abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 09:14:47 #101
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24878171
Net terug van de fertipoli en weer zijn de eitjes niet gegroeid. Er zitten een aantal kleintjes en dat ene follikel dat tijdens de eerste meting al tegen de 10mm aan zat, is nog steeds in de slaapstand. Conclusie: nog een week doorprikken en volgende week dinsdag terugkomen.

Ik had hier al eerder geschreven over de kromme naalden bij de Lucrin. Nu blijkt dat dit dus wel vaker voorkomt en sommige zijn ook wat botter dan andere naalden. Nou lekker dan, dat had ik wel even vantevoren willen weten voordat ik begon te twijfelen aan mijn eigen techniek.

Nog iets anders: toen wij bij de poli de deur uitliepen kwam ik net mijn buurvrouw tegen met haar hele gezin. Ter info: mijn buuv is nu 16 weken zwanger. Tjeetje dat was wel even confronterend zeg. Kom ik net de deur uit met mijn niet-groeiende eitjes en zij gaat naar binnen om naar haar babietje te kijken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:22:46 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24878253
Balen, Slaapmeisje , jij hebt wel ongelooflijke eigenwijze eitjes.
En kan me voorstellen dat het confronterend is, hoor. Bij ons in het ziekenhuis hadden ze aparte dagen voor de tweede-streepjes dames en de zwangere dames, om pijnlijke confrontaties te voorkomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator woensdag 2 februari 2005 @ 09:29:29 #103
5428 crew  miss_sly
pi_24878335
Slaapmeisje, wat een domper
Wat een vervelende eitjes
Hebben ze gezegd hoe lang ze je laten spuiten voor deze poging voordat ze het stopzetten om aan een nieuwe te beginnen? Je spuit nu al een behoorlijk tijdje, toch?
knuffel for you!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 09:36:48 #104
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24878423
livelink het was zeker confronterend. Zeker omdat het ook nog eens mijn buurvrouw is en niet zomaar iemand die zwanger is. Toen ik stopte met de pil was zijn zwanger van haar tweede. Ter illustratie: haar tweede liep nu te rennen door de gang en is ondertussen ruim twee jaar oud.

miss_sly ze arts had gezegd dat ze eens zou gaan kijken om het stop te zetten als ik zo'n 40 dagen aan het spuiten ben. Ik zit nu op cyclusdag 26 dus voorlopig is ze nog niet van plan om het op te geven (alleen ben ik nu wel al behoorlijk moe van alles, maar ik zal me morgen vast weer wat beter voelen als deze klap weer verwerkt is).
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24878639
Slaapmeisje en & Slaapvriendje, wat een domper!

Sterkte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Moderator woensdag 2 februari 2005 @ 09:55:12 #106
5428 crew  miss_sly
pi_24878641
Slaapmeisje, het is gewoon een heel vermoeiend, pijnlijk en verdrietig traject, dus dat je je zo voelt is niet vreemd. Ik vond het zo ongeveer de moeilijkste (en eenzaamste) periode in mijn leven, het prik- en meetgedeelte van deze pogingen en de teleurstellingen telkens. Alleen de gedachte dat je weet waar je het voor doet, maakt dat je door kunt gaan.

En als je dadelijk toch eens jullie slaapkindje mag vasthouden....
pi_24878667
Wat ik vergeet te vragen

Lukt het jullie nog om deze tegenslagen keer op keer te verwerken? En wat zijn de volgende stappen die jullie gaan ondernemen als deze wijze niet blijkt te werken?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 09:58:21 #108
43556 miss_dynastie
pi_24878680
Slaapmeisje, wat kut, wat ongelooflijk kut
Ik blijf voor je duimen dat je volgende week wél wat beter nieuws krijgt.
Dikke
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:00:53 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24878699
Slaapmeisje, ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen, maar dat lukt me niet. Ik weet dat toen mijn broer en schoonzus in een vergelijkbare situatie zaten, iedereen af en toe de moed verloor, behalve een hele goede vriend van hen. Die bleef een rotsvast vertrouwen hebben. Dat was duidelijk niet gespeeld en hij straalde dat ook helemaal uit. Ik vond dat zo geweldig en ik weet dat mijn broer daar ook veel steun aan had. Ik hoop dat jij ook iemand in je omgeving hebt die dat weet uit te stralen.

Mijn schoonzusje is trouwens uiteindelijk zwanger geworden met zo'n hormoonapparaatje dat constant hormonen afgeeft. Ik las eerder wat negatieve ervaringen in dit topic hierover, maar bij haar heeft het perfect gewerkt en ook heel snel, waardoor ze hem ook maar kort heeft hoeven dragen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_24879773
slaapmeisje wat een vreselijke domper weer, zeg. hup slaapeitjes, wakker worden en groeien maar!

merisse, wat ellendig en ontzettend jammer die situatie met je zus.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:16:11 #111
1087 Merisse
broddeltante
pi_24879823
Oh Slaapmeisje verdorie wat een domper weer. En dan ook nog een vrolijk zwangere buuv eroverheen... Wat kut, wat zwaar. Was die arts nog een beetje empatisch in die zin dat hij je een beetje gerust kon stellen dat dit vaker voorkomt? Dikke knuf weer
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:21:36 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24879923
Slaapmeisje...
Kut!

pi_24879952
Slaapmeisje, ik herken de ellende zo goed. Zo naar voor je allemaal, ik wou dat ik je even knuffelen kon

-------------

Hier in het ziekenhuis zit gynaecologie, de echoruimte en de fertiwachtkamer allemaal in 1 ruimte. Ik heb menigmaal moeten janken daar in dat kleine k*tgangetje terwijl ik zat te wachten op de ferti-arts terwijl de vrouw naast me met een megabuik de echoruimte in ging.
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:03:47 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24880788
Slaapmeisje, wat waardeloos
Net als bij Tinkerbell ook hier herkenbaar, maar dat maakt 't op dit moment niet minder kut natuurlijk..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel woensdag 2 februari 2005 @ 12:58:34 #115
2628 Karin
pi_24881732
Slaapmeisje wat vreselijk kut!! Wat duurt het allemaal lang

Even een dikke knuffel
pi_24881841
knuf, knuf,knuf,knuf,knuf,knuf,knuf,knuf,knuf,knuf
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24882176
Slaapmeisje

en hier een oproep aan de slaapeitjes: WAKKER WORDEN JAH!!! er moet gegroeid worden
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:31:04 #118
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24882361
Hoi lieffies allemaal hier. Ontzettend bedankt voor de warme reacties. Ik ben gewoon moe, zo moe, zo ontzettend moe om weer een teleurstelling te verwerken, weer mijn geduld op de proef te stellen en me alweer op te moeten laden voor de volgende follikelmeting. Ik kan jullie steun nu hard gebruiken hoor en waardeer alle reacties enorm.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:38:00 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24882494
slaapmeisje, volhouden he
dikke knuffel
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:38:55 #120
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24882510
Lief Slaapvrouwtje toch
Ik weet niets te zeggen dus geef ik alleen een dikke knuf
Fok!hokker... en NietKlieker.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:38:55 #121
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24882511
Lief Slaapvrouwtje toch
Ik weet niets te zeggen dus geef ik alleen een dikke knuf
Fok!hokker... en NietKlieker.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 14:25:38 #122
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24883483
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:57 schreef Beaker het volgende:
Wat ik vergeet te vragen

Lukt het jullie nog om deze tegenslagen keer op keer te verwerken? En wat zijn de volgende stappen die jullie gaan ondernemen als deze wijze niet blijkt te werken?
Hoi Schaapmeisje, zoals je kunt lezen is het op dit moment erg zwaar om de tegenslagen te verwerken. Als ik nou 100% garantie heb dat dit alles uiteindelijk zal leiden tot een mooi slaapkindje.. tja dan zou ik met alle liefde nog even doorspuiten. Helaas kan die garantie niet worden gegeven en dat maakt het juist zo zwaar. Over de volgende stappen wil ik liever nog niet nadenken want dat is op dit moment niet te overzien. Zoals Sugar ooit eens heeft gezegd; stap voor stap, boterham voor boterham en zo kruip ik langzaam dichterbij naar de volgende follikelmeting.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 14:30:28 #123
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24883582
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:16 schreef Merisse het volgende:
Oh Slaapmeisje verdorie wat een domper weer. En dan ook nog een vrolijk zwangere buuv eroverheen... Wat kut, wat zwaar. Was die arts nog een beetje empatisch in die zin dat hij je een beetje gerust kon stellen dat dit vaker voorkomt? Dikke knuf weer
Merisje, de arts is helaas weinig mededeelzaam en werkt de afspraken zeer geroutineerd af. De vele vragen die ik elke keer heb (zoals waarom moet ik in godsnaam ook die Lucrin erbij spuiten) komen elke keer weer achteraf. Ik heb nu aan Slaapvriendje gevraagd om die vraag te stellen volgende week, want zodra ik daar weer op die bank lig ben ik op dat moment alleen bezig met het hier en nu en het incasseren van weer een teleurstellende mededeling. Wat is het toch ontzettend jammer dat de meeste artsen zo bot/lomp zijn en je niet als een mens zien. Aan de andere kant is het denk ik ook niet lang vol te houden als ze dat wel zouden doen want anders huilen ze met iedereen mee die daar binnenkomt. Een gulden tussenweg zou mooi zijn, maar die hebben wij helaas niet getroffen. Uitwijken naar een ander ziekenhuis zie ik ook niet zitten. Onze poli is maar 10 minuten vanaf kantoor en zo verliezen we heel weinig tijd aan dit soort bezoekjes en ben ik zelfs nog op een normale tijd op mijn werk.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:35:54 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24883659
* Brighteyes geeft slaapmeisje een hele dikke knuffel!
Meisje toch... En je weet dat je hier niet altijd maar moedig en sterkt hoeft te zijn he!
Even afreageren mag altijd!

pi_24883768
Hi,
ik ben nieuw hier op dit stukje forum.
Ik loop nu ook in het VU voor mijn hormoon probleem. Mijn bijschorsnier werkt niet goed en nu gaan ze dus kijken wat er aan gedaan kan worden om toch kindjes te kunnen krijgen. Het gaat wel een heel gedoe worden heb ik gehoord, maar we gaan er 100% voor natuurlijk! Ik ben nu al een paar keer terug geweest om bloed aftegeven en andere dingen te laten controleren. Het is nog een lange weg maar dat heb ik er graag voor over.
Heeft er nog iemand het zelfde probleem als ik? met de bijnieren?
Groetjes
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:18:51 #126
54636 Eb
Le Big Mac
pi_24884413
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:42 schreef mouschy het volgende:
Hi,
Ik loop nu ook in het VU voor mijn hormoon probleem. Mijn bijschorsnier werkt niet goed en nu gaan ze dus kijken wat er aan gedaan kan worden om toch kindjes te kunnen krijgen. Het gaat wel een heel gedoe worden heb ik gehoord, maar we gaan er 100% voor natuurlijk! Ik ben nu al een paar keer terug geweest om bloed aftegeven en andere dingen te laten controleren. Het is nog een lange weg maar dat heb ik er graag voor over.
Groetjes
Mijn moeder heeft dat. Haar bijnierschors werkt geloof ik zelfs helemaal niet. Je bijnierschors produceert nogal wat hormonen, waaronder cortison, bekend van de cortico-steroide zalf die ontstekingsremmend werkt. Er is ook een naam voor: De ziekte van Addison. John F. Kennedy had het ook. Het is niet zo ernstig dacht ik hoor, je kunt er heel oud mee worden. Mijn moeder leeft iig nog steeds
succes
pi_24884427
Getver, Slaapmeisje, wat balen weer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24884574
Slaapmeisje wat balen zeg.
Hele dikke voor jou
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:07:01 #129
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24886346
Gatverdegatverdegatver! Die eitjes zijn behoorlijk koppig!
Een heel dikke knuffel voor jou SleepyGirl!

Ik vraag me wel af (iemand anders kaartte het ook al aan) hoe lang de gyn je wil laten doorspuiten.
Wat zou er bv. kunnen gebeuren als je nu ineens met het spuiten ophield...zou(den) je eitje(s) dan alsnog ineens wèl gaan groeien?
En dan dat kromme-naalden-debacle...lekker dan!

Moeilijk moeilijk....om je steeds weer op te moeten laden voor het volgende moment. Petje af hoor...en ook al voel je je waarschijnlijk niet altijd zo...in mijn ogen kom je altijd hartstikke sterk en stoer over, daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. O zo.

Wederom dikke knuf, en de duimen draaien hier voor je!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24886519
Slaapmeissie..verschrikkelijk k*t en ba-len...bahbahbah..een heeeele dikke voor jou..

Ow en ik wilde Merisse ook nog even een megahug geven...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24887346
Slaapmeisje, ik wil je net als de rest effe een dikke knuffel geven! Wat een kl*te zooi zeg.

Meid je bent onderhand een speldekussen! 40 dagen? Jeetje, da's wel heel lang.
Heeft je gyne nog iets gezegd over de kans dat deze follikels alsnog zullen gaan groeien? Tis om moedeloos van te worden.

Meid, ik leef met je mee
welliswaar op een beetje afstand...

[ Bericht 26% gewijzigd door katinka op 03-02-2005 00:01:31 ]
  Jubileum moderator woensdag 2 februari 2005 @ 20:28:42 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24888905
Slaapmeiske

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24892764
Slaapmeisje...veel sterkte.
Groetjes,Minoes
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:56:49 #134
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24897487
slaapmeisje heel veel sterkte
pi_24901220
quote:
p woensdag 2 februari 2005 14:42 schreef mouschy het volgende:
Hi,
Groetjes
quote:
Mijn moeder heeft dat. Haar bijnierschors werkt geloof ik zelfs helemaal niet. Je bijnierschors produceert nogal wat hormonen, waaronder cortison, bekend van de cortico-steroide zalf die ontstekingsremmend werkt. Er is ook een naam voor: De ziekte van Addison. John F. Kennedy had het ook. Het is niet zo ernstig dacht ik hoor, je kunt er heel oud mee worden. Mijn moeder leeft iig nog steeds
succes
Wat ik heb heeft geen naam zover ik weet. Maar wat ik wel weet is dat het wel een probleem gaat worden om zwanger te worden. Ik krijg ook hormonen en hoe en wat en zo hoor in einde van de maand. Dan is alles binnen van de onderzoeken. Dan weten we dus meer wat er allemaal gaat gebeuren.
Maar verder heeft dus niemand dit probleem ook?
Groetjes
pi_24901317
mouschy, wat zijn de symptomen van de niet werkende bijschorsnier? Wat voor hormonengebruik je en hoe (pil, injectie?)
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:06:50 #137
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24902002
Hoi meiden,

Ben weer bijgekomen hoor van de teleurstelling van gisteren. Het kwam voornamelijk ook doordat ik na het slechte bericht van mijn niet-groeiende eitjes ook nog eens mijn zwangere buuv tegenkwam. Ook die rottige botte/kromme naalden bij de Lucrin helpen niet. Gelukkig kan ik vanmiddag weer een voorraadje hormonen ophalen en hopelijk zijn de naalden deze keer wat beter van kwaliteit. Ben zowieso van plan om een email naar de fabrikant te sturen. Hormonen prikken is al niet gemakkelijk, maar met zulke naalden maak je het er niet leuker op en ook niet gemakkelijker. Hopelijk volgende week in ieder geval wel een beslissing (ofwel stoppen met spuiten en de menstruatie afwachten ofwel mooie grote eitjes en dus inseminatie). Vanzelfsprekend hou ik jullie hier op de hoogte van het reilen en zeilen van project Slaapbaby!

mouschy, ik heb ook (gelukkig) geen ervaring met een slecht functionerende bijnierschors. Hoe lang zijn jullie al bezig voor een kindje? Is er zowieso al een actieplan opgesteld hoe de dokters te werk denken te gaan (vruchtbaarheidsbehandelingen of met medicatie eerst zelf aan de slag?). Veel sterkte ermee! Aanvulling: ik lees net dat je nog geen uitslagen hebt van de onderzoeken, dus dat ze later met een actieplan komen.
pi_24902138
Hi,

leuk dat jullie reageren,
HET PLAN krijg ik einde van de maand te horen. We zijn nog niet zo heel lang bezig voor een babietje omdat ik vantevoren wist dat het moeilijk gaat worden. Ik mag niet vanzelf zwanger worden want dan krijgen we een ongelukkig kindje. Dus we hebben het ook niet mogen proberen. Ik loop nu al 6 jaar in de VU voor mijn hormoon probleem. De symptomen zijn haar uitval, moe, hangerig, onregelmatige cyclus enz. Ik ben verplicht mijn hele leven de pil te slikken Diane. Want ik moet die hormonen binnen krijgen. Dus hoe ze het gaan aanpakken om zwanger te worden krijg ik einde vd maand te horen.
Wij wonen boven in NH dus het altijd een uur rijden naar de VU maar ik heb daar bewust voor gekozen omdat ik alle vertrouwen heb ik een groot ziekenhuis.
Bye!
pi_24902151
Ik had ook die kromme naalden, prikken werd er niet leuker op. Gelukkig heb je jezelf een beetje hervonden. Zet hem op
pi_24910644
Hè Merisse, ik las net in 2e streepies dat die rotte weer gearriveerd zijn...kop op meis

donderdag 3 februari 2005 @ 23:24:57 #141
1087 Merisse
broddeltante
pi_24911235
* Merisse heeft (nu iig) wel de liefste man van de wereld
Hij kwam vanavond thuis met een grote bos bloemen en was zo lief voor me en ik kon lekker wegkruipen in z'n armen en dat geeft me dan ook weer zoveel vertrouwen dat we het ook met z'n 2-en wel rooien
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:46:18 #142
5428 crew  miss_sly
pi_24916276
Merisse, wat fijn dat hij zo lief is en jullie het samen zo goed hebben! Uiteindelijk is dat toch wel het allebelangrijkste, met of zonder kinderen!
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:48:08 #143
5428 crew  miss_sly
pi_24916288
Ik heb een kleine update: sinds ruim een week (begonnen in de vakantie, uiteraard, als je het niet kunt gebruiken en niets bij de hand hebt) verlies ik soms wat bloed. Het is (nog??) te vroeg om van een echte menstruatie te spreken, maar ik moet wel inlegkruisjes gebruiken. Misschien zit er wel een echte menstruatie aan te komen Na een cyclus van 9 maanden zou dat onderhand wel mogen, toch?
pi_24916342
Miss_Sly, die cyclus van jouw duurde net zo lang als die van mij en begon ook zo een beetje bij beetje door te komen!
Hopelijk zet het door meis!

Merisse, wat een lieverd
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 09:02:40 #145
5428 crew  miss_sly
pi_24916388
Beaker, is dat ook zoals het bij jou startte? Over langere periode wat druppels, met regelmaat (iedere dag dus) en soms wat meer, soms wat minder?
pi_24916542
Ja, en daarna kon het ook weer weg blijven
Had wat bruine afscheiding daarna wat bloed en dan niks meer! En zo kon het ook weer beginnen totdat het uiteindelijk goed doorzette in een menstruatie!

Ik weet niet jouw voorgeschiedenis kun je dat is vertellen?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 09:24:28 #147
5428 crew  miss_sly
pi_24916599
Jaar of 8 geleden heb ik de mmm doorlopen met mijn toenmalige partner, omdat mijn menstruatie helemaal wegbleef toen ik met de pil stopte en we graag een kindje wilden. Uit onderzoeken bleek dat ik PCO heb.
Aangezien ik helemaal genoeg had van de pil, ben ik vorig jaar gestopt daarmee. Niet vanwege een kinderwens (hoewel die er bij mij wel is, maar bij mijn partner niet) maar gewoon omdat ik die rommel niet wilde. En omdat ik de laatste vruchtbare jaren niet helemaal weg wilde gooien, denk ik
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 6 mei 2004.
pi_24916716
Jeutje,

Vorig jaar december zaten we in de verhuizing en ben toen een aantal pillen vergeten, ik slikte toen de pil net iets langer dan een jaar
Daarna werd ik maar niet ongesteld, eerst dachten we aan een zwangerschap. Na wat zwangerschapstestjes bleek ik echt niet zwanger te zijn en dus moest er wel wat anders aan de hand zijn!
Ik heb wat bloedonderzoeken gehad, echo's, en uiteindelijk een Primolut kuur, mijn menstruatie kwam op gang alleen was dat maar eenmalig want na het stoppen van de Primolut bleef het weer weg!

Ik bleek gewoon niks te mankeren op het gebied van hormonen, maar ik kon er ook niet erg tegen te kunnen!
Daarbij kwam ook nog is dat ik achteraf gezien niet lekker en mijn vel zat en dat overspannen gedrag mijn klachten veroorzaakte!
De dag dat ik me ziek melde op mijn werk om vervolgens een 3 maanden thuis te blijven werd ik na een week al ongesteld en bleef dat ook regelmatig worden!
Mijn cyclus ligt nu tussen de 30-35 dagen en slik geen pil meer, omdat de HA me adviseerde dat als we aan kindjes willen er rekening mee moeten houden dat het wel wat langer kan gaan duren

Vind het nog steeds heel vreemd dat je lichaam zo kan doen en reageren!

Sta jij onder controle voor je PCO??
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 09:44:04 #149
5428 crew  miss_sly
pi_24916846
Ik heb in het begin ook primolut gehad, maar na een kuurtje en een menstruatie hield het dan weer op. Ik heb allerlei dingen gehad, maar met veel pijn en moeite en hormonen is er een eisprong op te wekken, en dan houdt het allemaal weer op. Het is bij mij dus niet stressgerelateerd, er is een duidelijke oorzaak. Ik hoopte dat het misschien in de loop van de jaren wat minder was geworden, en dat de wigexcisie na al die jaren alsnog een positief effect zou hebben. Niet dus

Ik sta niet onder controle, zolang ik de pil slikte hoefde dat ook niet. Nu wil ik toch eigenlijk een afspraak maken met de huisarts, maar ik blijf het maar uitstellen. Ben bang dat ze me weer aan de pil willen zetten, en dat wil ik absoluut niet tot zeker is dat mijn partner echt nooit een kind wil, of dat mijn vruchtbare dagen er echt op zitten. Ik heb nog een jaar of 5!!
Ik wilde na de wintersport een afspraak maken, maar nu met die druppeltjes ben ik het voor mezelf al weer aan het goedpraten dat ik het weer uitstel....
pi_24916958
Heel veel succes Miss_Sly!

Wij wilden pas over een jaar of 5 aan kinderen gaan denken, maar door deze situatie hebben we besloten om er eerder voor te gaan Nu nog niet, maar over een jaartje of 2 willen we het toch ook wel gaan proberen!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')