abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 24 januari 2005 @ 22:19:58 #79
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_24731413
... je weet toch dat ze adviseren om kleine kinderen niet te veel bonen en kool te laten eten hé ?!

ff zonder gekheid, 't is een pracht van een foto!
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  maandag 24 januari 2005 @ 22:43:19 #80
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_24731937
Ik zit er sterk over te denken om mijn inzending te gaan verruilen voor deze foto die ik vandaag maakte.

@ k-man: ik vind ook de 2de de beste.
@ Caar2: Dit is echt een hele mooie foto, maar ik vond je vorige inzending ook al zo mooi. Moeilijk...

[ Bericht 15% gewijzigd door Schanulleke op 24-01-2005 22:52:33 (I try and try again...) ]
Life is what you make it.
  maandag 24 januari 2005 @ 23:21:28 #81
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24732774
Nee schanulleke, dat zou ik niet doen, ik vind je huidige inzending mooier
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:01:42 #82
97284 AGee
Blij met D70
pi_24742138
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om mijn inzending te gaan verruilen voor deze foto die ik vandaag maakte.
[afbeelding]

@ k-man: ik vind ook de 2de de beste.
@ Caar2: Dit is echt een hele mooie foto, maar ik vond je vorige inzending ook al zo mooi. Moeilijk...
Niet wijzigen, de inzend foto is veel mooier.

Caar2: Hele mooie foto, kan veel punten opleveren.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 15:44:21 #83
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24742766
phoe hé ik heb ook nog wat kunnen bedenken, of beter een alternatief kunnen vinden...
mijn echte idee was niet echt een bewegings iets, en nu toch iets gevonden.
de upload staat te ratelen..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 15:52:08 #84
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24742875
onder het motto, maak van een roltrap een glijbaan

1:

2:

3:

4:

5:

mijn eigen voorkeur gaat naar 2 of 3.

twas trouwens nog een ramp in de tramtunnel..
de beveiliging had mooie verhalen over waar wel en niet gefotografeerd mocht worden.
kwam er iig uiteindelijk op neer dat je op de bovenste etages mocht fotograferen, en op de perrons alleen met toestemming welke te verkrijgen is bij de htm klantenservice.
het personeel mocht ten alle tijden niet gefotografeerd worden volgens hun.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:29:11 #85
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_24743385
2 en 3 zijn idd de mooiste xila, bij 3 is het het duidelijkst dat het eem een roltrap gaat.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:03:22 #86
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24743850
Mooi Xila wat kunnen die lui moeilijk doen zeg

Ik zou #3 kiezen. wat Pea zegt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 17:11:17 #87
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24743986
3 is idd duidelijker, bij 2 vind ik het "glijbaan effect" beter.
die roltrappen gaan langzamer draaien als ze niet gebruikt worden, en bij foto 3 gebeurde dat net tijdens mijn foto maken (had steeds sluitertijd van enkele seconden)

maar denk dat ik voor 3 ga
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24748740
3 idd fotna
2 is m.i. net iets te ver ingezoomd, waardoor je te weinig ziet wat het is.
vind 1 ook wel aardig
  dinsdag 25 januari 2005 @ 21:50:53 #89
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_24748927
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef AGee het volgende:

[..]

Niet wijzigen, de inzend foto is veel mooier.
Bedankt voor de feedback,.
(Puckzzz ook natuurlijk)
Ik laat mijn huidige inzending dan gewoon staan.
Life is what you make it.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 22:04:50 #90
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24749117
voor nafeiwob, pea en puckzzz:
3 is ingestuurd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24749750
Ik vind het nog steeds zo dat er ontzettend veel (archief?)foto's zijn ingestuurd waarom weliswaar beweging te zien is (of iets wat daar een verband mee heeft) maar waarop beweging geenszins het onderwerp van de foto is, en daarbij niet aan de regels voldoet. Zo voldoen de Xilantof en Caar2 volgens mij wel aan de opdracht, maar die van pascalheister en rewimo (tevens deze pagina) eigenlijk niet. Ik hoop dat hier bij het stemmen ook rekening mee wordt gehouden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 22:40:05 #92
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24749885
We laten de mensen gewoon zelf beslissen wat zij wel of niet bij het onderwerp vinden passen, okee
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 25 januari 2005 @ 22:44:47 #93
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24749988
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het nog steeds zo dat er ontzettend veel (archief?)foto's zijn ingestuurd waarom weliswaar beweging te zien is (of iets wat daar een verband mee heeft) maar waarop beweging geenszins het onderwerp van de foto is, en daarbij niet aan de regels voldoet. Zo voldoen de Xilantof en Caar2 volgens mij wel aan de opdracht, maar die van pascalheister en rewimo (tevens deze pagina) eigenlijk niet. Ik hoop dat hier bij het stemmen ook rekening mee wordt gehouden.
Over dat archiefgedonder hebben we dacht ik het laatste woord wel gesproken, het is helaas niet iedereen gegeven om alle tijd aan de edele kunsten der fotografie te spenderen, bovendien is er nergens(ik herhaal nergens) een wedstrijd te vinden die archiefwerk verbiedt. Kappen dus met dat gezeik.

Of een foto binnen de scope van de wedstrijd valt bepalen Rewimo, fotoloog en ondergetekende.

En daarmee uitelke maand weer datzelfde geëukel begint me nu een beetje de strot uit te hangen, en mij niet alleen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_24749993
Ik wijs er alleen maar even op. Je zou ook gewoon de mooiste foto kunnen kiezen, maar het lijkt me toch redelijk relevant dat een foto bij het onderwerp aansluit. Misschien zou de wedstrijdleiding hier ook strenger op kunnen toezien.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 25 januari 2005 @ 22:50:52 #95
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24750083
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wijs er alleen maar even op. Je zou ook gewoon de mooiste foto kunnen kiezen, maar het lijkt me toch redelijk relevant dat een foto bij het onderwerp aansluit. Misschien zou de wedstrijdleiding hier ook strenger op kunnen toezien.
Wij moeten er dus op toezien dat mensen stemmen op foto's die ze misschien zelf helemaal niet mooi vinden maar die vers zijn en volgens A_N binnen de wedstrijdscope vallen Ik dacht het even niet
pi_24750163
Nee jullie moeten er op toezien dat er geen foto's meedoen die niet aan het onderwerp voldoen bedoel ik.
pi_24750198
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee jullie moeten er op toezien dat er geen foto's meedoen die niet aan het onderwerp voldoen bedoel ik.
Of er op toe zien, welke foto jij niet vind voldoen aan het onderwerp.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 25 januari 2005 @ 22:56:59 #98
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24750216
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Die volgens jou niet aan het wedstrijdonderwerp voldoen of volgens ons
pi_24750543
Volgens jullie common sense. Elke foto waar beweging op te zien is heeft nog niet automatisch beweging als onderwerp. Het lijkt me dat daarover weinig discussie mogelijk is.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 25 januari 2005 @ 23:18:01 #100
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24750701
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 23:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens jullie common sense. Elke foto waar beweging op te zien is heeft nog niet automatisch beweging als onderwerp. Het lijkt me dat daarover weinig discussie mogelijk is.
Daar is wel degelijk discussie over mogelijk. Je hoeft hier alleen niet de Olympische limiet te halen om mee te mogen doen, en we spelen ook niet om grote prijzen.
Je waardering over iemands interpretatie van het onderwerp kun je in de stemronde tot uiting laten komen. Het is daarbij wel de bedoeling dat iedereen volgens zijn eigen normen oordeelt en niet volgens die van één enkele user.
Makkelijk toch
pi_24751198
quote:
Je waardering over iemands interpretatie van het onderwerp kun je in de stemronde tot uiting laten komen. Het is daarbij wel de bedoeling dat iedereen volgens zijn eigen normen oordeelt en niet volgens die van één enkele user.
Dat is dus precies wat ik zei, maar goed.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 25 januari 2005 @ 23:40:30 #102
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24751293
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 23:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zei, maar goed.
Alleen tracht je ons te bewegen om aan anderen op te leggen wat ze wel of niet goed zouden moeten vinden, en net daar zijn we nou even niet van gediend.
pi_24751857
Ik geef alleen mijn mening. Bovendien is het volgens het wedstrijdreglement jullie taak om van de foto's te beoordelen of ze aan het onderwerp voldoen. Ik tracht dus niemand te bewegen naar waar ze niet toe horen te bewegen. Volgens mij zie je spoken, ouwe.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 26 januari 2005 @ 00:08:39 #104
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24751991
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens mij zie je spoken, ouwe.
Nee hoor, ik zie iemand die zo ongeveer elke wedstrijd met het verhaal aankomt dat er teveel archiefwerk ingezonden wordt en dat de foto's niet conform het wedstrijdonderwerp zijn. Over het eerste is inmiddels genoeg gezegd. en het tweede houden we gewoon zelf in de gaten. We oordelen daarbij overigens niet in hoeverre de deelnemer het onderwerp goed heeft vertaald naar een foto, dat mogen jullie bij de stemming doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')