuurbarbaren zijn, zij hebben mogelijk een andere smaak voor muziek.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar Igor uit de Oekraïne en Yevgeni uit rusland wel. Dit haalt zeker een hoop punten in het Oost-Blok. Maar ik ben bang dat het Nederlands publiek weer voor een dertien in een dozijn uptempo nummer gaat en we weer in de middenmoot eindigen...
Volgend jaar moeten ze maar een goeie band aanwijzen en die met een stevig rocknummer sturen zodat het publiek eens een keer niet kan stemmen en we eens met een originele inzending voor de dag komen.
Rock must go Eurovision....
Nee, echtquote:Op zondag 23 januari 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Snappen jullie het niet? Het Eurovisie Songfestival is van een betrouwbaar muziekfestival in een vriendjespolitiekconferentie veranderd. De reden waarom landen punten geven aan hun buurlanden zit hem niet in de goede zangkwaliteiten, maar omdat de landen elkaar willen steunen. Ik zeg niet dat de Oostbloklanden cultuurbarbaren zijn, zij hebben mogelijk een andere smaak voor muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |