Die Bentley Continental GTquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:00 schreef egilio het volgende:
[..]
Welke bedoel je ook_gek? Die m5 of die Lincoln?
ja de host is downquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:12 schreef egilio het volgende:
ben ik nou gek? Nou zie ik weer echt geen plaatje in de post van ook_gek, ook geen kruisje oid, helemaal niks. Nou ja, vaag, het moet dus een Bentley Continental GT zijn.
De eigenaar van Sweex inderdaad. Zie hem regelmatig voorbij karren. (dat heb je als je bij bedrijf links van Sweex werkt ) hij heeft ook een witte hummer H2 (met reclame, en zowiezo verry ugly!)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze is van de eigenaar van Sweex.
Hij is er bijna nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:44 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
De eigenaar van Sweex inderdaad. Zie hem regelmatig voorbij karren. (dat heb je als je bij bedrijf links van Sweex werkt ) hij heeft ook een witte hummer H2 (met reclame, en zowiezo verry ugly!)
Dus dan ben ik gelukkig niet ook_gekquote:
No Shit Sherlockquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze is van de eigenaar van Sweex.
Klant leverancier? Kan allemaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:26 schreef Boink het volgende:
[..]
No Shit SherlockKijk eens op de gevel op de achtergrond
Het is een Firebird.quote:
Nee je ziet hem weinig ja. Er werkt daar een vriend van me, hij zegt dat ook.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is er bijna nooit![]()
Eerst had hij een BM<EW M3 die heeft hij plat gereden. Hij heeft een porsche turbo gehad. Toen een cayene Weet niet of dat een turbo was. En nu de bentley.
Geruchten gingen dat hij hem aan michell peridon verkocht had ( turst man en carrera GT eigenaar)
Maar dit klopt dus zo te zien van niet![]()
woon je in doetinchem?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:25 schreef BazzoS het volgende:
Deze:
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, zit er wel op schoolquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:03 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
[..]
woon je in doetinchem?
AMC is een auto merk. Beter gezegt, was. Is denk ik een AMC AMX.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
hmm, van de onderste ben ik niet zeker wat voor auto het is.. we zaten hier te twijfelen tussen een charger, een baracuda of een pontiac.. maar er staat AMC achterop
anyway, wel vette bakken !
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zijn het ook een mooie auto's, de M3'squote:Op donderdag 3 februari 2005 16:17 schreef Twista101 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze staat al een tijdje hier in de buurt, maar vandaag toch maar even een foto ervan gemaakt
Die Avalache past niet eens in het parkeervak hahaquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:09 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Vandaag weer wat gespot tijdens m'n lunch-break:
Een Chevrolet Avalanche
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
whaha m5 sticker tuning!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:40 schreef Boink het volgende:
Ik heb ook weer wat gespot
BMW M5 op de abstwoudseweg in delft
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wel een goede! hij heeft er iig veel geld ingestokenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:27 schreef Remon het volgende:
[..]
whaha m5 sticker tuning!
't is een diesel (ook wel rap trouwens)
Personenauto
Kenteken i 02-JJ-FV
Merk i BMW
Handelsbenaming i 5ER REIHE; 530D SEDAN AUT.
Kleur(en) i Zwart
Brandstof i Diesel
Aantal cilinders i 6
Cilinderinhoud i 2926 cm3
okat TOp!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:28 schreef Twista101 het volgende:
[afbeelding]
Had deze ook nog liggen, zo nu is mijn "archief" wel leeg.
Maar ik neem tegenwoordig overal mijn fototoestel mee, dus meer foto's zullen zeker volgen
Wat is dat, SL55?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:28 schreef Twista101 het volgende:
[afbeelding]
Maar ik neem tegenwoordig overal mijn fototoestel mee, dus meer foto's zullen zeker volgen
MmmmNOUW! Die M5 staat dus bij mij in de straat, en ik heb hem weleens horen rijden, en het klinkt absoluuuut niet als een diesel... Het heeft die lekkere roffel van een benzine motor in V vorm... dus ik DENK eigenlijk dat 'mijn buurman' hem misschien op kenteken heeft gezet als een 530d...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Maar wel een goede! hij heeft er iig veel geld ingestoken
Niet dat het wat uitmaakt het blijft "nep"
Zeker doen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:38 schreef chiren het volgende:
Ik zal het hem weleens vragen als ik hem toevallig zie lopen... weet het ook niet helemaal zeker![]()
en die ene die er achter staat dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:28 schreef Twista101 het volgende:
[afbeelding]
ja vraag of die zijn motorkap opendoet! Dan is al het bewijs geleverd!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:38 schreef chiren het volgende:
[..]
MmmmNOUW! Die M5 staat dus bij mij in de straat, en ik heb hem weleens horen rijden, en het klinkt absoluuuut niet als een diesel... Het heeft die lekkere roffel van een benzine motor in V vorm... dus ik DENK eigenlijk dat 'mijn buurman' hem misschien op kenteken heeft gezet als een 530d...
Ik zal het hem weleens vragen als ik hem toevallig zie lopen... weet het ook niet helemaal zeker![]()
Een M5op kenteken zetten als een 530D, dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:38 schreef chiren het volgende:
[..]
MmmmNOUW! Die M5 staat dus bij mij in de straat, en ik heb hem weleens horen rijden, en het klinkt absoluuuut niet als een diesel... Het heeft die lekkere roffel van een benzine motor in V vorm... dus ik DENK eigenlijk dat 'mijn buurman' hem misschien op kenteken heeft gezet als een 530d...
kan ook een F1 zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:23 schreef flippie_flink het volgende:
poosje terug nieuwe m5, nieuwe 3 serie en nog een paar vette bakken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha dacht al, want die foto is toch echt genomen vlaknaast mijn school (Graafschap sector Educatie, naast Rietveld) en die uitgebouwde bmw E36 staat ook altijd op de parkeerplaats voor de catharinastraat (pc speed/dixons)...quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, zit er wel op schoolWoon zelf in Lichtenvoorde.
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:41 schreef -Eddow- het volgende:
Tweede is een Lamborghini Diablo
Deze was idd vanaf het GC (hoofdgebouw) Richting zelhem, en dan langs 't iselinge geloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
[..]
haha dacht al, want die foto is toch echt genomen vlaknaast mijn school (Graafschap sector Educatie, naast Rietveld) en die uitgebouwde bmw E36 staat ook altijd op de parkeerplaats voor de catharinastraat (pc speed/dixons)...
PS: Die lelijke buggy zie je ook wel eens rijden.. Ken je misschien die gigantische tank van een rode pickup die ook wel eens door D'chem rijdt? staat altijd vlak bij slingerland.. DAT is nog eens de moeite waard voor een foto, zal kijken of ik hem maandag a.s. kan maken
+quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:05 schreef t0n het volgende:
was vandaag in de spuiterij...
stond daar 'n totaled 355 f1 en een 330gt.
foto's volgen.
ze kregen vandaag die carrera GT binnen...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:03 schreef Syb-Sosef het volgende:
Foto's van voor of na de brand??
Die Quattroporte rechtsachter vind ik toch wel nog ietwat mooier.quote:
er stond ook een quattroporte.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Quattroporte rechtsachter vind ik toch wel nog ietwat mooier.![]()
edit: het is toch een 3200 GT
de geen die ze hadden is in de brand verloren gegaanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:58 schreef ninja-mod het volgende:
Mooie shots!![]()
Ik zag op hun website dat munsterhuis ook official dealer van kopenigsegg is..![]()
Mocht een een cc8s of ccr in hun showroom opduiken dan hou ik me aanbevolen voor foto's![]()
Het is toch echt een 4200 GT hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Quattroporte rechtsachter vind ik toch wel nog ietwat mooier.![]()
edit: het is toch een 3200 GT
idd, die stond in hengeloquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de geen die ze hadden is in de brand verloren gegaan
Die bovernste is toch zeker weten een Corvette Stingray hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm, van de onderste ben ik niet zeker wat voor auto het is.. we zaten hier te twijfelen tussen een charger, een baracuda of een pontiac.. maar er staat AMC achterop
anyway, wel vette bakken !
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is echt een überbakquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:09 schreef Mert het volgende:
[..]
Die bovernste is toch zeker weten een Corvette Stingray hoor![]()
in het centrum van Enschede . Naast de rabobank aan de Deurningerstraat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is echt een überbak
Is één van m'n droomauto's, en op zich zou dit nog wel een realiseerbare droom moeten kunnen zijn voor in de toekomst
Waar heb je deze gefotografeerd, Salvad0r?
ik heb nog een filmpje van het geluid ( was net te laat met camera grijpenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:23 schreef Loekje het volgende:
Vandaag een Ferrari F40 op de ring Alkmaar. Helaas zat ik in het klaslokaal, hij reed erg rustig maar wat een geluid zeg....sjesus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |