Ach, wat weet zo'n gyn. nou van slaapeitjes?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:45 schreef Slaapmeisje het volgende:6,4 miljoen jompelzaadjes in stelling gebracht en "ready to rumble"
De opkomst was minder dan de vorige keren, maar wel met een hoge beweeglijkheid van 95%. Volgens mij hebben ze er zin anIk vroeg nog aan de gyn of ik nu een hogere kans op zwangerschap heb, maar dat schijnt dus niet zo te zijn. Als ik al zwanger word, dan is de kans op meerlingen hoger. En ik maar denken dat ik door drie eitjes meer kans maak
stiekum denk ik dat het toch ietsie uitmaakt of je er 1 of 3 hebt, maar goe...
O ja, ik mag 26 februari een test doen als ik nog niet ongi ben. Vanavond weer een onderhoudsdosis Pregnyl prikken en dan zaterdag en maandag nog een Pregnyl injectie. Daarna heerlijk even geen geprik in mijn buikje, want daar moet gewerkt worden![]()
Nee, dat zie ik ook niet gauw gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:31 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij zijn Slaapeitjes geen zeureitjes![]()
Waarom de hele zwangerschap beeindigen en niet een of twee kindjes ter wereld brengen? Omdat dat emotioneel te zwaar is? Al lijkt dit me ook erg zwaar.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
de zwangerschappen van de acht- en zevenling zijn door de medici beeindigd, wat me overigens heel logisch lijkt, maar wat een verdriet moet dat zijn geweest voor die vrouw (en haar man natuurlijk)
Volgens mij gaan de meeste opmerkingen er op dit moment over dat men zich af vraagt hoe handig het is voor Minoes om wel de MMM in te gaan ivm een verhoogde kans op meerlingen en haar pertinente wens die niet te krijgen. Niemand zegt dat ze iets niet mag hoor...quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:53 schreef Merisse het volgende:
En waarom mag Spindizzy er wel voor kiezen niet de MMM in te gaan en mag Minoes om haar redenen niet stoppen met de MMM? Wij kiezen ervoor niet te willen adopteren. Dat is onze keuze, daar hebben wij onze redenen voor en daar heeft niemand iets over te zeggen.
Ik denk dat het ieders goed recht is om geen gehandicapt kind te willen, en daar dus niet blij mee te zijn. Ongeacht op welke moeilijke of gemakkelijke manier iemand zwanger is geworden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:55 schreef Jonnetje het volgende:
Mij heb je dat niet horen (lezen) zeggen hoor..
De dame in kwestie waar ik dat toen tegen zei was ook via de natuurlijke weg zwanger geworden. Ik zelf uiteindelijk beide keren ook maar al was het een zesling of gehandicapt dan was/ben ik er net zo blij mee.
Het gaat mij meer om het idee dat een gehandicapt kind niet goed genoeg is, niet volwaardig ofzo...
Ik ben het niet met je eens. Omdat je niet zwanger wordt zou je daar dan niet over mogen klagen als je daarbij ook aangeeft eigenlijk graag alleen maar een gezond kindje te willenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:13 schreef phileine het volgende:
... maar het komt nogal gek over als je aan de ene kant klaagt dat je niet zwanger wordt en aan de andere kant allerlei voorwaarden stelt aan dat eventuele kind. Een zwangerschap is een all-or-nothing-deal, je kunt niet gaan afvinken onder welke voorwaarden je het wel of niet wil...
...Maar zeker in een topic als dit, waar mensen alles maar dan ook alles over hebben voor een kindje vind ik dat gewoon bot en respectloos.
Ik ben het helemaal met je eens...quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:04 schreef mallemeid het volgende:
Minoes mag best stoppen met de MMM! Alleen vind ik het overkomen of neemt ze een kind op bestelling, als die niet bevalt dat ze m dan niet meer wil.
Als blijkt dat ik zwanger ben van een meervoudig gehandicapt kind of een kind wat niet levensvatbaar is dan zal ik er denk ik ook voor kiezen om die zwangerschap af te breken, maar dat is eigenlijk ook inet te zeggen want ik heb nooit voor die keuze gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |