Hoi Schaapmeisje, zoals je kunt lezen is het op dit moment erg zwaar om de tegenslagen te verwerken. Als ik nou 100% garantie heb dat dit alles uiteindelijk zal leiden tot een mooi slaapkindje.. tja dan zou ik met alle liefde nog even doorspuiten. Helaas kan die garantie niet worden gegeven en dat maakt het juist zo zwaar. Over de volgende stappen wil ik liever nog niet nadenken want dat is op dit moment niet te overzien. Zoals Sugar ooit eens heeft gezegd; stap voor stap, boterham voor boterham en zo kruip ik langzaam dichterbij naar de volgende follikelmeting.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:57 schreef Beaker het volgende:
Wat ik vergeet te vragen![]()
Lukt het jullie nog om deze tegenslagen keer op keer te verwerken? En wat zijn de volgende stappen die jullie gaan ondernemen als deze wijze niet blijkt te werken?
Merisje, de arts is helaas weinig mededeelzaam en werkt de afspraken zeer geroutineerd af. De vele vragen die ik elke keer heb (zoals waarom moet ik in godsnaam ook die Lucrin erbij spuiten) komen elke keer weer achteraf. Ik heb nu aan Slaapvriendje gevraagd om die vraag te stellen volgende week, want zodra ik daar weer op die bank lig ben ik op dat moment alleen bezig met het hier en nu en het incasseren van weer een teleurstellende mededeling. Wat is het toch ontzettend jammer dat de meeste artsen zo bot/lomp zijn en je niet als een mens zien. Aan de andere kant is het denk ik ook niet lang vol te houden als ze dat wel zouden doen want anders huilen ze met iedereen mee die daar binnenkomt. Een gulden tussenweg zou mooi zijn, maar die hebben wij helaas niet getroffen. Uitwijken naar een ander ziekenhuis zie ik ook niet zitten. Onze poli is maar 10 minuten vanaf kantoor en zo verliezen we heel weinig tijd aan dit soort bezoekjes en ben ik zelfs nog op een normale tijd op mijn werk.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:16 schreef Merisse het volgende:
Oh Slaapmeisje verdorie wat een domper weer. En dan ook nog een vrolijk zwangere buuv eroverheen... Wat kut, wat zwaar. Was die arts nog een beetje empatisch in die zin dat hij je een beetje gerust kon stellen dat dit vaker voorkomt? Dikke knuf weer
Mijn moeder heeft dat. Haar bijnierschors werkt geloof ik zelfs helemaal niet. Je bijnierschors produceert nogal wat hormonen, waaronder cortison, bekend van de cortico-steroide zalf die ontstekingsremmend werkt. Er is ook een naam voor: De ziekte van Addison. John F. Kennedy had het ook. Het is niet zo ernstig dacht ik hoor, je kunt er heel oud mee worden. Mijn moeder leeft iig nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:42 schreef mouschy het volgende:
Hi,
ik ben nieuw hier op dit stukje forum.
Ik loop nu ook in het VU voor mijn hormoon probleem. Mijn bijschorsnier werkt niet goed en nu gaan ze dus kijken wat er aan gedaan kan worden om toch kindjes te kunnen krijgen. Het gaat wel een heel gedoe worden heb ik gehoord, maar we gaan er 100% voor natuurlijk! Ik ben nu al een paar keer terug geweest om bloed aftegeven en andere dingen te laten controleren. Het is nog een lange weg maar dat heb ik er graag voor over.
Heeft er nog iemand het zelfde probleem als ik? met de bijnieren?
Groetjes![]()
quote:p woensdag 2 februari 2005 14:42 schreef mouschy het volgende:
Hi,
ik ben nieuw hier op dit stukje forum.
Ik loop nu ook in het VU voor mijn hormoon probleem. Mijn bijschorsnier werkt niet goed en nu gaan ze dus kijken wat er aan gedaan kan worden om toch kindjes te kunnen krijgen. Het gaat wel een heel gedoe worden heb ik gehoord, maar we gaan er 100% voor natuurlijk! Ik ben nu al een paar keer terug geweest om bloed aftegeven en andere dingen te laten controleren. Het is nog een lange weg maar dat heb ik er graag voor over.
Heeft er nog iemand het zelfde probleem als ik? met de bijnieren?
Groetjes
Wat ik heb heeft geen naam zover ik weet. Maar wat ik wel weet is dat het wel een probleem gaat worden om zwanger te worden. Ik krijg ook hormonen en hoe en wat en zo hoor in einde van de maand. Dan is alles binnen van de onderzoeken. Dan weten we dus meer wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Mijn moeder heeft dat. Haar bijnierschors werkt geloof ik zelfs helemaal niet. Je bijnierschors produceert nogal wat hormonen, waaronder cortison, bekend van de cortico-steroide zalf die ontstekingsremmend werkt. Er is ook een naam voor: De ziekte van Addison. John F. Kennedy had het ook. Het is niet zo ernstig dacht ik hoor, je kunt er heel oud mee worden. Mijn moeder leeft iig nog steeds
succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |