vind dit ook het beste van de avond....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En vreemd genoeg vind de jury dit goed
Ik snap er niks meer van....
nee, nee, het is een enorme doos boerendoos!quote:
Ze heeft dezelfde naieviteit als Ilse de Lange.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, nee, het is een enorme doos boerendoos!
Alsof dat van belang is.quote:
Ilse is geil en naief en dat kan ik van haar niet zeggen... Maar ze zal ongetwijfeld naar de finale gestemd worden door het TROS-publiek en ik ben bang dat we dat duo van dat tenenkrommende zoete "heal the world"-nummer ook terug gaan zien...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde naieviteit als Ilse de Lange.
Ik hou van dit soort vrouwen of van heerlijke wijven die geilheid uitstralen. Alles ertussenin is verloren moeite.
Wantquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat een dramatisch nummer....als we echt 0 pnt willen halen moet je een Nederlandstalige ballad sturen....
Dat nummer van Servie had een enorme goede presentatie en opbouw met die verschillende instrumenten en dit was gewoon saai...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want
De Servo-Kroatische ballad van vorig jaar deed het anders fantastisch, dus waarom dit niet?
Barbara Lok, nokken met die voorrondes, geen finale, stuur haar maar
Ik kreeg de indruk dat het je ging om het 'Nederlandse', dat we dat niet moeten doen, zeg maar. Het nummer van Servië was inderdaad vele malen beter, maar ik vrees dat we daar (voorlopig?) toch niet aan kunnen tippenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat nummer van Servie had een enorme goede presentatie en opbouw met die verschillende instrumenten en dit was gewoon saai...
Nou dat nummer van Johhny R. zou best iets kunnen worden, maar zoals ik al eerder zei. het moet echt enorm verbeteren qua presentatie. En ik vind, als je niet kunt dansen moet je geen swingend nummer zingenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Vanavond zat er niet één nummer bij dat ook maar in de buurt van een top tien plaats kan komen.
Vorige week ging Ajax voor en in de eerste aflevering was het ook bout.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
En de avonden hiervoor wel, naar jouw idee?
Hoe heet het nummer ook al weer Fick mich ofzo ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, we hadden Ellen ten Damme gewoon moeten sturen met dat neuknummer van haar, nu gaat Duitsland met haar aan de haal
Volgens mij Plattgefickt maar het moest aangepast worden naar plattgelickt. Wel erg flauw trouwens, als je zo'n nummer selecteert ga dan ook all the wayquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet het nummer ook al weer Fick mich ofzo ?
Beter dan een lok op haar kut.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Barbara Lok is kut!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Nance is best wel een geil wijf eigenlijk
Ongetwijfeld door de vakjury gekozen. Cornald had het over dynamiek en dat hadden zij nog het meest vanavond...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
Jezus die drie huppelkutjes mogen door.
He Tong, leuk dat je er ook weer bent... en ik dacht precies hetzelde over Blond en Blond!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Die twee blonde snollen kunnen iig niet zingen.
Eens, en aangezien de rest van de nummers er ook niet uitspringt, moeten we haar maar sturen. Dit jaar maar gokken op uitstraling en professionaliteit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Maar ze was by far de beste zangeres en de artieste met de grootste uitstraling.
Ze pakt het publiek vanaf het begin in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |