abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24677095
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Gaat hoor Iris maar ik heb niet zo veel tijd straks gaat Hailie voor het eerst in bad '' zegt Cody en hij glunderd van trots
"Ok." antwoord ze.Ze houdt zich stil,ze voelt zich plotseling een beetje alleen..
de groeten :P
pi_24677135
edite
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24677146
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Yacinto heeft geld gestolen ? ,hmmn nooit van hem verwacht '' Zegt Cody
"Nee,ik dacht we vrienden waren" "Maar ik had het mis" "Hoe gaat het trouwens met Lizzie,ik hoorde dat je een dochtertje hebt" 'Gefeliciteerd man" en ze geven elkaar een hand. 'Hoe heet ze?"
pi_24677159
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:42 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Thijs aarzelt geen moment en probeert met een van de 2 zagen de ketting door te zagen. Maar Winston wilt ook een zaag...en vraagt er daarom ook om, Thijs twijfelt. Logisch dat hij twijfelt, Winston zou hem kunnen vermoorden met deze zaag...of niet. De twee kunnen elkaar alleen zien, er zit een ruimte tussen hun van 10 meter...hij kan niks doen met die zaag. Hij besluit hem te gooien. De 2 mannen proberen als een gek de kettingen door te zagen, maar het lukt beide mannen niet. Dan knapt er een zaag....
''GOTVERDOMME!!! GOTVER!! GOTVER!!!'' vloekt Thijs......
Ondertussen zaagt Winston verder, maar het lukt hem niet..hij gooit de zaag hard tegen de muur, maar de zaag is niet kapot. Dan bedenkt Winson zich iets..
''Thijs, diegene die ons dit aan doet..die..wil niet dat wij de kettingen doorzagen, maar hij wil dat we onze voeten doorzagen..''
Winston krijgt een brok in zijn keel...dit kan die persoon niet maken..hij laat zichzelf naar achter vallen...'' Hoe komen we hier in godsnaam uit...''

Thijs zit maar een beetje na te denken...''Ermmm Winston kan jij je nog herinneren hoe jij hier ben gekomen?''

Winston kijkt Thijs aan...'' Nee ''

Winston kijkt ondertussen op de klok..10 voor 12..we hebben nog 6 uur en 10 minuten om iets te bedenken.
Correct en tevens juist...
pi_24677222
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Nee,ik dacht we vrienden waren" "Maar ik had het mis" "Hoe gaat het trouwens met Lizzie,ik hoorde dat je een dochtertje hebt" 'Gefeliciteerd man" en ze geven elkaar een hand. 'Hoe heet ze?"
ja bedankt

Cody gaat er weer vandoor dan ziet hij dat Lizzie en de verpleegster Hailie al in bad in het doen is,.
''Ey hier is super papa ''
Do it again now
pi_24677249
Elisa komt terug van het toilet. "Joost,kom we gaan" 'Ik heb nog een verrassing voor je" en Joost trekt zijn jas aan samen vertrekken ze. "Dag allemaal,bedankt" en Joost neemt afscheid van zijn vrienden. Hij geeft Sander een hand. Sander fluistert in zijn oor: "Succes maatje" en Joost geeft hem een knipoog. "Zal wel lukken" en dan vertrekken ze.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24677322
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:51 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa komt terug van het toilet. "Joost,kom we gaan" 'Ik heb nog een verrassing voor je" en Joost trekt zijn jas aan samen vertrekken ze. "Dag allemaal,bedankt" en Joost neemt afscheid van zijn vrienden. Hij geeft Sander een hand. Sander fluistert in zijn oor: "Succes maatje" en Joost geeft hem een knipoog. "Zal wel lukken" en dan vertrekken ze.
Joost en Elisa komen bij haar thuis naar binnen. "Echt top dat me vader dit heeft gedaan,het is ook zo fantastisch dat hij gaat trouwen met Ellen" en als ze binnekomen ziet Joost het ook. Heel het huis staat vol met brandende kaarsjes en er staat een zwijmelfilm op. "Bedankt schatje" en Joost drukt een zoen op haar wang. Elisa voelt dat ze het warm krijgt en ze gaan op de bank zitten. Elisa kruipt dicht tegen Joost aan. "Maare schatje,mijn vader zei dat je het geld heb,maar hoe kom daar dan aan?"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24677323
Yacinto

Niks voor mij zo'n gevangenis, Denkt Yacinto. Maar toch zijn vrienden handig als je ze nodig hebt. Vooral als ze er ook nog voor kunnen zorgen dat je eruit raakt. Eens zien hoe het er met The Jage gaat.
"Godver, wie heeft hier als laatste ZO slecht opgeruimd! Het begint weer helemaal van voor af aan. Maar ja wat wil ik anders" en zo klagend ruimt Yacinto alle rotzooi op. Tot er op de deur wordt geklopt "Ik ben gesloten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
pi_24677355
Lizzie geeft Cody een kus."Kijk ze lacht!"
pi_24677382
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Joost en Elisa komen bij haar thuis naar binnen. "Echt top dat me vader dit heeft gedaan,het is ook zo fantastisch dat hij gaat trouwen met Ellen" en als ze binnekomen ziet Joost het ook. Heel het huis staat vol met brandende kaarsjes en er staat een zwijmelfilm op. "Bedankt schatje" en Joost drukt een zoen op haar wang. Elisa voelt dat ze het warm krijgt en ze gaan op de bank zitten. Elisa kruipt dicht tegen Joost aan. "Maare schatje,mijn vader zei dat je het geld heb,maar hoe kom daar dan aan?"
"Uhm.." Joost weet dat hij niet tegen haar kan liegen,maar het moet. 'Van pa gekregen" en hij begint haar meteen te zoenen. "Genoeg gezeik,ik wil jouw" "Hmmm"
pi_24677424
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Uhm.." Joost weet dat hij niet tegen haar kan liegen,maar het moet. 'Van pa gekregen" en hij begint haar meteen te zoenen. "Genoeg gezeik,ik wil jouw" "Hmmm"
Na een tijdje zoenen zien ze dat de film is afgelopen. "Waar ging die over?" en dan liggen ze in een deuk. "We kijken hem wel een andere keer" en ze nemen afscheid en Joost gaat met een goed gevoel naar huis. 'Wat een topdag,ik voel me weer helemaal oke" "Ik moet snel die operatie ondergaan,en dan ben ik eindelijk van die klotegevoelens af"
pi_24677433
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:54 schreef Nano het volgende:
Lizzie geeft Cody een kus."Kijk ze lacht!"
''Ze lijkt op jou en op Iris '' lacht Cody ze is echt schitterend.
Do it again now
pi_24677485
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:

[..]

Na een tijdje zoenen zien ze dat de film is afgelopen. "Waar ging die over?" en dan liggen ze in een deuk. "We kijken hem wel een andere keer" en ze nemen afscheid en Joost gaat met een goed gevoel naar huis. 'Wat een topdag,ik voel me weer helemaal oke" "Ik moet snel die operatie ondergaan,en dan ben ik eindelijk van die klotegevoelens af"
"Eerst die val,toen die coma,toen die ontvoering,vervolgens Azie en toen die rolstoel" "En dan nog de problemen met zijn familie en zijn vrienden + de verkrachting door Evert Hartman. En dan gebeurt het. Joost stort in en valt op de grond. Hij begint te trillen. Hij krijgt het koud en heel zijn lijf beeft. Het volgende moment klinken er overal sirene`s....
pi_24677555
Ondertussen ergens in de haven's van fokdam komt een man in een pimp pak met bijpassend pimp stok bij zijn kluis en maakt hem open maar hij ziet dat er veel minder inzit dan voorheen!! '' Wie heeft mijn geld!! '' schreeuwt hij als de jongeren dan allemaal Ralf roepen kijkt hij kwaad en gemeen tegelijk ,Kleine ralf doet aan grote mensen dingentjes dat is niet slim van hem '' lacht de man
Do it again now
pi_24677561
"Wij bepalen wel of je gesloten bent!!!!!!!!!!!!!!!"
"Huh?!" yacinto
De deur wordt geforceerd en daar staan 5 mannen in bivakmutsen met dingen als een stalen kettingen etc.
"Jongens, waar is dit allemaal voor nodig?!" vraagt Yacinto terwijl hij achteruit schuifelt
"WIJ maken hier de regels uit en niet jij, roetmop. Kom op jongens"

Een gevecht volgt waarin de racistische beledigingen niet van de poes waren. Als de mannen weggaan laten ze een briefje achter en een Yacinto die meer dood als levend is.
pi_24677614
-Edit..
pi_24677670
Cody is klaar bij Hailie en gaat nog even bij de jage langs dan ziet hij Yacinto op de grond liggen .
Hij beweegt niet ''Ey kutmarokaan grapt Cody dit is niet leuk! wakker worden ''
Dan belt Cody de politie '' Kom naar de jage er is iets vreselijks gebeurd ....''
Cliff
Do it again now
pi_24677722
Jullie waren geweldig, toppertjes!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:41:47 #169
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24678484
heb ik veel gemist?
pi_24678549
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:41 schreef Woelli het volgende:
heb ik veel gemist?
2 afleveringen..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:05:25 #171
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24679043
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

2 afleveringen..
ow niet zo veel dus
pi_24679201
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:05 schreef Woelli het volgende:

[..]

ow niet zo veel dus
Wel
pi_24679364
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:05 schreef Woelli het volgende:

[..]

ow niet zo veel dus
Poep onder me schoen

[ Bericht 31% gewijzigd door bar_rel op 21-01-2005 23:23:32 ]
Correct en tevens juist...
pi_24679418
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:18 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Hey taartje je moet ff meewerken met de ontvoering een weekje ...de vage verhaallijn van Winston duurt tog niet zo lang...maar jij word dus ontvoerd( ben je al )
Kan ik jouw even spreken? Onder vier ogen?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:26:26 #175
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24681694
maandag ben ik er ook weer
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')