ik denk dat veel mensen zouden doneren en dat ze niet een advocaat kan betalen dan maar een team van 10 top-advocaten.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:58 schreef jantine het volgende:
is er een giro 555 achtige mogelijkheid om die vrouw financieel te steunen?
Als ik de kans krijg om die vrouw d`r advocaatskosten te verlichten dan stort ik vandaag nog een mooi bedrag.
Nou, kommop voeg de daad eens bij het woord, zet een initiatief op?quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:58 schreef jantine het volgende:
is er een giro 555 achtige mogelijkheid om die vrouw financieel te steunen?
Als ik de kans krijg om die vrouw d`r advocaatskosten te verlichten dan stort ik vandaag nog een mooi bedrag.
Juist. Op sommige momenten ga je Prins Berhard nog missenquote:Op donderdag 20 januari 2005 07:45 schreef sol1tair het volgende:
Het ergste vind ik het nog voor die vrouw, die is tegen wil en dank in deze situatie terecht gekomen en zal waarschijnlijk de rest van d'r leven de last meedragen dat ze iemand doodgereden heeft.
Ze is nog niet aangeklaagd.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:34 schreef milagro het volgende:
De andere dader heeft zich gemeld bij de politie.
Voelt zich zeker sterk nu bekend is dat de vrouw aangeklaagd is voor doodslag.
Ja het principe van oorzaak en gevolg werkt alleen dan als het in hun voordeel is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:32 schreef Bastard het volgende:
Ik snap er ook niks van Darkster... ik kan de impulsieve emotie van die vrouw goed begrijpen. Je schrikt, bent verontwaardigd en je "doet wat". Niet met het idee iemand dood te rijden..
Maar zij is de boevrouw..
En die kleine draaideur crimineel, die de overheid jaarlijks veel geld kost en een groot probleem is om aan te pakken, word vereerd door zn volk als een brave borst.
Nee, klopt, donderdag komt ze voor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze is nog niet aangeklaagd.
"Justitie verdenkt de automobiliste in de eerste plaats van "het nemen van een onaanvaardbaar risico, hetgeen in juridische zin de verdenking oplevert van doodslag", zo luidt de verklaring van het OM. De officier van justitie denkt dat gezien de ernst van de feiten de rechter-commissaris kan beslissen dat de vrouw langer vast moet blijven zitten."
Belachelijk dat ze vastzit trouwens.
Erg verstandig van het OM.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:52 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat het OM gewoon hoog in zet, om tijd te winnen, de gemoederen te kalmeren en geen precedent te scheppen.
Inderdaad, als je slachtoffer bent van een misdaad, moet je je vooral als slachtoffer gedragen. Je moet natuurlijk de crimineel geen strobreed in de weg gaan liggen.quote:
En dat leidt jij allemaal af uit mijn opmerking van vijf woorden? Knap.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:14 schreef freud het volgende:
Inderdaad, als je slachtoffer bent van een misdaad, moet je je vooral als slachtoffer gedragen. Je moet natuurlijk de crimineel geen strobreed in de weg gaan liggen.
![]()
Hier wel ja, en jij maakt je er ook schuldig aan.quote:Natuurlijk moet het onderzocht worden, maar de hele situatie wordt erg scheef getrokken hoor.
Tuurlijk, dat zeg ik.quote:De vrouw moet begeleiding krijgen van slachtofferhulp, en het moet eerst uitgezocht worden voordat er enige sprake is van schuld.
Nee hoor, dat maak jij ervan.quote:Nu wordt de vrouw al aangemerkt als dader,
Hmm ... de vrouw zit vast en dat gebeurt hier niet zo snel. Ze wordt dus wel degelijk gezien als dader vind ik. Ik denk niet dat de vriend van die straatrover ook vast zit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:20 schreef pyl het volgende:
[..]
En dat leidt jij allemaal af uit mijn opmerking van vijf woorden? Knap.
[..]
Hier wel ja, en jij maakt je er ook schuldig aan.
[..]
Tuurlijk, dat zeg ik.
[..]
Nee hoor, dat maak jij ervan.
Formeel allemaal juist. Wat uiteindelijk zal gebeuren -of de vrouw straf krijgt of niet- zal uit verder onderzoek moeten blijken.quote:Beroofde automobiliste verdacht van doodslag (video)
AMSTERDAM - De 43-jarige automobiliste die nadat zij beroofd was één van de daders in Amsterdam doodreed, wordt verdacht van doodslag.
Uit onderzoek van politie en justitie is tot nu toe gebleken
Justitie verdenkt de automobiliste in de eerste plaats van "het nemen van een onaanvaardbaar risico, hetgeen in juridische zin de verdenking oplevert van doodslag", zo luidt de verklaring van het OM. De officier van justitie denkt dat gezien de ernst van de feiten de rechter-commissaris kan beslissen dat de vrouw langer vast moet blijven zitten.
Ze is verdachte. En ze zal vanmiddag wel vrij komen, vermoed ik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:31 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Hmm ... de vrouw zit vast en dat gebeurt hier niet zo snel. Ze wordt dus wel degelijk gezien als dader vind ik. Ik denk niet dat de vriend van die straatrover ook vast zit.
OM zegt nu dat ze verdacht wordt van...quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Formeel allemaal juist. Wat uiteindelijk zal gebeuren -of de vrouw straf krijgt of niet- zal uit verder onderzoek moeten blijken.
Whehehe inderdaad, die kul werkt natuurlijk ook andersomquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:49 schreef milagro het volgende:
Laten we daarom de redenatie vd ouders van de moordenaar van Rene Steegmans aanhouden :
"Het was gewoon Ali's tijd om te gaan. Het was voorbestemd. Deze dame was slechts een instrument van Allah. Ali moest gaan en Allah wees deze dame aan als degene die hem moest 'brengen', Allah's wil, Allah is alwetend, en alles wat Allah doet is goed"
De vriend van de straatrover kan waarschijnlijk tientallen getuigen oproepen die voor hem getuigen dat hij een nette jongen is. De getuigen hebben al mogen oefenen voor de camera met hun versie van de waarheid.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:31 schreef sol1tair het volgende:
Hmm ... de vrouw zit vast en dat gebeurt hier niet zo snel. Ze wordt dus wel degelijk gezien als dader vind ik. Ik denk niet dat de vriend van die straatrover ook vast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |