als je bij een groot meer wilt staan kun je ook wel verder naar het zuidwesten van friesland gaan staanquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
Toen ik de TT las, dacht ik dat het over het rijden ging, wat me niet echt zal lukken omdat ik amper kan schaatsen.
Kijken ga ik zeker, Barthlehiem is een mooie plaats dat is toch bij dat bruggetje of niet?
Ik zou niet zo snel bij de finish gaan staan, maar verder zijn eigenlijk alle plaatsen goed. Als je bij een groot meer gaat staan is wel mooi.
Verwacht niet dat je daar dan de enige bentquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
Kijken ga ik zeker, Barthlehiem is een mooie plaats dat is toch bij dat bruggetje of niet?
Ik zou niet zo snel bij de finish gaan staan, maar verder zijn eigenlijk alle plaatsen goed. Als je bij een groot meer gaat staan is wel mooi.
Ik ook.. woon langs de geeuw, aan de kant van de waterpoort.. dus ik kijk even leuk mee vanaf de bankquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
ze komen langs me huis
dus ja ik ga kijken
en ohjaals het op een werkdag valt ben ik vrij
![]()
ik moet ff 4 km fietsen, dan kan ik het ook zienquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
ze komen langs me huis
dus ja ik ga kijken
en ohjaals het op een werkdag valt ben ik vrij
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |