uhm vielen moslim legers europa ookt niet aan? hadden ze zelfs niet een groot deel van spanje bezet. ahum.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:32 schreef YOYOTAZ het volgende:
Even een recatie op de post van die oh zo domme OHENG.
Zeg dikke kneus wil je als je wat zegt even nadenken.
Ik ben het je eens dat het een geloof is dat vaak middels agressie en onderdrukking is verspreid.
Eén woord: KRUISTOCHTEN, ooit van gehoord?
Zoek het maar eens op voor je je smoel opendoet, sukkel.
Ik ken wat moslims en mijn moeder kent er honderden. En die zijn stuk voor stuk niet fascistisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:16 schreef Darkster het volgende:
[..]
uhm vielen moslim legers europa ookt niet aan? hadden ze zelfs niet een groot deel van spanje bezet. ahum.
toendertijd durfden de europeanen tenminste terug te vechten.
hoe je het went of keert moslims zijn de nieuwe facisten van deze wereld. wat deden we met de facisten, juist bestrijden....
Dit is sarcasme?quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:04 schreef PantaRei het volgende:
Het is niet persé de islam.
Negers verkrachten ook vaak.
In Afrika hebben vrouwen in dorpen vaak niets te vertellen, mannen zijn er heer en meester.
In Amerika zitten de gevangenissen ook vol met negers die zwaar crimineel zijn en in die gevangenissen blanken verkrachten.
Dus zo aardig zijn negers ook weer niet.
Even ter vermelding...
![]()
ik ken ook wel wat arabische mensen. verschil is alleen dat die wel intelligentie hebben en ingeburgerd zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik ken wat moslims en mijn moeder kent er honderden. En die zijn stuk voor stuk niet fascistisch.
Hou alsjeblieft op met dat domme gelul. En neem een taalcursus.
http://freeworldnow.com/Interview%20Bona%20Malwal%207-21-2003.htmquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:39 schreef Toeps het volgende:
Hmm, Freedom Now.
Wat is dat voor een populistisch onruststook-blaadje?
en de islam-mieten doen het nog in Sudanquote:Op zondag 23 januari 2005 02:07 schreef Ruimer het volgende:
Alles kan je de mensen wijs maken, vooral hier dan kennelijk.
Een mevrouw heeft zogenaamd via een tolk de waarheid gehoord.
Wat wel zeker is, is dat katholieke priesters in het Westen op grote schaal kinderen misbruikt hebben.
ik moest er ook meteen aan denkenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:07 schreef Ruimer het volgende:
Wat wel zeker is, is dat katholieke priesters in het Westen op grote schaal kinderen misbruikt hebben.
Nee, dat mag niet. Daarbij, Katholieken ontkennen niet dat dat voorkomt.quote:Op zondag 23 januari 2005 08:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moest er ook meteen aan denken
maar dat mag, dat zijn geen moslims
Wie zegt dat dat wel mag? Aan die zaken is genoeg aandacht gegeven ook hier op Fok, waarom zouden we dat dan ook niet bij dit soort zaken gaan doen?quote:Op zondag 23 januari 2005 08:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moest er ook meteen aan denken
maar dat mag, dat zijn geen moslims
Is dat zo? Ik dacht dat het grootste deel van Afrika Islamieten waren. Blijkbaar met nadruk op mieten als ik dit zo lees :/quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar een stuk groter gedeelte is christelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |