Damn!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:53 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tot zover de zondag... helaas heb ik geen plaatje/filmpje van onze nachtelijke escapades sorry, private party, members only
De nachtelijke taxirit langs gesloten nachtclubs en het aanvallen op de inhoud van onze minibars zijn echt niet zo interessant voor foto's als je zou denken.quote:
Ja, ik zie het woord "escapades" en ik ben gelijk wakker natuurlijk...quote:Op maandag 28 februari 2005 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
De nachtelijke taxirit langs gesloten nachtclubs en het aanvallen op de inhoud van onze minibars zijn echt niet zo interessant voor foto's als je zou denken.
Jaloers worden is niet nodig.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Ja, ik zie het woord "escapades" en ik ben gelijk wakker natuurlijk...
quote:
Nog meerquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Mij benieuwen of Mitä nog de resterende foto's gaat plaatsen.
Stel je voor dat 'ie open is!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:54 schreef Tokay het volgende:
Die tweede foto van die toren...
Nóg dichterbij was zeker te eng?![]()
![]()
Precies, je moet er toch niet aan denken zeg!quote:
Uiteraard. De voorstellen zal ik plaatsen in een topic hier, zodat ook de TRV-ers hun mening kunnen ventileren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef k_man het volgende:
To be continued...
Je houdt ons wel van het vervolg op de hoogte hè?
Je hebt natuurlijk uitbundig en UITBUNDIGquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef UIO_AMS het volgende:Portugese vrouwen zijn niet gewend aan uitbundig dansende mannen.
quote:Ikzelf opteer voor Sevilla of Granada.
Dat had ik willen zien!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef UIO_AMS het volgende:Portugese vrouwen zijn niet gewend aan uitbundig dansende mannen.
Dat is begrijpelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |