Dat is niet ongeduldigquote:
'mislukte foto's' zekerquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Als jullie mij laten winnen beloof ik echt leuke onderwerpen voor februari
Ik heb ook nog wel een leuk ideequote:Op donderdag 27 januari 2005 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Als jullie mij laten winnen beloof ik echt leuke onderwerpen voor februari
Inderdaad. De foto van De_Warme_Bakker is anders in het album, en de foto van ArjanB staat wel in het topic, maar niet in het album.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kom er net achter dat de foto's in het wedstrijdtopic niet allemaal overeen komen met de foto's in het archief-album. Dit kan tot verwarring leiden. Het wedstrijdtopic is geldend neem ik aan?
Robbedoeseos300D staat ook met een andere foto in het album, verder klopt het.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:55 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Inderdaad. De foto van De_Warme_Bakker is anders in het album, en de foto van ArjanB staat wel in het topic, maar niet in het album.
Dat klopt, het wedstrijdtopic is helemaal bij. Ga daar dus vanuit tot het album bijgewerkt is (en dat kan pas als Offy en/of Borelius online is).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kom er net achter dat de foto's in het wedstrijdtopic niet allemaal overeen komen met de foto's in het archief-album. Dit kan tot verwarring leiden. Het wedstrijdtopic is geldend neem ik aan?
Ik had het vanmiddag al aangepast, dus als het goed is klopt het nu allemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klopt, het wedstrijdtopic is helemaal bij. Ga daar dus vanuit tot het album bijgewerkt is (en dat kan pas als Offy en/of Borelius online is).
tis niet op topsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
Er zijn best veel inzendingen deze maand he?
Ikvond het nu al lastig om een selectie te maken van zoveel inzendingenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tis niet op tops
we hebben vaker gehad dat we toch wel makkelijk aan de 2de pagina toekwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |