''Oke '' zegt Cody ''Ey Tommy Noah ik weet niet of je me hoord maar ik zou je beloven dat ik er alles aan zou doen om je zusje het mooiste leven tegeven dat ze zich maar kan wensen ik hoop dat ze daarboven goed voor je zorgen ventje''quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
"Tommy?"roept Lizzie opeens."We noemen hem Tommy!Tommy Noah!"
Iris huilt."Wat een klotestreek."denkt ze.Opeens voelt ze zich moe,en gaat zitten.Ze is de kluts kwijt en blijft zitten nadenken.De tijd verstrijkt..quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Sorry,dat was ik nog vergeten ook" en hij gooit haar mp3speler naar haar hoofd. Hij klettert op de tegels en dan ineens ziet Joost dat het al avond wordt en zet de computer op zijn kamer aan. Hij kan het niet laten om nog wat te roepen naar Iris. "Als je het koud hebt, ga dan maar even naar het Leger des Heils" en lachend logt hij in op zijn MSN.
Na een tijdje wordt het donker en hoort Joost dat de regen tegen het raam aan klettert. Voorzichtig pakt hij het geld wat hij onder zijn bed heeft gelegd inmiddels en telt het na. Dan pakt hij de telefoon en belt naar Rolf om te vertellen dat hij het geld heeft. Ze spreken af dat de operatie over een week zal plaatsvinden. Dan trekt Joost zijn pyjama aan en kruipt onder de dekens.De regen klettert steeds harder tegen de ruiten, ineens krijgt Joost een raar gevoel in zijn maag. Toch geen schuldgevoelens?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Sorry,dat was ik nog vergeten ook" en hij gooit haar mp3speler naar haar hoofd. Hij klettert op de tegels en dan ineens ziet Joost dat het al avond wordt en zet de computer op zijn kamer aan. Hij kan het niet laten om nog wat te roepen naar Iris. "Als je het koud hebt, ga dan maar even naar het Leger des Heils" en lachend logt hij in op zijn MSN.
Dan roept hij Edward en laat hem naar beneden dragen.Hij opent de deur en in zijn pyjama rijdt hij naar haar toe.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt het donker en hoort Joost dat de regen tegen het raam aan klettert. Voorzichtig pakt hij het geld wat hij onder zijn bed heeft gelegd inmiddels en telt het na. Dan pakt hij de telefoon en belt naar Rolf om te vertellen dat hij het geld heeft. Ze spreken af dat de operatie over een week zal plaatsvinden. Dan trekt Joost zijn pyjama aan en kruipt onder de dekens.De regen klettert steeds harder tegen de ruiten, ineens krijgt Joost een raar gevoel in zijn maag. Toch geen schuldgevoelens?
Iris kijkt op,ze staat op en rent naar binnen,ze wilt de trap op...quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan roept hij Edward en laat hem naar beneden dragen.Hij opent de deur en in zijn pyjama rijdt hij naar haar toe.
"Dacht het niet hé!" en hij wijst naar de bank. "Ik in me nest,en jij op de bank" en dan doet Joost het licht uit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:52 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris kijkt op,ze staat op en rent naar binnen,ze wilt de trap op...
Tuurquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:54 schreef Frey het volgende:
Ralf komt de woonkamer binnen en ziet zijn vader.
"Ah, daar ben je. Jou moest ik hebben."
Iris loopt naar de bank,allang blij met een dak boven haar hoofd.Ze nestelt zich op de bank,ze glimlacht en valt even later in slaap.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dacht het niet hé!" en hij wijst naar de bank. "Ik in me nest,en jij op de bank" en dan doet Joost het licht uit.
"Maak je maar geen zorgen, ik wilde je gewoon een vraag stellen. Je moet eerlijk antwoorden en ik geef de voorkeur aan een kort antwoord, te weten: Ja of nee."quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tuur
"Wat is er nou weer?" "Ik heb het druk met het opzetten van Kolthof BV.."
Arthur bladert ondertussen door een stel documenten. "Zeg het nou maar,ik heb wel wat beters te doen"quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
"Maak je maar geen zorgen, ik wilde je gewoon een vraag stellen. Je moet eerlijk antwoorden en ik geef de voorkeur aan een kort antwoord, te weten: Ja of nee."
''Ja natuurlijk blijf ik bij je zegt Cody ''quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
Lizzie zoent Cody."Blijf je vannacht bij me in het ziekenhuis?"
Ralf kijkt zijn vader strak aan.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur bladert ondertussen door een stel documenten. "Zeg het nou maar,ik heb wel wat beters te doen"
jah dat hebben we gemerkt, tara gaat het nog druk krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:07 schreef bar_rel het volgende:
..een nieuwe vage verhaallijn is begonnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |