ze kregen vandaag die carrera GT binnen...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:03 schreef Syb-Sosef het volgende:
Foto's van voor of na de brand??
Die Quattroporte rechtsachter vind ik toch wel nog ietwat mooier.quote:
er stond ook een quattroporte.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Quattroporte rechtsachter vind ik toch wel nog ietwat mooier.![]()
edit: het is toch een 3200 GT
de geen die ze hadden is in de brand verloren gegaanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:58 schreef ninja-mod het volgende:
Mooie shots!![]()
Ik zag op hun website dat munsterhuis ook official dealer van kopenigsegg is..![]()
Mocht een een cc8s of ccr in hun showroom opduiken dan hou ik me aanbevolen voor foto's![]()
Het is toch echt een 4200 GT hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Quattroporte rechtsachter vind ik toch wel nog ietwat mooier.![]()
edit: het is toch een 3200 GT
idd, die stond in hengeloquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de geen die ze hadden is in de brand verloren gegaan
Die bovernste is toch zeker weten een Corvette Stingray hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm, van de onderste ben ik niet zeker wat voor auto het is.. we zaten hier te twijfelen tussen een charger, een baracuda of een pontiac.. maar er staat AMC achterop
anyway, wel vette bakken !
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is echt een überbakquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:09 schreef Mert het volgende:
[..]
Die bovernste is toch zeker weten een Corvette Stingray hoor![]()
in het centrum van Enschede . Naast de rabobank aan de Deurningerstraat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is echt een überbak
Is één van m'n droomauto's, en op zich zou dit nog wel een realiseerbare droom moeten kunnen zijn voor in de toekomst
Waar heb je deze gefotografeerd, Salvad0r?
ik heb nog een filmpje van het geluid ( was net te laat met camera grijpenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:23 schreef Loekje het volgende:
Vandaag een Ferrari F40 op de ring Alkmaar. Helaas zat ik in het klaslokaal, hij reed erg rustig maar wat een geluid zeg....sjesus.
Ho even, ik weet dus zeker wel hoe een Bentley Continental GT eruit ziet (er staat er zelfs 1 bij onze voetbalclub) maar deze die voorbij kwam had dus gewoon 4 deurenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef ook_gek het volgende:
dat is een Mercedes CLS denk ik. Ziet er uit als een coupe maar heeft 4 deuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |