abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24657266
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
"Tommy?"roept Lizzie opeens."We noemen hem Tommy!Tommy Noah!"
''Oke '' zegt Cody ''Ey Tommy Noah ik weet niet of je me hoord maar ik zou je beloven dat ik er alles aan zou doen om je zusje het mooiste leven tegeven dat ze zich maar kan wensen ik hoop dat ze daarboven goed voor je zorgen ventje''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24657272
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Sorry,dat was ik nog vergeten ook" en hij gooit haar mp3speler naar haar hoofd. Hij klettert op de tegels en dan ineens ziet Joost dat het al avond wordt en zet de computer op zijn kamer aan. Hij kan het niet laten om nog wat te roepen naar Iris. "Als je het koud hebt, ga dan maar even naar het Leger des Heils" en lachend logt hij in op zijn MSN.
Iris huilt."Wat een klotestreek."denkt ze.Opeens voelt ze zich moe,en gaat zitten.Ze is de kluts kwijt en blijft zitten nadenken.De tijd verstrijkt..
de groeten :P
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:47:25 #53
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24657274
Ralf ergert zich aan het lawaai dat hij hoort, maar vergeet het al snel als hij weer denkt aan zijn moeder. Hij verlaat vervolgens zijn kamer.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24657291
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Sorry,dat was ik nog vergeten ook" en hij gooit haar mp3speler naar haar hoofd. Hij klettert op de tegels en dan ineens ziet Joost dat het al avond wordt en zet de computer op zijn kamer aan. Hij kan het niet laten om nog wat te roepen naar Iris. "Als je het koud hebt, ga dan maar even naar het Leger des Heils" en lachend logt hij in op zijn MSN.
Na een tijdje wordt het donker en hoort Joost dat de regen tegen het raam aan klettert. Voorzichtig pakt hij het geld wat hij onder zijn bed heeft gelegd inmiddels en telt het na. Dan pakt hij de telefoon en belt naar Rolf om te vertellen dat hij het geld heeft. Ze spreken af dat de operatie over een week zal plaatsvinden. Dan trekt Joost zijn pyjama aan en kruipt onder de dekens.De regen klettert steeds harder tegen de ruiten, ineens krijgt Joost een raar gevoel in zijn maag. Toch geen schuldgevoelens?
pi_24657329
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:

[..]

Na een tijdje wordt het donker en hoort Joost dat de regen tegen het raam aan klettert. Voorzichtig pakt hij het geld wat hij onder zijn bed heeft gelegd inmiddels en telt het na. Dan pakt hij de telefoon en belt naar Rolf om te vertellen dat hij het geld heeft. Ze spreken af dat de operatie over een week zal plaatsvinden. Dan trekt Joost zijn pyjama aan en kruipt onder de dekens.De regen klettert steeds harder tegen de ruiten, ineens krijgt Joost een raar gevoel in zijn maag. Toch geen schuldgevoelens?
Dan roept hij Edward en laat hem naar beneden dragen.Hij opent de deur en in zijn pyjama rijdt hij naar haar toe.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:50:30 #56
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24657336
naar dat de kast helemaal weer is opgebouwd en weer is ingepakt met de kleren van Winston en aan de andere helft van Tara wilt ze verder met de milbeul's.

Ze gaat naar een meubelzaak in de stad en ziet een hele mooie bank en ze heeft geluk de band die ze wilt staat nog in de magazijn en kan zo worden afgelevert en dat doen ze ook.

Tara koopt in die zaak ook nog 2 stoelen, een tafel, een grote eettafel met 6 stoelen en een burreau met een bureaustoel.

Nadat ze die allemaal thuis heeft afgeleverd gaat ze alles op de juiste plek zetten waar het moest staan in haar gedachten.
pi_24657381
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dan roept hij Edward en laat hem naar beneden dragen.Hij opent de deur en in zijn pyjama rijdt hij naar haar toe.
Iris kijkt op,ze staat op en rent naar binnen,ze wilt de trap op...
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:53:23 #58
109180 Woelli
pi_24657388
Tara is helemaal klaar met het tuinhuisje alles staat waasr het moet staan en nu gaat tara naar Winston's ouder kamer omdaat ze boeletjes op te ruimen.

alles gaat weg behalve zijn werkspullen die gaan mee.
pi_24657419
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:52 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Iris kijkt op,ze staat op en rent naar binnen,ze wilt de trap op...
"Dacht het niet hé!" en hij wijst naar de bank. "Ik in me nest,en jij op de bank" en dan doet Joost het licht uit.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:54:42 #60
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24657420
Ralf komt de woonkamer binnen en ziet zijn vader.
"Ah, daar ben je. Jou moest ik hebben."
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:55:31 #61
109180 Woelli
pi_24657433
Tara is klaar met de kamer en ruimt alle troep op en valt op bed en ligt meteen te slapen.
pi_24657451
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:54 schreef Frey het volgende:
Ralf komt de woonkamer binnen en ziet zijn vader.
"Ah, daar ben je. Jou moest ik hebben."
Tuur
"Wat is er nou weer?" "Ik heb het druk met het opzetten van Kolthof BV.."
pi_24657455
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:54 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Dacht het niet hé!" en hij wijst naar de bank. "Ik in me nest,en jij op de bank" en dan doet Joost het licht uit.
Iris loopt naar de bank,allang blij met een dak boven haar hoofd.Ze nestelt zich op de bank,ze glimlacht en valt even later in slaap.
pi_24657470
edite
Do it again now
pi_24657476
Lizzie zoent Cody."Blijf je vannacht bij me in het ziekenhuis?"
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:57:56 #66
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24657485
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:

[..]

Tuur
"Wat is er nou weer?" "Ik heb het druk met het opzetten van Kolthof BV.."
"Maak je maar geen zorgen, ik wilde je gewoon een vraag stellen. Je moet eerlijk antwoorden en ik geef de voorkeur aan een kort antwoord, te weten: Ja of nee."
pi_24657496
In een donkere kamer, ver weg van Fokdam, zit een man.
Een eenzame man zo blijkt. Het lijkt erop dat de man problemen heeft. Mentale problemen, uit de man zijn mond slijm. Het lijkt erop dat hij elk moment neer kan vallen. Hij is niet goed bij zijn hoofd. De man heeft ook een briefje bij zijn bureau, met een pen in zijn hand. Hij probeert iets te schrijven maar het wil niet baten. De hand van de man laat het niet toe, de hand gaat spastisch heen en weer. Hij kan er niks aan doen, zo blijkt. Hij heeft een ziekte. Tegenover de man zit een andere man. Maar deze man heeft een bekend gezicht. Het gezicht dat zich eerder heeft vertoont in het Fokdam. Vertoont, maar hij woont er ook. Het is Winston....

Winston knikt tegenover de andere man...
'' Ik doe het ''
De man probeert nogmaals te schrijven maar dit keer lukt het weer niet, zijn hand gaat spastisch heen en weer, maar ook nu komt er schuim uit de man ze mond. De man valt van zijn stoel. Winston lacht naar hem...''Je bent zielig ''
De man probeert wat te zeggen, ''H..E........E.....E....L.....''
Winston grinnikt...'' Moet ik je helpen?, zoek het ff lekker uit ''
De man kruipt over de vloer naar de voeten van Winston...hij pakt ze vast, en prikt erin met een naald. Winston heeft geen flauw idee wat er gaande is, maar hij word duizelig...hij valt van ze stokkie...
''Ik wist het wel...''

3 uur later:

.....''Wat doe ik hier....?'' Winston staat op, hij kijkt om zich heen mar hij ziet niks, logisch het is donker. Maar dan gaat het ligt aan. Hij knijpt zijn ogen dicht en kijkt om zich heen, hij ziet dat er aan de overkant een man ligt, maar die man kent hij. Het is een vroegere vriend van hem, Thijs. Dan valt Winston's oog naar het midden van de kamer...hij ziet een dood persoon liggen, zijn hoofd ligt helemaal open en in zijn ene hand ligt een revolver en zijn andere hand ligt een bandje.
Dan probeert Winston weg te komen....maar hij merkt dat hij vast zit met zijn voet aan een ketting.....Dan hoort hij een stem, de stem is niet normaal, hij is vaag....

''Hello Mr. Kolthof..welkom bij mijn spel....je vraagt je mischien af waar je bent...je zit in de kamer waar je misschien dood gaat...''
Correct en tevens juist...
pi_24657514
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef Frey het volgende:

[..]

"Maak je maar geen zorgen, ik wilde je gewoon een vraag stellen. Je moet eerlijk antwoorden en ik geef de voorkeur aan een kort antwoord, te weten: Ja of nee."
Arthur bladert ondertussen door een stel documenten. "Zeg het nou maar,ik heb wel wat beters te doen"
pi_24657519
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
Lizzie zoent Cody."Blijf je vannacht bij me in het ziekenhuis?"
''Ja natuurlijk blijf ik bij je zegt Cody ''

''we moeten nog veel regelen de begravenis , Inwoning maar niet nu nu ben ik moe grapt Cody ''
Do it again now
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:01:51 #70
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24657534
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:59 schreef Orginial het volgende:

[..]

Arthur bladert ondertussen door een stel documenten. "Zeg het nou maar,ik heb wel wat beters te doen"
Ralf kijkt zijn vader strak aan.
"...Leeft mama nog?"

Clif!
pi_24657554
SAMENVATTING
Do it again now
pi_24657556
Jullie waren amazing
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:03:46 #73
109180 Woelli
pi_24657569