Ik zie zelfs nog oude collegae er bij staan.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
Tering... Wat een kansloze groep lui op die foto's.
Volgens mij kom ik er ook wel eens wat tegen in de borrelkelder.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nog oude collegae er bij staan.![]()
Bierspam is oké, dat zou jij moeten wetenquote:
Daarom namen wij ook Grolsch beugels mee naar het tentamen, en die werden geopend zodra het werk was ingeleverd.quote:
feweb heeft geen borrel. Maar ik ga het maar voorstellen bij aureusquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daarom namen wij ook Grolsch beugels mee naar het tentamen, en die werden geopend zodra het werk was ingeleverd.
En als het even meezat was er ook nog gewoon een borrel van de faculteitsvereniging (ook Grolsch), en op woensdag en vrijdag kon (kan?) je terecht bij biologie voor bier in de Stelling (Budels...)
Beta-gebouw is zo slecht nog niet![]()
bier zuip groepquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:34 schreef MaximusTG het volgende:
Dat is echt wel lachen ja, ik als lid van deze bier zuip groep vind het echt heel leuk om na een tentamen lekker te zuipen. En daarna natuurlijk langs bij de shoarmaturk:P.
Super geil klasse!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |