quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:34 schreef BoJo het volgende:
Ik wil even de groeten doen aan iedereen![]()
quote:
Hopelijk niets ernstigsquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet weg, mn pa is van z'n stokje gegaan op kantoortot later
![]()
Je mag best een loser smiley posten, maar hoe voelt het nu om je eigen topic op slot te doen?quote:
updatedquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je mag best een loser smiley posten, maar hoe voelt het nu om je eigen topic op slot te doen?.
Das minder...quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef PeuRac het volgende:
![]()
succes peuquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef PeuRac het volgende:
![]()
8) 8)quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:25 schreef Youp het volgende:
http://www.capecodcorvetteclub.com/acceleration.htm
kick ass
WordArtquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:25 schreef Youp het volgende:
http://www.capecodcorvetteclub.com/acceleration.htm
kick ass
Wat ben jij vroeg... Moet je werken ofzo??quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:02 schreef alki het volgende:
Iedereen weer hard aan t werk hier ?
Werk??quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:02 schreef alki het volgende:
Iedereen weer hard aan t werk hier ?
ergere klus.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg... Moet je werken ofzo??
wedden dat dat dan alsnog moetquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:14 schreef BoJo het volgende:
koop een mac voor d'r, hoef je nooit meer![]()
Wat vreet ze er dan allemaal mee uit?? Ik heb meer dan een jaar volgens mij zonder virusscanner gedraaid en ik had nog geen virussen te pakken...quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ergere klus.....
pc opnieuw installeren bij me zus.....
vorige keer 8 virussen ben benieuwd hoeveel er nu uit komen![]()
goede vraag, denk gewoon zorgeloos alles downloaden......quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat vreet ze er dan allemaal mee uit?? Ik heb meer dan een jaar volgens mij zonder virusscanner gedraaid en ik had nog geen virussen te pakken...
Hoe is het met je pa ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef PeuRac het volgende:
![]()
ey Mac fanboy , kan je zo'n ouwe Cinema Studio ding aansluiten op die Mac Mini, aangezien dat een ADc aansluiting is? Krijg je dan fuckt up beeld als je met zo'n converter zou werken? Of moet ik dit in macosx postenquote:
Wat doe jij zo vroeg uit je nestquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goede vraag, denk gewoon zorgeloos alles downloaden......
van die spyware vragen wilt u dit downloaden, drukt zij automatisch op ja....![]()
Dat vroeg ik ook al...quote:
Volgens mij hebben we hier een ADC-VGA connector, die jat ik er wel tussen uit danquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:46 schreef Hugster het volgende:
je hebt een DVI ---> ADC converter nodig, en die zijn ¤100 ofzo
zie ik er uit als een helpdeskquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:50 schreef Fugie het volgende:
hugo waarom doet mijn aflevering van 24 het nietheb nieuwste codecpack geinstalleerd en nog kan ie de file niet renderen
![]()
quote:
zie boven.....quote:
Pc installeren dagtaak?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie boven.....
pc zus opnieuw installeren![]()
meestal een dagtaak dus er een beetje bijtijds uit kan geen kwaad
Italiaan...quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pc installeren dagtaak?
My God. Wat installeer je dan allemaal.
of is het een P1
Nog beter. installeer een standaard pc'tje, zonder drivers of wat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:01 schreef Hugster het volgende:
tip, trek aan het einde van de dag ff een image als je klaar bent, script em ff zodat ie bootable is en automatisch c: format en dan de image terugplaatst.
Norton ghost ofzo
rotzooi die op de pc staat......quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pc installeren dagtaak?
My God. Wat installeer je dan allemaal.
of is het een P1
Dat is helemaal erg...quote:
formatteren.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rotzooi die op de pc staat......
alles staat onder een schijf/partitie en mogen er geen 2 worden![]()
dus eerst alle meuk eraf halen wat niet nodig (en dat is veel) is en dan alles opnieuw installen......
nieuwe installatie van xp over de oude heen zal toch wel niet lukken ben ik bang![]()
*meerilt*quote:
formatteren is geen optie aangezien er vakantie foto's en shit op staat die er niet af mag......quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
formatteren.
Nieuwe XP 'eroverheen' kan niet. Dat kon alleen bij die lelijke hobbyshit zoals WIn98.
Backupje trekken met cdr ?
kleine backup maken?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
formatteren is geen optie aangezien er vakantie foto's en shit op staat die er niet af mag......
backup aanmaken is idd wel een goed idee voor de volgende keer..........maja eerst een programma zoeken wat een hele kleine backup kan maken aangezien het maar een 10 gig schijf is.......
brander is kapot en ze willen geen nieuwe kopen terwijl die dingen maar een euro of 20 kosten tegenwoordig......
Heeft geen zin... Ik ril toch wel door de koorts...quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:12 schreef Fugie het volgende:
*verwarming aanzet*
daarom is het meestal ook een dagtaak, geklooi en gekut er ook altijd meequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kleine backup maken?
alleen de my documents branden + eventueel andere plaatsen waar data staat.
Als het maar een 10GB schijfje is, krijg je onmogelijk een 2e winxp installatie erbij op als je ook al verschillende programmatuur geïnstalleerd hebt.
nope......quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
heb je geen netwerkje?
ja neem een laptopje mee met een crosscablequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
heb je geen netwerkje?
ik wil je wel helpen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope......
in netwerkjes aanleggen ben ik zelf ook niet een ster![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja neem een laptopje mee met een crosscable
wie heeft er nog een 10GB schijf tegenwoordig![]()
quote:
alleen LiveUpdate doet het nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
overheen gelezen!!![]()
Geweldig kerel
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:34 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen ofzo... iig gaat deze pc uit...
nee helaas maar een 800 mhz, 256 ram.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:34 schreef Hugster het volgende:
doe is ff Apple --> about this mac, links boven?
waar moet je et mee doen? DP?
mag je de hele dag?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee helaas maar een 800 mhz, 256 ram.
Maar vind hem best soepel![]()
alle 5 2nd liners hebben een meeting, ze hebben me alleen gelaten muhahahahaquote:
gluiperdquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
alle 5 2nd liners hebben een meeting, ze hebben me alleen gelaten muhahahaha
geen idee wanneer ze terug komen.
nog?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Hoelang zou het forum nog stabiel draaien?
geen vervelend vooruitzichtquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo met een G4 onder z'n jas naar huis gaat![]()
dit is echt een andere kast hoor, mooierquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen vervelend vooruitzicht![]()
BoJo thuisbureau preview simulatie
[afbeelding]
dan is een quicksilerquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit is echt een andere kast hoor, mooier![]()
hij is best strak, met een licht blauw appletje (ipod scherm kleur) en een grote speaker waarvan je de conus kunt zien zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan is een quicksiler
[afbeelding]
ik vind hem wel mooi , gestroomlijndquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef Fugie het volgende:
ik vind die kast nou ook niet echt super
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:10 schreef Nosferatu. het volgende:
[..]
ik vind hem wel mooi , gestroomlijnd
G5quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:34 schreef Hugster het volgende:
ik zou hier iemand voor vermoorden
[afbeelding]
60" speelruimte
en de nieuwste Tiger vanavond, en iLife '05 ook verschoven naar vanavondquote:
Nieuwste Tiger? De buggy beta ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
en de nieuwste Tiger vanavond, en iLife '05 ook verschoven naar vanavond, gooi ik et op me iPod als externe firewire HDD
Wees gerust, ik ga m'n pc weer uitflikkeren...quote:
gelukkigquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ga m'n pc weer uitflikkeren...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:08 schreef Fugie het volgende:
koop een nieuwe ruitewisser dan.
of wacht, koop gewoon een andere auto.
yes, is gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:45 schreef -Eddow- het volgende:
TF kan je Gespot 12 veranderen in Gespot Deel 12
Thnx
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:48 schreef vlad het volgende:
kijk, schiet alweer op.
opbouwen is wel de mooiste klus
truste.....quote:
Want?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn chef komt zo dadelijk binnen, ik ga maar eens aan de slag
Symantec WinFaxquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
winfax? Dat programma waarmee je kan faxen vanuit Windows 3.11??
Heb het drukker dan zo'n ambtenaar als jij anders hoorquote:
Hoe weet jij nou wat hij allemaal uitspookt daarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het drukker dan zo'n ambtenaar als jij anders hoor
Ik heb zo mijn informatiebronnenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat hij allemaal uitspookt daar
Maar dan met een Symantec logo en dat maakt het veeeeeeeeeeeeeeeeeeel slec...ehh beterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat programma waarmee je kan faxen vanuit Windows 3.11 dus
Ook dat nog er eensquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:28 schreef Fugie het volgende:
ambtenaar, die spookt uberhaupt nix uit, daar heb je geen bronnen voor nodig. Dat is gewoon algemene kennis.
Er was dus eigenlijk geen flikker aan de hand?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:51 schreef Fugie het volgende:
gister trouwens nog een bermavontuurtje gehad met de vectra, kzat niet op te letten en opeens reed ik met de rechterkant in de bermGelukkig was het een harde berm dus kon ik er nog makkelijk uit komen
jawel het had erg hard geregend en ik ree 40 km te hardquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was dus eigenlijk geen flikker aan de hand?
Ah okee dan wordt het een ander verhaal iddquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
jawel het had erg hard geregend en ik ree 40 km te hard
ja... heel lang geleden al eensquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:58 schreef Fugie het volgende:
had deze hier al eens gestaan?
http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html
40 te hardquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja uh, das best link met een puntenrijbewijs. Maja half 12 savonds, paar biertjes, dan wordt ik al gauw onverantwoordelijkquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:17 schreef Thermo het volgende:
Boys and Girls....
Time to go, ik ga tijdje boardenSpullen netjes gewaxed en pieper + sonde + schep + helm staan klaar om zaterdag direct een offpiste clinic te houden!
De groeten!
heeft wel lang geduurd hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:49 schreef D-Devil het volgende:
Volgende week is de bumper eindelijk binnen bij de importeur.
die kan je op je auto zetten om er vervolgens dieren mee te rammenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heb je nou aan alleen een bumper?
40 te hard is voor mietjes, vraag maar een Hugo wat betere snelheden zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
nix, daarom heeftie ook een achterbumper en sideskirtsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hoho, 210 op de snelweg is bijna gelijk aan 90 op een 50 weg (procentueel gezien)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
40 te hard is voor mietjes, vraag maar een Hugo wat betere snelheden zijn
@BoJo, je moet de groetjes hebben van Eva en Milac (oid), en uiteraard van Beau.
Wie zegt dat t snelweg wasquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoho, 210 op de snelweg is bijna gelijk aan 90 op een 50 weg (procentueel gezien)
Je hebt gelijk, bedanktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ging daar vanuit, aangezien ik je te slim inschat om 210 op 80/50 wegen te rijden
als ik autoweg als snelweg ga beschouwen, kan t me net iets teveel gaan kosten, aangezien ik standaard 15-20km/h te hard rijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:35 schreef Fugie het volgende:
goedzo peu, autowegen tellen bij mij als snelwegRij er ook altijd 120 aangezien dat altijd makkelijk kan
![]()
Lees maar eens een maandje terugquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
tjah das ook niet bestquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik autoweg als snelweg ga beschouwen, kan t me net iets teveel gaan kosten, aangezien ik standaard 15-20km/h te hard rij![]()
Ik heb t geld ook niet, maar ik hou van een uitdaging, ik jaag ook gerust met 140 langs een wout, ze moeten je nl eerst 2km volgen (meten) voordat ze je een boete mogen geven, ik check gewoon of ze me volgen, doen ze dat, dan ga ik rustig 120 rijdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah das ook niet bestIk heb het geld niet om gepakt te worden dusja. Vanochtend nog wel gewoon politie ingehaald met 130 ofzo, komen ze daarna gewoon mij inhalen op volle snelheid. Die pliesie knakker sporen echt niet
![]()
Waar baseer je op dat het 2 km. moet zijn???quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t geld ook niet, maar ik hou van een uitdaging, ik jaag ook gerust met 140 langs een wout, ze moeten je nl eerst 2km volgen (meten) voordat ze je een boete mogen geven, ik check gewoon of ze me volgen, doen ze dat, dan ga ik rustig 120 rijden
Dat meen ik ooit een keer in Blik op de weg gehoord te hebben. Iig heb ik op deze manier nog nooit boetes gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het 2 km. moet zijn???
oi overigens
Bij ' de andere' zooi als wegmisbruikers enzo, zie ik ze regelmatig 600 meter oid meten......quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat meen ik ooit een keer in Blik op de weg gehoord te hebben. Iig heb ik op deze manier nog nooit boetes gehad
klopt niet....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:20 schreef Fugie het volgende:
volgens mij hebbe ze idd maar een halve km ofzo nodig ipv 2 km. Maarja, als ze achter je zitten voor laten we zeggen 1 km en je gaat van 140-120 rijde dan zulle ze wellicht de moeite niet eens nemen je staande te houden.
Klopt, ik ben net thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:29 schreef Hugster het volgende:
de harder werker is weer op zijn nest wedergekeerd
de uren daarvoor dubbel zo hard gewerktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:36 schreef Fugie het volgende:
harde werker en al om half 3 op het nest, definieer hard dan eens.
ik heb nog nix gedaan vandaag, beetje fokke, beetje internetten, beetje spelletjes spelenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
de uren daarvoor dubbel zo hard gewerkt
Ik herinner me een post waarin je zei dat je maar 4 uur echt gewerkt hadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef PeuRac het volgende:
idd, Fugie heeft gelijk, ik ben gisteren om 7u van huis vetrokken, en was om 22u nog niet thuis, dat is pas hard werken
Ssssssssstquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik herinner me een post waarin je zei dat je maar 4 uur echt gewerkt had
Waar/wanneer/hoe zag je em?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:59 schreef BazzoS het volgende:
Trouwens Peu, leuk kleurtje heeft jullie "waggie"
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:51 schreef Fugie het volgende:
ik heb alleen maar gelijk, vertel eens wat nieuws...
Welke zender?quote:
Hij heeft ze allemaal gedownload, net als mijquote:
Okeequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft ze allemaal gedownload, net als mijVind dat van die Enzo nog steeds geweldig met het pluggen van dat boek van die Pink Floyd drummer erbij
enne, parkeer je Dodge Ram 1500 hier maar neer
je bent de grens van fout toch al overschreden, ik bedoel, na die matten maakt et toch niet meer uitquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:20 schreef Fugie het volgende:
zal ik mijn vectra 4 cm naar de grond brengen ? Stiekem jeukt dat wel heel erg
En die S800i (??) die swing Sony Erisson met 1.3 mega pixelquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:20 schreef Hugster het volgende:
er zijn helemaal geen leuke telefoons nu net me abbonement afloopt
MDA Compact en Sony Ericsson P910i komen het dichtst in de buurt, de SE is een beetje te groot en Symbian(kan ook voordeel zijn) en de MDA is wel oke, alleen ik ben zoooo enorm uitgekeken op Pocket PC OS
hij is wel weer lekker klein i.v.m de P910i
Jullie nog tips?
jeps, via die geenstijl link kwam ik op een site met allemaal torrents, heb ze allemaal maar binnen gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft ze allemaal gedownload, net als mijVind dat van die Enzo nog steeds geweldig met het pluggen van dat boek van die Pink Floyd drummer erbij
enne, parkeer je Dodge Ram 1500 hier maar neer
ja ik vraag me af hoe ik uitkom met me velgen enzo, 1 of andere labiel persoon heeft ook bedacht om bij ons voor de straat een levensgrote drempel te leggen en daar wil ik enigzins gemakkelijk overheen kunenn natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
je bent de grens van fout toch al overschreden, ik bedoel, na die matten maakt et toch niet meer uit
gewoon doen
je had zelf al wel een petje eh?![]()
rijd volgens mij echt verhoerd hard
Ja, ik was z'n naam ff kwijt, hij zij al dat hij Serf was jaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:22 schreef BoJo het volgende:
Bedankt voor de groeten Peu![]()
Milan is het trouwens, goeie gozer (Ook een Serf)
De S700i is datquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die S800i (??) die swing Sony Erisson met 1.3 mega pixel
Ik vind de Menu's van SonyEricssons vaak de beste die ik ken, alles beter als Motorla en Siemensquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
De S700i is dat
[afbeelding]
is groot voor wat hij kan, en ik heb een hekel aan die SE menu's, ook van de K700 enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |