Ik weet niet of je heet maar we gaan je ontvoeren.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
komt ons lijntje ook eindelijk van de grond!
Ja ziet er zekers wel mooi uitquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ga naar www.soapsop.tk voor een leesbare versie en klik dan bij AZF!![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik weet niet of je heet maar we gaan je ontvoeren.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:48 schreef Frey het volgende:
Die ontvoering moet maar wachten tot na de ma verhaallijn.
waarom danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:48 schreef Frey het volgende:
Die ontvoering moet maar wachten tot na de ma verhaallijn.
Omdat Ralf en Babette op onderzoek uit gaan en dat gaat moeilijk als ze wordt ontvoerdquote:
aaah zoooooquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat Ralf en Babette op onderzoek uit gaan en dat gaat moeilijk als ze wordt ontvoerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:07 schreef Frey het volgende:
Spoiler.spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Babette.Doe ook maar gewoon,niks van Frey aantrekken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:38 schreef bar_rel het volgende:
Ja lekker wie moet de ''moordenaar '' dan ontvoeren?![]()
Eerst Tara, mocht niet..dan Babette, mocht ook niet...moet ik dan geen van allen doen ofzo..dan alleen het spel van mij en thijs en de moordenaar??
Ja maar als ik het nou gewoon zelf doe..kan ik het lekker zelf verzinnen enzo.. en als Frey Babette nodig heeft..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Babette.Doe ook maar gewoon,niks van Frey aantrekken.![]()
Oke doe je dat.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar als ik het nou gewoon zelf doe..kan ik het lekker zelf verzinnen enzo.. en als Frey Babette nodig heeft..
Want ik vind het ook wel leuk om het zelf zo te verzinnen, anders kan iemand anders mijn verhaalijntje weer verdraaien![]()
Hoi ik ben Tomquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef Perrow het volgende:
Hoi ik neem vanaf nu de rol van Arthur Kolthof over
Waarom ben je niet op MSN.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:58 schreef Nano het volgende:
Met Lizzie wordt het ook spannend deze week.Een klein tipje van de sluier: Het heeft met Esmee te maken.Voor de rest verklap ik nog niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |